Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website maken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: website maken

Ok, ik heb eens rap naar Free WYSIWYG Web Builder 8.03 gekeken, omdat tucows daar vier koeien voor geeft. Ze zetten om naar html 5, zonder dat ge ook maar 1 code hoeft te kennen. html 5 is al met zoveel overbodige mogelijkheden, dat het op een kermis lijkt.
    Maar wat blijkt bovendien,... als ge daarmee na dertig dagen wilt updaten, komen ze af dat ge moet betalen: 43 $.
    't Is toch altijd hetzelfste!
    ik ken niks van dreamweaver of html en ik betaal ook liever geen 35 euro per jaar
    Ik ken daar wel iets van, en betaal 51 euro per maand om mijn content niet door reclames te laten verdringen, die ze voor mij verborgen houden. Dat is wel inclusief Belgacom tv, vaste telefoon, wifi-modem,...
    ---
    Voor wie die Builder wil proberen,... Pas op: hij vraagt u eerst of hij met uw browser mag rommelen, en als ge nee zegt doet hij het toch als ge ff niet kijkt.
    Last edited by Poza; 29 juli 2012, 13:28.

Comment

amaaai, wat een opties...

maar ik ga echt niet beginnen te rommelen met de HTML code's, dat werkt, tot je ergens iets aanpast en plots werkt niks meer, begin dan maar te zoeken. One.com ken ik maar als ik zie dat wix er dan veel op lijkt, gratis... dan liever wix...
      ik heb enkele voorbeeldjes gezien van wix en denk dat het dat wordt, van zodra we terug zijn van vakantie ;-) en eens ik over de 1000 hits per maand zit zal ik wel eens denken over een totaal ander iets.
      Iedereen alvast bedankt voor de antwoorden, ik heb er zeker veel van geleerd en zal er zeker dingen van mee-pikken.

Tom
      De gustibus et coloribus non est disputandum
      Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
        de HTML code's, dat werkt, tot je ergens iets aanpast en plots werkt niks meer, begin dan maar te zoeken.
        Nie voor het een of ander, maar ge moet al vies knoeien alvorens het niet meer werkt. Draai maar eens een paar werkende websites door de html-validator --> http://validator.w3.org/
        In de script van mijn nochtans populaire webcouter staat bijvoorbeeld een zware fout: rood!
        Browsers verdoen hun tijd met van fouten nog iets moois te bakken.
        Last edited by Poza; 29 juli 2012, 22:58.

Comment

Working...
        X