Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Laatste Nieuws - Onfrisse praktijken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het Laatste Nieuws - Onfrisse praktijken

Wettelijk gezien kunnen ze na een abonnementsperiode van één jaar niet meer automatisch verlengen met eenzelfde periode, eens het eerste jaar door is (als je voor één jaar getekend hebt) is het altijd maandelijks opzegbaar.
    In België zou deze regel wel al van toepassing moeten zijn.

Maar die uitgevers zijn vaak gangsters, ooit had ik jaren een abo op een magazine en ze stopten plots met de uitgave ervan, niemand werd verwittigd en niets van mededeling op de site of zo.
    Ik had voor een jaar betaald en kreeg dus plots niets meer voor mijn geld.
    Ik contacteerde de uitgever en ze zeiden dan pas dat ik niets kon ontvangen want dat het ook niet meer gedrukt werd, ik moest mij daar bij neerleggen.
    Na veel zagen mocht ik voor de rest van mijn geld een ander magazine uit hun assortiment nemen, er was echter niets dat me interesseerde.
    Moeten dreigen alvorens ik uiteindelijk na maanden toch de rest van mijn geld teruggekregen heb.

Een Nederlands tijdschrift neem ik ook nooit meer, had eens een abo voor één jaar genomen en dan opgezegd ... ze kwamen voor de dag met een incassobureau als ik niet zou blijven.
    Ik heb maar gezegd dat ze welkom waren en dat zo'n incassobureau in België toch niets te zeggen had ... nooit meer iets van gehoord.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
      Trouwens voor dat geval van Testaankoop heb ik al eens een meningswissel gekaapt.
      Dat het ook anders kan en gebeurt... ik heb al jaren een abonnement bij Testaankoop. Vorig jaar krijg ik van de bank een nieuwe Mastercard (de oude kwam tegen de vervaldatum) met een nieuw nummer. Een maand later krijg ik een brief van Testaankoop waarin gemeld staat dat ik het abonnementsgeld voor de afgelopen maand niet betaald heb (werd betaald via de oude kaart). Er werd mij vriendelijk gevraagd om het laatste nummer te betalen indien het om een opzegging ging of om een domiciliëring in te stellen mocht ik mijn abonnement willen behouden. Ik heb het laatste nummer betaald en nooit iets meer gehoord.
      Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
        Ik heb het laatste nummer betaald en nooit iets meer gehoord.
        Ik gedurende 25 jaar ook niet. Mijn fout was dat ik nog altijd het zelfde bankrekeningnummer had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          TS is van België denk ik
          Last edited by kdm; 2 augustus 2012, 22:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
            De slechte verstaanders (waaronder gijzelf) hadden het over een film. Die heeft er niks mee te maken.
            Ge verstaat elkaar niet eens... pffff.
            Gij verstaat het precies niet:
            Ik heb nooit iets gerelateerd naar een film (tenzij die ene, omdat gij over ne film begint) genoemd in één van mijn reacties?
            Als ge mijn berichten zo al fout interpreteert, hebt ge uw bedreiging misschien ook wel verkeerd gelezen...

Als iemand zegt een "koudje te gaan drinken" met u, willen ze u niet vermoorden he....
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
              Gij verstaat het precies niet:
              Ik heb nooit iets gerelateerd naar een film (tenzij die ene, omdat gij over ne film begint) genoemd in één van mijn reacties?
              Als ge mijn berichten zo al fout interpreteert, hebt ge uw bedreiging misschien ook wel verkeerd gelezen...

Als iemand zegt een "koudje te gaan drinken" met u, willen ze u niet vermoorden he....
              Het zou heel goed kunnen dat ik je niet versta.
              En ik wil best een koudje drinken, straks.
              Stuur je privéberichten ondertussen maar via pm.
              Of wilt ge iedereen uitnodigen?
              Ook goed, maar niet hier.
              Hier gaat het ondertussen over Nederlandse wetsvoorstellen, en zo: Wetten zonder strafbepaling.
              Wetten die misschien wel beter zijn dan de onze.
              Hebt ge die al gelezen?
              Ik wel.
              En verstaat ge alles?
              Ik niet.

Comment

Working...
              X