Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie rit die prachtig zou moeten eindigen maar helaas haar einde kende met een anticlimax , de grootste smeerlap heeft gewonnen .
Ondertussen weten we ook in welke ploeg Rigoberto Uran volgend jaar zal aantreden voor veel poen, de afspraak met Vino werd immers live gefilmd onder het toeziend oog van heel de wereld, jamais vu .
"Zal ik even omkijken, kan jij rustig voor die olympische titel gaan", wat een loser voor de sport die Uran!!!
Gelukkig was er de prima prestatie van jonge Charline in het judo die deze anticlimax van het wielrennen kon verzachten.
Grts
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Mooie rit die prachtig zou moeten eindigen maar helaas haar einde kende met een anticlimax , de grootste smeerlap heeft gewonnen .
Ondertussen weten we ook in welke ploeg Rigoberto Uran volgend jaar zal aantreden voor veel poen, de afspraak met Vino werd immers live gefilmd onder het toeziend oog van heel de wereld, jamais vu .
"Zal ik even omkijken, kan jij rustig voor die olympische titel gaan", wat een loser voor de sport die Uran!!!
Gelukkig was er de prima prestatie van jonge Charline in het judo die deze anticlimax van het wielrennen kon verzachten.
Grts
Edje, je slaat nagels met koppen. De grootste bedrieger uit het peloton heeft gewonnen, een schande voor de olympische gedachte. Al ben ik liefhebber van het wielrennen, toch durf ik mij de vraag stellen of het (dit) profwielrennen wel thuis hoort op de olympische spelen.
Het torenhoog favoriet zijn van de Engelsen en de aanwezigheid van de twee eersten uit de tour in hun ploeg heeft ook geen goed gedaan om een meer open wedstrijd te krijgen.
Spijtig ook dat Spartacus ging liggen in de laatste kilometers. Dat is er nog zo een die zich geeft voor wat hij waard is.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Edje, je slaat nagels met koppen. De grootste bedrieger uit het peloton heeft gewonnen, een schande voor de olympische gedachte. Al ben ik liefhebber van het wielrennen, toch durf ik mij de vraag stellen of het (dit) profwielrennen wel thuis hoort op de olympische spelen.
Het torenhoog favoriet zijn van de Engelsen en de aanwezigheid van de twee eersten uit de tour in hun ploeg heeft ook geen goed gedaan om een meer open wedstrijd te krijgen.
Spijtig ook dat Spartacus ging liggen in de laatste kilometers. Dat is er nog zo een die zich geeft voor wat hij waard is.
Triestige wedstrijd ja.
Saai en dan nog zo'n winnaar er boven op.
De Olympische waarde is er ook niet meer.
In alle sporttakken heb je nu EK's en WK's.
Laat de centen eens weg: je zou wat zien
Waar zijn onze medailles,
De vrouwen van onze hockeyploeg speelden een verdienstelijke wedstrijd...
Lees ik in de media vandaag.
Ze verloren maar met 3 tegen nul...
En de beste speelster moest thuis blijven.
De vrouwen van onze hockeyploeg speelden een verdienstelijke wedstrijd...
Lees ik in de media vandaag.
Ze verloren maar met 3 tegen nul...
En de beste speelster moest thuis blijven.
Was wel tegen de nr 1 op de wereld ranglijst, Theo. De Belgische dames horen niet bij de top 20 en hebben zich toch kunnen kwalificeren voor de OS. En dat is al een prestatie op zich.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Was wel tegen de nr 1 op de wereld ranglijst, Theo. De Belgische dames horen niet bij de top 20 en hebben zich toch kunnen kwalificeren voor de OS. En dat is al een prestatie op zich.
Ok maar ze waren de laatste tijd zeer goed bezig.
Dus ik hoopte op meer
Eergisteren zag ik Mart Smeets die een paar dames aan tafel
had met o.a. Ada Kok en Leontien van Moorsel.
Het goud telt, de rest is aardig.
't Ging ook over de mentaliteit omdat tegenwoordig alles "leuk" moet zijn.
"Snel tevreden zijn" hoort daar ook bij. Voorbeelden daarvan heb ik genoeg gehoord in de afgelopen Tour.
Wat maakt het nu uit dat een bedrieger gewonnen heeft. Had hij verloren dan
had een andere bedrieger gewonnen. Of dacht iemand dat Boonen op bonen
rijdt en dat hele sky team. Wakker worden, mensen.
Wat maakt het nu uit dat een bedrieger gewonnen heeft. Had hij verloren dan
had een andere bedrieger gewonnen. Of dacht iemand dat Boonen op bonen
rijdt en dat hele sky team. Wakker worden, mensen.
Allemaal te hoge "hypocriet" waardes?
Ik heb nog geen oog dicht gehad vandaag
Ja, maar mét diegene die niet mee mocht.
Ze heeft in de kwalificaties de meeste doelpunten gemaakt....
Comment