Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ipad3 versus Sony tablet S

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ipad3 versus Sony tablet S

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Teuten Gerard zeggen ze hier . . . Mijn SGIII werkt een stuk vlotter dan de iphone 4, beeld is ook veel beter, Apple zal met iets straf moeten afkomen om mij nog een iphone te verkopen . . .
    De iPhone 4S is dan ook al een stuk ouder. Laten we de pas verschenen S3 eens vergelijken met de iPhone 5 wanneer die uitkomt in september/oktober...
    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda

De iPhone 4S is dan ook al een stuk ouder. Laten we de pas verschenen S3 eens vergelijken met de iPhone 5 wanneer die uitkomt in september/oktober...
      Inderdaad, maar 't zal iets buitengewoon moeten zijn om mij te kunnen overtuigen...... Het enige wat ik niet 100% vond aan de S3 was het standaard keyboard, ik heb er dan maar het iPhone keyboard op gezet.....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

even aan geven dat door omstandigheden ( hospitalisatie, ingreep, herstel enz) er nog niks van in huis is gekomen.

dus eerstdaags even toeren om de verschillende mogelijkheden opnieuw te bekijken, want er is wel een en ander gebeurd op de tabletmarkt, en dat maakt het er niet makkelijker op.
        als er iemand de nieuwe sony heeft, graag zijn bevindingen als dit even kan.
        Sony RX10 Mark IV
        nog een fijne dag verder!
        Guido

Comment

Vergelijk dan ook maar met de iPad 4 i.p.v. de 3.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Vergelijk dan ook maar met de iPad 4 i.p.v. de 3.
            was ook de bedoeling, en misschien ook wel deze van microsoft?
            Sony RX10 Mark IV
            Guido

Comment

Misschien ook wel eens kijken naar de nexus 10. Een dijk van een tablet als je het mij vraagt.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Misschien ook wel eens kijken naar de nexus 10. Een dijk van een tablet als je het mij vraagt.
                Ik dacht dat die in de Benelux (nog) niet verkocht wordt?
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

We spreken toch niet meer over de Benelux hoor, 't is Europa geworden ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                    We spreken toch niet meer over de Benelux hoor, 't is Europa geworden ....
                    niet in de Google store - als je betaalkaart niet uit het land van de desbetreffende store is kan je geen Nexus toestellen aankopen. In de Duitse store is een Duitse betaalkaart nodig.
                    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Duitsland maakt ook geen deel uit van de BeNeLux.
                      In de UK is hij wel verkrijgbaar

Comment

Review op hardwareinfo.

Wat ons betreft zijn de aanraders in deze categorie de Acer Iconia Tab A700 en de Sony Xperia Tablet S. De eerste is dat, omdat deze als enige in deze categorie een Full HD-resolutie van 1920x1200 pixels heeft, waar de andere allemaal 1280x800 beeldpunten hebben. De Sony biedt wat ons betreft de beste gebruikservaring, met nuttige extra's zoals een universele afstandsbediening en de mogelijkheid om gastaccounts aan te maken.
                        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                        Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                          Review op hardwareinfo.
                          thanks, ik ga volgende week naar het Sony Center Leuven om de sony eens in real te bekijken.
                          Sony RX10 Mark IV
                          Guido

Comment

Eindelijk beslist en gekocht na veel (te veel) wikken en wegen.
                            Het is de Samsung Galaxy note 10.1 geworden. Bevalt me wel. Ligt goed in de hand, duidelijk scherm, snel en ligt goed in de hand.

heb me laten wijsmaken dat je er ook een antivirus/anti malware moet op installeren?
                            Sony RX10 Mark IV
                            Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                              Eindelijk beslist en gekocht na veel (te veel) wikken en wegen.
                              Het is de Samsung Galaxy note 10.1 geworden. Bevalt me wel. Ligt goed in de hand, duidelijk scherm, snel en ligt goed in de hand.

heb me laten wijsmaken dat je er ook een antivirus/anti malware moet op installeren?
                              Dit beweerd men ook voor apple ivm antivirus
                              er zijn ongeveer evenveer virussen en malware in omloop voor android als voor mac

Comment

Working...
                              X