Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Weet er in feite iemand waarom Judo wél en Karate niét een Olympische status heeft ?
Mijn dochter (2e DAN) zit zich hier constant te ergeren aan het slepen en sleuren.
Taekwondo zit er wel in om de Koreanen van destijds te plezieren, goed, maar dat is toch veel spectaculairder en mooier ?
Ja omdat stampen en trappen moeilijk controleerbaar zijn...
Kata training daarentegen wel, maar dan kom je kort bij 't dansen, ballet en schiet je sowieso te kort in kunnen .
Ja omdat stampen en trappen moeilijk controleerbaar zijn...
Kata training daarentegen wel, maar dan kom je kort bij 't dansen, ballet en schiet je sowieso te kort in kunnen .
Ik snap niks van deze stelling : als dat niet controleerbaar is dan moeten ze bij het Rode Kruis toch wel meer werk hebben.
Maar ik zal je standpunt zeker eens aankaarten bij de trainer (5e DAN) of bij iemand die hier in de buurt woont en de hoogste Taekwondo graad (7e DAN) van België heeft en Nationale trainer is.
Je zou toch verwachten dat zij er toch een minimum van afweten ? Of niet ?
Comment