Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben ik alleen of toch niet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ben ik alleen of toch niet?

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    allez zoveel te beter .. ge zijt dan beter bediend dan andere "015" ontvangers ... waar de Mechelaars engels spreken met een amerikaans accent! LOL!
    bedoelt ge eigenlijk 01(5) of 001(5)?

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      allez zoveel te beter .. ge zijt dan beter bediend dan andere "015" ontvangers ... waar de Mechelaars engels spreken met een amerikaans accent! LOL!
      Somers moet die gasten maar aanpakken: hij is toch voor nul tolerantie lees ik vandaag in de media
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        Ik krijg sinds een tweetal weken geregeld telefoon van een onbekend nummer, verschijnt als privé nummer op mijn display; mijn oplossing is héél simpel, geen nummerherkenning is geen antwoord.
        Zo doe ik dat dus ook. Als ze zo onbeleefd willen zijn om anoniem op te bellen, druk ik ze gewoon weg.
        Geert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Ik weet wie het is.
          "tismaardatgetweet"

Mijn bron heb ik beloofd om te zwijgen.
          Een anonieme beller? Bij mij is dat 9/10 de politie. Ik denk dat zij het grootste aantal van die nummers hebben.
          En je kan je bij hun niet uitschrijven in een Robinsonlijst of zo.
          --> Belgian Direct Marketing Association - Robinsonlist Phone

Comment

Ik weet wie het is.
            "tismaardatgetweet"

Mijn bron heb ik beloofd om te zwijgen.
            Ja Theo, blijkbaar moet daar véél gezwegen worden in Hasselt.......

Politie..........
            Hilde Claes.......... die er bijkbaar niet bang is van een leugentje meer of minder te vertellen, naar Canvas gekeken deze week ?
            het comité p..........
            Klokkenluiders.........
            en nu den Theo........
            Last edited by Guest42; 28 juli 2012, 10:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Ja Theo, blijkbaar moet daar véél gezwegen worden in Hasselt.......

Politie..........
              Hilde Claes.......... die er bijkbaar niet bang is van een leugentje meer of minder te vertellen, naar Canvas gekeken deze week ?
              het comité p..........
              Klokkenluiders.........
              en nu den Theo........
              Zeker, ik heb gekeken.
              Geen van de vier heeft zijn job terug.
              Ben benieuwd in oktober.

En toch beloof ik om te zwijgen
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                Zo doe ik dat dus ook. Als ze zo onbeleefd willen zijn om anoniem op te bellen, druk ik ze gewoon weg.
                Geert
                Ik zou daar toch mee opletten met dergelijke uitspraken. Sommige diensten sturen hun nummer niet mee, zoals hier reeds geschreven bvb de politie.
                Verder heb je ook nog techniekers ( belgacom; telenet; bauknecht enz...) die een seintje geven dat ze op komst zijn. Deze hebben vaan ook een GSM die zonder nummer herkenning beld.
                Dit om de techniekers te besparen van klanten die rechtstreeks met hun proberen te bellen.

Voor die redenen neem ik dus wel prive nummers op maar indien het me niet aanstaat zeg ik het gewoon vriendelijk en haak in.

mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Zeker, ik heb gekeken.
                  Geen van de vier heeft zijn job terug.
                  Ben benieuwd in oktober.

En toch beloof ik om te zwijgen
                  Groot gelijk Theo, hou hem stijf.

Ik ben ook wel benieuwd naar oktober, mooi gezichtje, maar volgens mij een teef.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Groot gelijk Theo, hou hem stijf.

Ik ben ook wel benieuwd naar oktober, mooi gezichtje, maar volgens mij een teef.
                    Inderdaad, mooi gezichtje en zonnebril
                    Maar ja, alles is nooit wat het lijkt.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Ik heb ook zo ne maat die pertinent weigert om anonieme oproepen te beantwoorden... Zo is zijn hele verhuis van Telenet in het honderd gelopen en nog een hoop andere dingen... En nog zijn lesje niet geleerd...
                      Ik vraag me trouwens af wat er onbeleefd is aan je nummer niet meesturen...
                      Tommy
                      My homepage : www.digitalviolence.be

Comment

Veel bedrijven sturen hun nummer niet mee als ze bellen en dat is een slimme en bewuste keuze ... maar dat snap je alleen als je daar eens gewerkt hebt.
                        Vooral support diensten zetten het nummer anoniem omdat ze daar in groep werken en in ploegen ... als jij naar hun belt moet je bijna altijd een centraal nummer vormen en een menu doorlopen om de juiste keuze te maken, als je dan een rechtstreeks nummer van iemand zou zien dan riskeert die daarna wel heel veel rechtstreekse telefoontjes te krijgen ... wat zeker niet de bedoeling is.
                        Bijkomend probleem met een rechtstreeks nummer is als de persoon eens met verlof is ... dan zit je misschien voor niets dagen te proberen om iemand te pakken te krijgen.
                        Het heeft ook een ander voordeel, je kan niet terugbellen en het is dan op hun kosten dat ze zelf zullen terugbellen.
                        Het is eenieder zijn recht een geheim nummer te hebben, het belet in elk geval een hele hoop oproepen dat je liever niet hebt.
                        En voor wie het onbeleefd vindt om met een geheim nummer gebeld te worden ... grappig dat jullie hier dan op het forum zitten waar 99% van de mensen achter een nickname verschuild zitten en dus anoniem blijven voor de buitenwereld.
                        Maar voor de TS is het nummer precies al niet zo geheim meer en het heeft nooit geheim geweest mits hij het nummer 015404001 vermeld heeft.

Het lijkt er bijna op dat het van Theokus is.
                        Last edited by VerSeg; 30 juli 2012, 11:58.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Er zijn mensen die en privaat nummer hebben om andere reden, zo ben ik langduring gestalkt geweest (niet door marketingbedrijven overigens maar privé!) en heb daarom een privénummer ... ik mag hopen dat niet iedereen de techniek toepast van néé tegen privé!
                          Webstek in opbouw

Comment

Als een bedrijf of instelling een eigen interne centrale heeft komt het nummer ook niet mee.

Dus als je geen telefoons opneemt van een anoniem nummer ga je ook bvb telefoond missen van een ziekenhuis die belt dat je vrouw of zoon is opgenomen ofzo
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                              Als een bedrijf of instelling een eigen interne centrale heeft komt het nummer ook niet mee.
                              Als ze dat zo instellen tenminste.

Maar inderdaad, uw voorbeeld van ziekenhuis is wel redelijk realistisch.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X