Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

veel plezier vanavond!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: veel plezier vanavond!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
    4-2

hé, hé,

Groeten
    Hebben die krabbers gewonnen van de hollanders? man man... da meent ge niet, dan is er volgens mij omkoperij mee gemoeid of ze hebben allemaal aan de doping gezeten.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Van Harte met de overwinning hoor.
      vond de Belgen goed spelen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        Hebben die krabbers gewonnen van de hollanders? man man... da meent ge niet, dan is er volgens mij omkoperij mee gemoeid of ze hebben allemaal aan de doping gezeten.
        Als je de match gezien had, dan kon je wel merken dat de Belgen zichzelf overtroffen hebben.
        Het was een leuke spannende wedstrijd.

Er werd geen vuil spel gespeeld, en de arbitrage was zeer correct!
        Ik heb er al spijt van dat ik niet in het stadion zat. Moet een geweldige sfeer gegeven hebben!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          Van Harte met de overwinning hoor.
          vond de Belgen goed spelen.
          grt,bouk.
          De nederlanders waren bij momenten ook goed, maar net niet lang genoeg.
          Het was inderdaad leuk!

Comment

Kheb de match spijtig genoeg niet kunnen zien, ben wel blij voor onze Duivels... en hopen dat ze het kunnen waarmaken...
            Gisteren heb ik mij alleszins geamuseerd bij Leonard Cohen...
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Als je de match gezien had, dan kon je wel merken dat de Belgen zichzelf overtroffen hebben.
              Het was een leuke spannende wedstrijd.

Er werd geen vuil spel gespeeld, en de arbitrage was zeer correct!
              Ik heb er al spijt van dat ik niet in het stadion zat. Moet een geweldige sfeer gegeven hebben!
              Niet meer op reageren Tommie1, er zitten hier op BD enigen met Trol gedrag.
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

En dit mag ook gezien worden.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Je moet heel veel van voetbal kennen om zulke dwaze uitspraken te doen...
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    En dit mag ook gezien worden.
                    "....maar eerst Van Rossom en dan het ingekomen duo Gillet en Mukubu brachten de Lions bij 23-24 aan de leiding."
                    Konden wel voetballers zijn
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Wie de wedstrijd door een neutrale bril heeft gezien zal zeggen dat de Nederlanders technisch veel beter is, dat hub defensie heel slecht is en dat ze geen nummer 10 meer hebben.
                      De Belgen zijn 10 minuten goed geweest, hebben geen lef en hebben ook geen nummer 10.

Niettemin hebben de Belgen verdiend gewonnen.

De beste man op het veld was de scheidsrechter, amper 1 klein technisch foutje gezien.
                      Van mij mogen ze voor de competitie de scheidsrechters uit Engeland vragen want de onze...........................

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Wie de wedstrijd door een neutrale bril heeft gezien zal zeggen dat de Nederlanders technisch veel beter is, dat hub defensie heel slecht is en dat ze geen nummer 10 meer hebben.
                        De Belgen zijn 10 minuten goed geweest, hebben geen lef en hebben ook geen nummer 10.

Niettemin hebben de Belgen verdiend gewonnen.

De beste man op het veld was de scheidsrechter, amper 1 klein technisch foutje gezien.
                        Van mij mogen ze voor de competitie de scheidsrechters uit Engeland vragen want de onze...........................

Grtz, RF
                        De Belgen hebben de fouten afgestraft van de Nederlanders
                        Tactisch zat het bij de Belgen goed: Wesley Sneijder nauwelijks gezien.
                        Nu, we moeten verder zien en na de overwinning tegen Wales starten de Belgen voorgoed door
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Kom, kom, laten we het gezellig houden.
                          Je kan humoristisch reageren, met een klein plaagstootje,... maar laten we het wel sportief,gezellig houden.
                          De ene keer winnen de Belgen, de andere keer de Nederlanders. Zo gaat dat nu eenmaal. Het betreft uiteindelijk maar een spel. Het moet in de eerste plaats plezant blijven, dan blijven we de beste vrienden.

Vriendelijke groeten,

Geert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                            Kom, kom......
                            De ene keer winnen de Belgen, de andere keer de Nederlanders. Zo gaat dat nu eenmaal....
                            yep:

grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              Niet meer op reageren Tommie1, er zitten hier op BD enigen met Trol gedrag.
                              Awel merci, reken uzelf daar dan maar bij ipv mij hiervan te beschuldigen hé gast !!

Is mijn reactie dan zo overdreven overbodig? de laatste jaren speelt onze nationale ploeg slechter dan een doorsnee caféploeg en ze konden met veel moeite of zelfs niet winnen
                              van landen die nog met een stenen bal sjotten...

Dat ze nu één keer van de Hollanders winnen is geen euforisch moment hoor, ze moeten presteren wanneer het er echt op aankomt en niet tijdens een vriendschappelijk onderonsje.

Dus als je nog zo eens reactie plaatst denk dan op voorhand aan de weerbots...
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Awel merci, reken uzelf daar dan maar bij ipv mij hiervan te beschuldigen hé gast !!

Is mijn reactie dan zo overdreven overbodig? de laatste jaren speelt onze nationale ploeg slechter dan een doorsnee caféploeg en ze konden met veel moeite of zelfs niet winnen
                                van landen die nog met een stenen bal sjotten...

Dat ze nu één keer van de Hollanders winnen is geen euforisch moment hoor, ze moeten presteren wanneer het er echt op aankomt en niet tijdens een vriendschappelijk onderonsje.

Dus als je nog zo eens reactie plaatst denk dan op voorhand aan de weerbots...
                                Door op een botte manier te reageren kan je trolgedrag aangesmeerd worden Kirsten, de reactie sloeg nergens op om het ook eens bot te schrijven, het is een reactie die men op de site van het HLN kan verwachten van lezers. Als je had nagelezen kan je moeilijk zeggen dat hier euforische reacties staan.
                                Nee, 1 gewonnen match zet onze Duivel(tje)s nog niet op de wereldkaart maar elk beetje telt.

Comment

Working...
                                X