Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwemput gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zwemput gezocht

Weet hier iemand in Oost of West-Vlaanderen een plaats waar er openbare plassen liggen die vrij toegankelijk zijn op elk uur van de dag en waar men een plons kan wagen?
    En nu, ik zeg vrij toegankelijk maar er kan ook de urbex methode toegepast worden om een afgelegen vijver te vinden .

Bedankt voor de tips!

"Nightswimming" from from R.E.M.’s best-selling 1992 album, Automatic for the People. Preorder the 25th anniversary album: http://found.ee/REM-automatic25-...

Re: Zwemput gezocht

Vijverhof Wevelgem denk ik, is gratis, maar waarschijnlijk maar een bepaalde hoek, omdat daar ook nog wordt gevaren.
    Ik denk niet dat ze dat afsluiten s'avonds, en tijdens de dag kan je er op je gemak nog ene drinken op het terras en naar de waterskiers kijken Vincent. KLIK
    Last edited by Guest42; 20 augustus 2012, 10:09.

Comment

yup vijverhof in wevelgem.
      klein strand in jabbeke
      de gavers in harelbeke dacht ik ook.

Comment

De gavers in Harelbeke : daar is ook een stukje zwemzone voorzien.
        Groeten,

Polleke

Comment

Verdorie, enkele jaren geleden heeft mijn broer daar zijn trouwfeest gegeven, dat ik het Vijverhof vergeten ben ...
          Wordt bij goed zomerweer volgend weekend mss bezocht

Bedankt voor de tips

Comment

In Deinze is er de oude Leiearm (erkend zwemwater): Vosselare Put. Meer info in de link op de website van stad Deinze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
              In Deinze is er de oude Leiearm (erkend zwemwater): Vosselare Put. Meer info in de link op de website van stad Deinze.
              Eigenlijk net om de hoek, toeme, hadden we daarop gedacht gisteren .... Thx voor de tip Peter

Comment

Working...
              X