Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bellen naar Belgacom is FUN !!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bellen naar Belgacom is FUN !!!!!

Ik kom GEK

Bellen naar Belgacom houdt in :

Het 0800 nummer te bellen.
    Niet weten welk cijfertje je hoeft in te toetsen. Het is naar keuze, toch al één voordeel.
    Na één maal doorverbonden te worden, nog maar een keer of 6 doorverbonden te worden.
    Maar liefst 22 minuten aan het eentonigste muziekje van de planeet hangen.
    Op minuut 23 iemand die opneemt, waarna je na anderhalf woord van de lijn word geworpen.
    De moed bijeenrapen en het nog eens proberen.
    Je voorbereiden op het steeds terugkerende stemmetje die vriendelijk meedeeld : ''Al onze operatoren zijn bezet, gelieve nog even aan de lijn te blijven.''
    Nogmaals het gelukkig gratis nummer te bellen.
    Terug 17 minuten aan de lijn te hangen.
    Iets te horen wat lijkt op een telefoon die wordt opgenomen.
    Mis, nogmaals 6 minuten.
    Uiteindelijk, na vele zuchten en oogrollen, toch iemand aan de lijn te krijgen.
    Te horen te krijgen dat er niemand is opgeleidt om uw vraag te beantwoorden.
    Een grote zucht te slaan.
    Gelukkig nog een ander nummer te krijgen, en het na zo een 45 minuten, misschien wel nog eens daar te proberen.
    Het gelukkig ook gratis nummer in te toetsen.
    Na toch eens een ander muziekje te horen, iemand aan de lijn te krijgen die mij zegt : ''Voor dit probleem is er geen telefonische support.''

Conclusie : Ik stel het al een uur uit om mijn appel op te eten, uit beleefdheid omdat je niet praat met je mond vol.

JA HALLO KROKET !!!

facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Re: Bellen naar Belgacom is FUN !!!!!

En dan is er Telenet, waar je tegenwoordig wel snel wordt geholpen.

Comment

Tiens : heb de vorige maand 2 keer naar Belgacom gebeld. Telkens was ik binnen de 3 minuten doorverbonden, en telkens geholpen zoals het hoort.
      't zal daar voor het ogenblik ook congé zijn zeker...

Deze link heeft toch al een kleine tip (onderaan...).
      Groeten,

Polleke

Comment

Misschien beter ook eens vermelden voor welk probleem je ze wou contacteren?
        Misschien is er wel iemand dat je kan helpen?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
          Conclusie : Ik stel het al een uur uit om mijn appel op te eten, uit beleefdheid omdat je niet praat met je mond vol.

JA HALLO KROKET !!!

Die kroket zal ook wel koud zijn geworden.
          Vreemde combinatie ook; appel en kroket.

Bel morgen nog eens maar eet dan gerust door.

Comment

Zelf een TN klant maar toevallig vandaag een Skynet email client geïnstalleerd bij een goeie vriendin en omdat het paswoord niet meer gekend was moest ik de supportlijn bellen (van Belgacom dus). Ik was niet langer dan 5min aan de telefoon alvorens iemand me kon helpen (gebeld omstreeks 20h.30). Zeker niet slecht.

Comment

Ewel.
              Onlang passeerde er hier topic website maken en toen was ik wat aan het denken gegaan.
              Ik heb onlangs een site gemaakt met wix.com. Maar ben er niet 100% tevreden van. Nu zag ik hier wordpress passeren en wil dit nu persé proberen.

Normaal gezien heb je van je provider toch een stukje gratis werkruimte?
              Ik ben naar de site geweest van Belgacom, daar heel wat opgezocht en ook wel gevonden.
              Je kan er je eigen webruimte aanmaken en moet deze gegevens invullen :

Moderator Note: Je afbeelding is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare afbeeldingen plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.

Maar één van de drie klopt niet. De onderste heb ik al de mogelijkheden geprobeerd.
              Er wordt gevraagd de codes te geven die je van je provider kreeg, in dit geval dus Belgacom. Ik moet dus de user en pass ingeven die ik nodig heb om internetverbinding te kunnen maken, maar het werkt niet. Heb al vanalles geprobeerd enfin het lukt niet.

Nu ik heb geen ervaring wat betreft sites maken. Wix.com was makkelijk. Maar hier gaat het om instellingen in pc, codes her en der.
              Alles moet samen werken en daar dient de Belgacom dienst toch ook wat voor? Mijn eigen provider kan of wil mij niet helpen??
              Ik heb dan natuurlijk google afgesurft, maar als je niet 100% weet wat je zoekt, kan je blijven zoeken he...

En dat was het probleem, hiermee kunnen ze mij dus niet helpen. ''Niemand voor opgeleid of en 36 telefoontjes later : Geen telefonische support.''
              Wanneer je betaald om een eigen domeinnaam aan te maken, willen ze je helpen via telefoon.
              Anders niet. ''Dat kunnen wij niet''

Dus nu sta ik blok en draai ik even een beetje zot. (gek dus)

Wel mocht er iemand dikwijls een oplossing weten? Ik probeer het morgen nogmaals, op hoop van zegen dat een vriendelijke supporter aan de lijn krijg.

Ps : Kroket is maar een uitdrukking hihi. Ik heb intussen al 4 appels op !! Ben nogal een appelfanaat.
              Maar nu hoort dit topic waarschijnlijk ergens anders thuis?
              En bedankt om mijn nogal gefrustreerd geladen colum even te aanhoren

Vele groetjes, Jill.
              Last edited by LesC; 22 augustus 2012, 11:52.
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                Zelf een TN klant maar toevallig vandaag een Skynet email client geïnstalleerd bij een goeie vriendin en omdat het paswoord niet meer gekend was moest ik de supportlijn bellen (van Belgacom dus). Ik was niet langer dan 5min aan de telefoon alvorens iemand me kon helpen (gebeld omstreeks 20h.30). Zeker niet slecht.
                Maar allee? Ik kreeg dus echt het antwoord dat er hier niemand voor opgeleid is, en dan mijn laatste telefoon dat er daar (nog) geen telefonische support voor bestaat??
                Mijn gegevens kunnen ze wel geven he, maar die heb ik ook. Maar verder dan ging de hulp niet. Ik heb met handen en voeten uitgelegd op welke pagina ik mij bevond en zo. Dat begrepen ze maar dat was het...
                Had ik dan echt toevallig 3 rare gasten aan de lijn allee?
                Morgen nog eens proberen.

Ps: die minuten waren echt he, ik keek op mijn gsm elke keer.
                Groetjes.
                facebook

Comment

Ik geloof je hoor Jill, ik ben dus zelf geen BC klant en kom enkel met de business afdeling van Proximus in contact en wilde dus enkel mijn ervaring van deze avond eens geven.

Heb je je gegevens geverifieerd met deze zoals je kan terug vinden op de e-services?

Comment

Hoezo, ik heb eens gebeld om te zeggen dat mijn lijn niet werkte.
                    Toen ik vervolgens naar mijn eigen belde, zei iemand dat ik gezegd had dat mijn lijn niet werkte.
                    Al zeg ik het zelf.

Comment

Heb een tijdje geleden zelf zo'n webruimte aangemaakt, en dat werkte zonder problemen. Ik kreeg ook wat foutmeldingen, maar de webruimte was wel aangemaakt !
                      Er is wel 1 addertje : zolang je geen website op je ruimte geplaatst hebt, krijg je als je er naar surft de melding dat de webruimte niet bestaat (wat ergens logisch is).
                      Ik gebruik filezilla als ftp-programma om mijn site up te loaden. Ook die geeft in eerste instantie een foutmelding bij het aanloggen op die lege "site" (dat is dan bij users.skynet.be als ftp-server).
                      Maar je moet daar normaal allemaal niet op letten. Uiteraard wel zorgen dat je al je gegevens 100% juist invult (dat paswoord is bv. hoofdlettergevoelig).

Als je een index.html via ftp kan uploaden, zou alles voor de rest zijn ding moeten doen...

Deze link kan ook nog interessant zijn.
                      Last edited by polleke_cgc; 31 juli 2012, 19:44.
                      Groeten,

Polleke

Comment

Hey allemaal.

Sorry voor mijn late antwoord.

Ik heb nu een domeinnaam gehuurd en we zullen nu zien. Als ik nu bel zullen ze mij wel willen helpen he aangezien ik nu betaal.
                        Ik heb wordpress gedownload, moet nu alle bestanden kopieëren 'naar' in het programma ftp. Nog steeds klopt er een code niet.

Maar ik liep iemand tegen het lijf die hier veel ervaring mee heeft. Dus op hoop van zegen binnenkort webruimte !! Hihi.
                        Bellen naar Belgacom laat ik even zo haha.

@polleke, ik heb je link bekeken, heb er hier en daar nog wat interessants uitgehaald, bedankt. Vooral om het een en ander te begrijpen was het nuttig!
                        @Sultana, ik wist wel dat je me geloofde hoor hihi.

Nu als je er niet zoveel van kent is het bijna onbegonnen werk zeker? En er aan prutsen... Mijn computer is onlangs al eens gecrasht...
                        Jullie zijn erg bedankt om dit topic even in te zien en mij op weg te proberen helpen. Maar ik ga het toch overlaten aan een kenner.
                        De website creeëren zal wel lukken, maar het is het voorbereidende werk he...

Bedankt allen.
                        Groetjes, Jill.
                        facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                          Ik heb nu een domeinnaam gehuurd en we zullen nu zien. Als ik nu bel zullen ze mij wel willen helpen he aangezien ik nu betaal.
                          Ik heb wordpress gedownload, moet nu alle bestanden kopieëren 'naar' in het programma ftp. Nog steeds klopt er een code niet.
                          Ik mag hopen dat je een database kan aanmaken op je hosting? Wordpress heeft dat namelijk nodig.
                          Install van WP zou moeten van een leien dakje lopen, het is zowat de eenvoudigste CMS op te installeren die ik al gebruikt heb.
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                            Ik mag hopen dat je een database kan aanmaken op je hosting? Wordpress heeft dat namelijk nodig.
                            Install van WP zou moeten van een leien dakje lopen, het is zowat de eenvoudigste CMS op te installeren die ik al gebruikt heb.
                            Dat kan ik. De installatie ging goed. 't Is de rest he hihi.
                            Merci hoor .
                            facebook

Comment

Om even terug te komen op het oorspronkelijke topic: de ervaring met Belgacom...
                              Als er mensen zijn die twijfelen tussen Belgacom, Telenet of nog een andere internetprovider, misschien kan je dan eens jouw licht opsteken bij TalkToo.be. Dat is een platform die zoveel mogelijk ervaringen met gelijk welk bedrijf probeert te bundelen. Indien je een probleem/klacht hebt kan je daar ook een oplossing verkrijgen, er zijn al een pak actieve bedrijven op dat platform.

Wat betreft het Wordpress gedeelte op dit topic: veel succes nieuwe blogger! Wordpress is echt superhandig ;-)

Comment

Working...
                              X