Ik kom GEK
Bellen naar Belgacom houdt in :
Het 0800 nummer te bellen.
Niet weten welk cijfertje je hoeft in te toetsen. Het is naar keuze, toch al één voordeel.
Na één maal doorverbonden te worden, nog maar een keer of 6 doorverbonden te worden.
Maar liefst 22 minuten aan het eentonigste muziekje van de planeet hangen.
Op minuut 23 iemand die opneemt, waarna je na anderhalf woord van de lijn word geworpen.
De moed bijeenrapen en het nog eens proberen.
Je voorbereiden op het steeds terugkerende stemmetje die vriendelijk meedeeld : ''Al onze operatoren zijn bezet, gelieve nog even aan de lijn te blijven.''
Nogmaals het gelukkig gratis nummer te bellen.
Terug 17 minuten aan de lijn te hangen.
Iets te horen wat lijkt op een telefoon die wordt opgenomen.
Mis, nogmaals 6 minuten.
Uiteindelijk, na vele zuchten en oogrollen, toch iemand aan de lijn te krijgen.
Te horen te krijgen dat er niemand is opgeleidt om uw vraag te beantwoorden.
Een grote zucht te slaan.
Gelukkig nog een ander nummer te krijgen, en het na zo een 45 minuten, misschien wel nog eens daar te proberen.
Het gelukkig ook gratis nummer in te toetsen.
Na toch eens een ander muziekje te horen, iemand aan de lijn te krijgen die mij zegt : ''Voor dit probleem is er geen telefonische support.''
Conclusie : Ik stel het al een uur uit om mijn appel op te eten, uit beleefdheid omdat je niet praat met je mond vol.
JA HALLO KROKET !!!
Bellen naar Belgacom houdt in :
Het 0800 nummer te bellen.
Niet weten welk cijfertje je hoeft in te toetsen. Het is naar keuze, toch al één voordeel.
Na één maal doorverbonden te worden, nog maar een keer of 6 doorverbonden te worden.
Maar liefst 22 minuten aan het eentonigste muziekje van de planeet hangen.
Op minuut 23 iemand die opneemt, waarna je na anderhalf woord van de lijn word geworpen.
De moed bijeenrapen en het nog eens proberen.
Je voorbereiden op het steeds terugkerende stemmetje die vriendelijk meedeeld : ''Al onze operatoren zijn bezet, gelieve nog even aan de lijn te blijven.''
Nogmaals het gelukkig gratis nummer te bellen.
Terug 17 minuten aan de lijn te hangen.
Iets te horen wat lijkt op een telefoon die wordt opgenomen.
Mis, nogmaals 6 minuten.
Uiteindelijk, na vele zuchten en oogrollen, toch iemand aan de lijn te krijgen.
Te horen te krijgen dat er niemand is opgeleidt om uw vraag te beantwoorden.
Een grote zucht te slaan.
Gelukkig nog een ander nummer te krijgen, en het na zo een 45 minuten, misschien wel nog eens daar te proberen.
Het gelukkig ook gratis nummer in te toetsen.
Na toch eens een ander muziekje te horen, iemand aan de lijn te krijgen die mij zegt : ''Voor dit probleem is er geen telefonische support.''
Conclusie : Ik stel het al een uur uit om mijn appel op te eten, uit beleefdheid omdat je niet praat met je mond vol.
JA HALLO KROKET !!!
Comment