Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pukkelpop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pukkelpop

Druk, druk en druk.
    Warm, warm buiten.

Overrompeling in de plaatselijke Spar, al de ganse voormiddag.
    Cola, cola, cola en "rooie boel".

Livestream?
    Bekijk je tv-programma's, films en series rechtstreeks live of uitgesteld in replay, raadpleeg je tv-gids en geniet van exclusieve inhoud over sport, films, series ... Proximus Pickx is beschikbaar op al je schermen: pc, smartphone, tablet en tv.
    Last edited by theokus; 16 augustus 2012, 11:42.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Pukkelpop

Snoop Dogg; knap goed!
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Theokus,

We zouden graag vanavond wat sfeer willen opsnuiven en er met de fiets naartoe rijden vanuit het Anne Frankplein.
      Welke fietsroute kan je aanraden om toch wat te "horen" en te "proeven"?
      En neen, we hoeven niet te overnachten op de camping

jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
        Theokus,

We zouden graag vanavond wat sfeer willen opsnuiven en er met de fiets naartoe rijden vanuit het Anne Frankplein.
        Welke fietsroute kan je aanraden om toch wat te "horen" en te "proeven"?
        En neen, we hoeven niet te overnachten op de camping

jaja
        Interessante vraag
        Je zal zeker over het kanaal moeten.
        Over het sas bijv.
        Naar links > bergaf en dan rechts de Heidesstraat in en de Genkersteenweg kruisen (rondpunt).
        Op het einde weer naar links.
        Tweede rechts richting Kiewitstraat.
        Over het spoor > 1ste links of 2de links.
        De wegen zijn hier verder allemaal afgesloten en je komt er niet langs.
        Langs deze wegen rij je wat door bos en wat "schoon" huizen.

Je kan ook over de Kempische Steenweg tot aan het kerkje in Kiewit dan sta je er vlak bij...

Bekijk het maar eens via Google Earth.
        Last edited by theokus; 16 augustus 2012, 21:05.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Dank je wel ...
          We zullen straks een poging wagen.
          Via de Kempische steenweg is het makkelijkst en kortst, maar niet zo leuk natuurlijk ;-)

PP12, here we come!

Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Comment

Dank je wel ...
            Via de Kempische steenweg is het makkelijkst en kortst, maar niet zo leuk natuurlijk ;-)

PP12, here we come!

Jaja
            Wil je de sfeer proeven, rij je toch best langs de Kempische steenweg. Druk is het daar heel zeker, maar laat dat juist de sfeer bepalen. De Kiewitstraat ligt volledig achter het "strijdgewoel" en ga je enkel, zoals Theo al stelde afgesloten straten passeren.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Dank je wel ...

PP12, here we come!
              Jaja
              Ja en er is nogal verkeer.
              Het podium is indrukwekkend... ik heb er vlak voor gestaan 's avonds toen ze aan het opbouwen waren.

Een afspraakje maken met een piloot op Kiewit kan ook tof zijn en dan dus over de weide vliegen.
              Vandaag vlogen hier vlakbij wat helikopters over (politie en media natuurlijk).
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Wil je de sfeer proeven, rij je toch best langs de Kempische steenweg. Druk is het daar heel zeker, maar laat dat juist de sfeer bepalen. De Kiewitstraat ligt volledig achter het "strijdgewoel" en ga je enkel, zoals Theo al stelde afgesloten straten passeren.
                Klopt maar je hebt geen grote oren nodig om de "muziek" te horen
                Hier thuis hoor ik dus totaal niets. 't Zal aan de wind liggen.
                Vorig jaar ben ik er de zaterdag langs gereden toen ik naar Houthalen moest.
                Je weet niet wat je ziet
                Was dus ook bij aankomst omstreeks 11:00 uur in de voormiddag.
                Met de fiets is idd. handiger.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Klopt maar je hebt geen grote oren nodig om de "muziek" te horen
                  Hier thuis hoor ik dus totaal niets. 't Zal aan de wind liggen.
                  Vorig jaar ben ik er de zaterdag langs gereden toen ik naar Houthalen moest.
                  Je weet niet wat je ziet
                  Was dus ook bij aankomst omstreeks 11:00 uur in de voormiddag.
                  Met de fiets is idd. handiger.
                  Inderdaad. Je zou nog beginnen twijfelen of er wel iets te doen is.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Inderdaad. Je zou nog beginnen twijfelen of er wel iets te doen is.
                    Af en toe kijk naar wat "livestream" via Skynet.
                    Maar die camera die 360° bestrijkt werkt niet.
                    (sorry, nu wel, wel niet live denk ik. Omdat het donker is en de beelden helder )

Minus The Bear = bezig. En het klopt
                    Snoop Dogg was de betere. Goeie muziek.
                    Last edited by theokus; 16 augustus 2012, 21:17.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Voilà,

We zijn er geraakt via de Kempische Steenweg. Veel volk maar opvallend "rustige" muziek behalve in de Marquis tent. (niets op het hoofdpodium)
                      Veel volk en vooral veel stof op de wei.
                      Dan via de Vijverstraat terug en zo de Demerstraat en de Koning Albertstraat naar de Century en het ijs smaakt! ;-)

Jaja

Comment

Ik ben altijd met de Vespa en das lekker makkelijk..
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Awel!

Waarom heb je dan niet meegedaan aan de BD-moto-SD in mei - Vespa's toegelaten hoor
                          We hadden gisteren geen zin in helmen.

Jaja

Comment

Voilà,

Dan via de Vijverstraat terug en zo de Demerstraat en de Koning Albertstraat naar de Century en het ijs smaakt! ;-)

Jaja
                            Dat laatste kan ik niet volgen.
                            Via de Vijverstraat naar de Demerstraat ?
                            Op de Kempische Steenweg rij je rechtstreeks over de brug naar de Demerstraat. Of was het te druk op de Steenweg?

Je bent dan toch kort bij mij in de geburen geweest.
                            Als ik met mijn hond ga wandelen staan er veel camionetten met matrassen in de straat.
                            Hier en daar zijn ze zich aan 'n wassen...etc.
                            Ik had al gedacht voor overnachting aan te bieden en slaap/was gelegenheid met ontbijt. Ik woon redelijk ruim en heb 2 badkamers en volledig onderkelderd huis (lekker koel dus ). Uiteraard niet gratis, want je weet nooit wat je over de vloer haalt. Voor BD'rs maak ik 'n uitzondering natuurlijk.
                            Het is wel ff wandelen, maar dat doen de meeste ook van hier.

Comment

w00ha,

Uiteraard kom je van de Vijverstraat eerst op de Kempische Steenweg terecht - en dan de brug over en recht oversteken aan de Kempische Poort - poenks de Demerstraat in
                              Als ik geweten had dat ik in jouw buurt was ..
                              BD'ers van het aller-aller-allereerste uur, die zijn zeldzaam hé - maar jij was er eentje van.
                              Ik zal een BD-sticker op m"n fiets plakken ...

Jaja

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                              Dat laatste kan ik niet volgen.
                              Via de Vijverstraat naar de Demerstraat ?
                              Op de Kempische Steenweg rij je rechtstreeks over de brug naar de Demerstraat. Of was het te druk op de Steenweg?

Je bent dan toch kort bij mij in de geburen geweest.
                              Als ik met mijn hond ga wandelen staan er veel camionetten met matrassen in de straat.
                              Hier en daar zijn ze zich aan 'n wassen...etc.
                              Ik had al gedacht voor overnachting aan te bieden en slaap/was gelegenheid met ontbijt. Ik woon redelijk ruim en heb 2 badkamers en volledig onderkelderd huis (lekker koel dus ). Uiteraard niet gratis, want je weet nooit wat je over de vloer haalt. Voor BD'rs maak ik 'n uitzondering natuurlijk.
                              Het is wel ff wandelen, maar dat doen de meeste ook van hier.

Comment

Working...
                              X