Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autoradio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Autoradio

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
    Oesje, dat had ik dan volledig verkeerd voor.
    Je bent niet alleen Paul, ik heb mij ook meermaals afgevraagd of er geen manier bestaat om met een gewone
    megger een aarding uit te meten, zelfs mannen van de keuring weten niet juist wat het verschil is tussen
    al die aardingsmeters, tegenwoordig besaan er modellen die ook gewoon tweedraads werken, en waar je ook gewoon
    de aaring kan meten tegenover het electriciteitsnet inplaats van met die spillen die je in de grond moet duwen,
    ja, hoe kunnen ze anders bv. de aarding meten op etage 25 van een appartement, of in een gebouw waar meetpennen steken niet mogelijk is,
    maar het kan blijkbaar perfect, zonder spillen en lange kabels, deze meters zijn wel peperduur, eentje van Fluke 1.500€ dacht ik,
    maar werken ook tot op 5% nauwkeurig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
      Maar de huidige C en E's vind ik een ramp (mijn gedacht natuurlijk). Niet dat een Golf V het toonbeeld van elegantie is .
      Je gaat toch geen Golf vergelijken met een Mercedes C of E ook hé Polleke.
      Persoonlijk zou ik toch een Mercedes E voornemen tegenover een 5 serie van BMW, maar zoals je zegt, een kwestie van smaak,
      ik vind die E ook een stuk beter rijden, Mercedes is dan ook een oudeventenauto hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Je gaat toch geen Golf vergelijken met een Mercedes C of E ook hé Polleke.
        Persoonlijk zou ik toch een Mercedes E voornemen tegenover een 5 serie van BMW, maar zoals je zegt, een kwestie van smaak,
        ik vind die E ook een stuk beter rijden, Mercedes is dan ook een oudeventenauto hé.
        Ik heb eens metde nieuwe E250cdi gereden en het was zalig , binnenin fantastisch en de buitenkant is elk zijn smaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
          Voeding zal het wel niet zijn daar het display blijft werken
          Heeft het display geen afzonderlijke voeding? En over Blaupunkt heb ik gelezen dat ge de fm-knop moet blijven inhouden bij warm weer. Dat zou nadien vanzelves weer werken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
            Heeft het display geen afzonderlijke voeding? En over Blaupunkt heb ik gelezen dat ge de fm-knop moet blijven inhouden bij warm weer. Dat zou nadien vanzelves weer werken.
            Het was niet de voeding en niet de antenne, na het afschakelen van de achterste 2 LS (die er destijds door een "gekende installateur" in geplaatst zijn) en het verwijderen van een Japanse CD die niet wou uitwerpen werkt alles momenteel perfect. Om die "erkende installateur" vrij te pleiten en om zelf niet van vooringenomenheid te worden beschuldigd ga ik die vier draden binnenkort weer aansluiten.
            Wel kan het zijn dat het resultaat wat zich op zich laat wachten want we zijn alweer 6 maanden en het verlies van -weer een- een van mijn beste vrienden verder .

Comment

Working...
            X