Heb het nog niet zo lang, maar als ik opstart gaat ......... Power Point open.
Geïnstalleerd op de iMac van mijn madam en bij haar knippert het dock, haar mac start ook trager op.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Heb het nog niet zo lang, maar als ik opstart gaat ......... Power Point open.
...
Grtz, RF
In Lion en Mountain Lion heeft apple ingebouwd dat applicaties die openstaan bij afsluiten automatisch heropend worden. Even nalezen, want je kunt dat uitzetten in de instellingen.
Ik raad het aan Mountain Lion heeft goede integratie met cloud agenda etc... natuurlijk alleen handig als je ook een iPad/Iphone, of ander mobiel device hebt.
Mountain Lion is bij mij sneller dan Lion ; ik heb ook photoshop pse10 gedownload en daar is dat helemaal merkbaar doordat pse10 volledig in 64 bit mode werkt.
Wel opletten als je een oudere printer of scanner hebt lees ik soms over issues onder mountain lion. maar mijn canon multifunctional werkt goed (scan via vuescan)
Helemaal akkoord, maar we hebben PPS of Word niet eens gebruikt, en zeker al niet afgesloten terwijl er nog applicaties actief waren.
Dat Knipperen van het dock op de iMac doet ie ook niet altijd, soms doet ie dat ook terwijl ze mail leest of op Facebook bezig is. Raar geval hé.
Van Lion kan ik niet meespreken, het heeft er hoogstens een week op gestaan bij mij.
Ben anders heel tevreden met de snelheid van opstarten/afsluiten (Mac Pro) en zeker van het openen van Ps CS6 Extended.
Grtz, Rf
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment