Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Geweldig concept, groot succes, zeer slimme ontwerpers van dit evenement.
Kinderen NIET toegelaten omdat de nadruk vooral op comfort ligt
Zeer verzorgde en kwalitatieve maaltijden.
Grote rol door en met de sociale media.
Yep, staat hier voor de buren en een beetje voor mezelf te spelen... en als ik heel goed luister hoor ik Tomorrowland tot bij mij thuis, Boom ligt twee dorpen verderop.
Tot over een paar jaar was ik vaste klant op Tomorrowland, heb de eerste edities live meegemaakt, maar heb afgehaakt door de voor mij persoonlijk veel te dure entreegelden, om nog maar te zwijgen over de woekerprijzen voor food & booze op het festivalterrein.
En uren voor je pc hangen om toch maar een toegangsticket te bemachtigen? nee, daar had ik geen zin in...
Mocht ik op één of andere manier aan perskaarten geraken zou ik geen seconde twijfelen om met het fototoestel rond te zwerven op TL
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Respect voor ieders voorkeur van muziek maar ben blij dat ik er niet naartoe hoef te gaan.... Zelfs al had ik gratis kaarten, dan ging ik nog niet of ik gaf ze weg... Hoe hou je dat vol zo uren met die dancemuziek ?
Ik woon er 3 km vandaan in vogelvlucht en gisteren hoorde ik veel geboenk en zag ik laserstralen, vandaag niks ... en gisteren was t nog geen Tomorrowland ?
Ik snap niet waarom mensen zoveel geld neertellen voor n festival waar er geen artiesten optreden ...
Werchter is ook mega en geldklopperij, maar daar komen tenminste echte artiesten. Maar geef mij maar Casablanca of Cactus
Respect voor ieders voorkeur van muziek maar ben blij dat ik er niet naartoe hoef te gaan.... Zelfs al had ik gratis kaarten, dan ging ik nog niet of ik gaf ze weg... Hoe hou je dat vol zo uren met die dancemuziek ?
RedBull, Napoleon bonbons en sigaretten, kom je wel een nachtje mee door... en verder mag ik daar niks over zeggen...
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Ik woon er 3 km vandaan in vogelvlucht en gisteren hoorde ik veel geboenk en zag ik laserstralen, vandaag niks ... en gisteren was t nog geen Tomorrowland ?
Ik snap niet waarom mensen zoveel geld neertellen voor n festival waar er geen artiesten optreden ...
Werchter is ook mega en geldklopperij, maar daar komen tenminste echte artiesten. Maar geef mij maar Casablanca of Cactus
de wind waait in mijn richting vandaag Johan dus niet verwonderlijk dat jij niks hoort. En gisteren was de preparty, en waarschijnlijk ook soundcheck, maar dat was wellicht heel rustig aan warmlopen, vandaag gaat het pas echt los.
Ik snap zoveel dingen niet en die gebeuren ook bijna dagelijks, ga er niet over doordrammen.
Maar bij TL gaat het ook om de unieke sfeer die er hangt, het familiale gevoel, one world one nation!
Ik kan andere festivals ook erg appreciëren hoor, Casablanca ga ik ook naartoe want dat smaakt mij wel en verder doe ik regelmatig kleine lokale en minder lokale festivals.
Er zijn heel veel soorten en genres muziek die ik wel kan hebben dus ik ben geen typische dance of trance fan.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Als ik beelden van TL zie op tv staan ze daar precies met 10 man op een vierkante meter, daar zou ik zot van worden...Veel te veel volk opeengepakt.
Ooit al op Werchter geweest? of op Pinkpop? of op de Gentse feesten? of op Polé Polé beach?
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Oh god, wat een typische reactie....
Waarom is een DJ geen artiest?
Er zjin DJ's die meer kunnen presteren met hun platen, als sommige "artiesten" op hun gitaar
't Is niet omdat het jouw ding niet is, dat je het moet ridiculiseren?
Verder, is het mijn soort muziek niet, alhoewel ik het gedeelte met Lady Linn wel meemaken wou (fan van haar stem).
Btw, Podium werd ontworpen/gemaakt in een wereldstad?
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
iemand van hier trouwens naartoe geweest? ben altijd benieuwd naar foto's vandaar...
Comment