Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooi weer... eerste modelshoot... help help, mooie buitenlocatie's ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mooi weer... eerste modelshoot... help help, mooie buitenlocatie's ???

Wie kan mij helpen bij enkele mooie locatie's voor buitenshoots gelijk waar in België ?
    Heb al wat gegoogeld, maar misschien tips van fotografen die zelf leuke plaatsjes buiten weten zijn?
    Liefst niet te traditionele plaatsen, dacht aan een speciaal park of kasteel of....
    Bedankt!!!!
    Last edited by 2010; 20 augustus 2012, 19:43.

Re: Mooi weer... eerste modelshoot... help help, mooie buitenlocatie's ???

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
    Wie kan mij helpen bij enkele mooie locatie's voor buitenshoots ?
    Heb al wat gegoogeld, maar misschien tips van fotografen die zelf leuke plaatsjes buiten weten zijn?
    Bedankt!!!!

Niet te ver zoeken hoor; gewoon in den hof of een lokaal perkje? een bos in de buurt? Laat uw verbeelding en inspiratie eens los,
    want daar gaat het toch om bij een modelshoot, creatief te werk gaan...
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

de Oude Mijngebouwen Waterschei .
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik ken er anders eentje in tokyo,
        beetje moeiIijk aIs je er geen "ik ben van die streek" bij pIaatst

rozentuin in Kortrijk
        Vtex in Kortrijk as je het iets stoerder wiI
        Oostende aIs je er wat vervaIIen schepen, Ioodsen en zeIfs bunkers bij wiI

grtz david

Comment

Wel het mag eigenlijk gelijk waar zijn in België, WVL-OVL-Antwerpen-BXL.... de plaats doet er niet echt toe.
          Liefst geen te traditionele locatie's zoals de duinen/Mercator/Thermae Palace, Atomium.... of de shoot die ik zag in het Warandepark in Brussel

Comment

Working...
          X