Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ipad3 versus Sony tablet S

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ipad3 versus Sony tablet S

verscheurende keuze, welke van de 2? geraak er niet aan uit, zelfs niet na vergelijkende tabellen.
    ze hebben allen 2 pro's en contra's........ben een sony adept en dus mijn hart gaat uit naar de Sony S met 3G.

Maar aan de andere zijde is het origineel niet altijd beter dan de clones?

Wat is het verschil tussen Apple iPad 3 64GB Wifi + Cellular en Sony Tablet S 16GB ? Zoek uit welke beter is en wat hun algemene prestatie is in de tablet rangschikking.

Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

Re: ipad3 versus Sony tablet S

Zo een toestel moet je niet in tabellen vergelijken, maar vastpakken en mee spelen!

Comment

Misschien eventjes wachten op de nieuwe Xperia Tablet S van Sony.

Ik dacht dat Apple geen ondersteuning voor flash biedt, corrigeer me als ik fout ben. Maar als je geen website kunt bekijken met flash elementen, dan hoeft het voor mij niet.

Ik ben ook een beetje Sonyfiel geworden(gsm,camera,tv,hifi in de auto,playstation) en alle producten bevallen mij erg goed.
      Last edited by alex606; 1 augustus 2012, 12:13.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Klopt, geen flash op de iPad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht

Ik dacht dat Apple geen ondersteuning voor flash biedt, corrigeer me als ik fout ben. Maar als je geen website kunt bekijken met flash elementen, dan hoeft het voor mij niet.
          Dan hebt ge binnenkort toch gedaan met spelen: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2406507,00.asp

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Natuurlijk, flash is aan het uitsterven. 99% van de nieuwe sites zijn html5. Op mijn WindowsPhone kom ik bijna nooit een site tegen dat ik niet kan bekijken, behalve 1 site van een forumlid dat nog volledig in flash is.

Comment

Op het werk hebben we een Tablet S. Verschillende mensen hebben die al eens meegenomen om thuis uit te proberen. Ik heb er nog niemand veel goeds over horen zeggen. Krasgevoelig scherm, onhandige vorm, vierkant draaiende Android,... Over de IPad 3 hoor ik anderzijds niemand klagen.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Ik zou eens kijken naar de Asus Transformer Infinity. Dat is een uitstekende tablet die eigenlijk beter is dan de Sony Xperia S met zijn 1920x1200 IPS scherm.
                70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
                  Ik zou eens kijken naar de Asus Transformer Infinity. Dat is een uitstekende tablet die eigenlijk beter is dan de Sony Xperia S met zijn 1920x1200 IPS scherm.
                  Momenteel nergens op voorraad in de winkel. Wel op internet met qwerty toetsenbord. Ik heb een demo toestel in media markt kunnen bekijken. Eerlijk gezegd het scherm valt tegen tegenover deze van de ipad. Ik heb nog geen enkel tablet gezien waar het scherm van beter is dan die van de ipad. Dit is natuurlijk mijn opinie maar het is in mijn ogen een hemelsbreed verschil. Toch ga ik deze transformer infinity kopen. Met Apple zit je gewoonweg vast, wat niet wil zeggen dat je daar niet tevreden mee kan zijn natuurlijk.
                  Groetjes Steco

Comment

Niets tegen Android, maar het verbaast me dat Android bv. op de Samsung Galaxy S3 zo vloeiend draait en op tablets altijd een jerk-a-tron is...

Dit gezegd zijnde, een iPad 2 of 3 is top !
                    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

zoals aangegeven ga ik morgen eens 'voelen' in een apple winkel. Samsung Galaxy heb ik gezien en volgens de user was de Apple sneller in reactie met een duidelijker scherm. bedankt voor de reacties!
                      Sony RX10 Mark IV
                      nog een fijne dag verder!
                      Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        Niets tegen Android, maar het verbaast me dat Android bv. op de Samsung Galaxy S3 zo vloeiend draait en op tablets altijd een jerk-a-tron is...

Dit gezegd zijnde, een iPad 2 of 3 is top !
                        Volgens mij hangt dat sterk af met welke tablets je de SGS3 nu vergelijkt. Ik heb een vriend met een Samsung tablet met een tegra 2 in en die vind ik ook traag. De nieuwe tabletten met tegra 3 zijn echter lekker snel en vloeiend, zeker met ICS.
                        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
                          Volgens mij hangt dat sterk af met welke tablets je de SGS3 nu vergelijkt. Ik heb een vriend met een Samsung tablet met een tegra 2 in en die vind ik ook traag. De nieuwe tabletten met tegra 3 zijn echter lekker snel en vloeiend, zeker met ICS.
                          En toch vind ik iOS qua 'vloeiendheid' nog iets beter, zelfs een 'oude' iPhone 4S doet het met iOS 5.1 nog net ietsje beter dan een S3 met ICS. Mijn persoonlijke mening...
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                            En toch vind ik iOS qua 'vloeiendheid' nog iets beter, zelfs een 'oude' iPhone 4S doet het met iOS 5.1 nog net ietsje beter dan een S3 met ICS. Mijn persoonlijke mening...
                            Teuten Gerard zeggen ze hier . . . Mijn SGIII werkt een stuk vlotter dan de iphone 4, beeld is ook veel beter, Apple zal met iets straf moeten afkomen om mij nog een iphone te verkopen . . . mijn SGIII steekt met kop en schouders boven mijn iphone uit.

Wat de tablets betreft werkt mijn iPad 3 inderdaad iets vlotter dan mijn Samsung Galaxy tab 10.1 en het scherm van de 3 is subliem.
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Teuten Gerard zeggen ze hier . . . Mijn SGIII werkt een stuk vlotter dan de iphone 4, beeld is ook veel beter, Apple zal met iets straf moeten afkomen om mij nog een iphone te verkopen . . . mijn SGIII steekt met kop en schouders boven mijn iphone uit.

Wat de tablets betreft werkt mijn iPad 3 inderdaad iets vlotter dan mijn Samsung Galaxy tab 10.1 en het scherm van de 3 is subliem.
                              Zo jij hebt wel veel gadget als de sgs3 jelly ben gaat krijgen, ga je nog verschieten denk ik, het noemt niet voor niets project butter

Ik heb ook ervaring met de Samsung glazuur tab 10.1 (met tegra 2) en vond die wat sloom in vgl met mijn Motorola Razr.

Comment

Working...
                              X