Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pukkelpop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pukkelpop

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    Theokus,

We zouden graag vanavond wat sfeer willen opsnuiven en er met de fiets naartoe rijden vanuit het Anne Frankplein.
    Welke fietsroute kan je aanraden om toch wat te "horen" en te "proeven"?
    En neen, we hoeven niet te overnachten op de camping

jaja
    Er was nochthans plaats genoeg op camping A: voor 45000 plaats en maar 35000 bezet
    Hoorde van andere campings dat ze daar vlak naast elkaar stonden.

Het was weer leuk. Misschien een beetje warm maar ze hebben bij Pukkelpop toch geprobeerd om het draaglijk te maken (water goedkoper aanbieden, op de camping zelfs 1.5L koud water voor een half bonnetje).
    Ze moesten natuurlijk de schaduwplekken wat kleiner maken door veel bomen te verwijderen.

Hopelijk volgend jaar weer zo goed.

Mvg

Steven
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
      Er was nochthans plaats genoeg op camping A: voor 45000 plaats en maar 35000 bezet
      Hoorde van andere campings dat ze daar vlak naast elkaar stonden.

Het was weer leuk. Misschien een beetje warm maar ze hebben bij Pukkelpop toch geprobeerd om het draaglijk te maken (water goedkoper aanbieden, op de camping zelfs 1.5L koud water voor een half bonnetje).
      Ze moesten natuurlijk de schaduwplekken wat kleiner maken door veel bomen te verwijderen.

Mvg

Steven

Wat waren de kosten voor een bonnetje Steven.
      En de kosten voor een plaats op de camping?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Wat waren de kosten voor een bonnetje Steven.
        En de kosten voor een plaats op de camping?
        Bonnetjes EUR 2,50/stuk. Camping weet ik niet.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

De camping zat in de ticketprijs.

En 1€25 voor 1.5L Chaudfontaine (was nochthans koel ) vind ik wel meevallen. Op de wei zelf kreeg je voor 1 bonnetje 2 kleine flesjes (zonder stop welliswaar).

Heb nog warme festivals meegemaakt en volgens mij de eerste keer dat ze zoveel deden om het toch nog iets te verfrissen. Ze mochten wel iets meer gedaan hebben tussen de Black Keys en de Foo Fighters en tijdens het concert van de Foo Fighters zelf.
          Toch wel veel mensen die gewoon aan het uitdrogen waren en die paar flesjes die ze dan in het publiek wierpen deden niet veel.

Maar ja, er zal altijd wel iets zijn. Ga al sinds mijn 15de naar festivals (en ben er nu 40) en het enigste dat me opvalt is dat het altijd langer moet duren (in aantal dagen vooral), dat er meer verschillende dingen moeten zijn (teveel vind ik niet goed want het wordt veel te moeilijk om een leuke planning te maken zonder teveel te moeten missen) en dat er altijd meer en meer bezoekers moeten zijn.
          Tja, het zal wel de evolutie zijn zeker (vooral die van het financiële vrees ik).

Steven
          1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
            De camping zat in de ticketprijs.

En 1€25 voor 1.5L Chaudfontaine (was nochthans koel ) vind ik wel meevallen. Op de wei zelf kreeg je voor 1 bonnetje 2 kleine flesjes (zonder stop welliswaar).

Heb nog warme festivals meegemaakt en volgens mij de eerste keer dat ze zoveel deden om het toch nog iets te verfrissen. Ze mochten wel iets meer gedaan hebben tussen de Black Keys en de Foo Fighters en tijdens het concert van de Foo Fighters zelf.
            Toch wel veel mensen die gewoon aan het uitdrogen waren en die paar flesjes die ze dan in het publiek wierpen deden niet veel.

Maar ja, er zal altijd wel iets zijn. Ga al sinds mijn 15de naar festivals (en ben er nu 40) en het enigste dat me opvalt is dat het altijd langer moet duren (in aantal dagen vooral), dat er meer verschillende dingen moeten zijn (teveel vind ik niet goed want het wordt veel te moeilijk om een leuke planning te maken zonder teveel te moeten missen) en dat er altijd meer en meer bezoekers moeten zijn.
            Tja, het zal wel de evolutie zijn zeker (vooral die van het financiële vrees ik).

Steven
            Dat is het
            Hoeveel groepen waren er niet voor die drie dagen.

Je moet al een echte kenner én liefhebber zijn. Ik heb zo een aantal namen leren kennen via het internet
            En zo bleek voor mij toch, dat er toch een aantal bij zijn die het zeer goed doen, veel optredens hebben en er goed van kunnen leven.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Working...
            X