Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

    Vermits dit als reclame overkomt is het niet meer van toepassing. Mag ook gedelete worden voor mijn part.
    Last edited by w00ha; 13 juli 2012, 10:12.

  • #2
    Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

    Ik wil nu niet mekkeren maar uw bericht komt eerder over als een reclameboodschap in plaats van iemand dat om hulp vraagt om zo'n systeem te vinden.
    Wat die LED en staaflamp met een beveiliging van motorfietsen te maken heeft snap ik nog minder, maar allé.
    Als ik zo'n installatie zou willen, dan stap ik bij mijn motordealer binnen, leg tussen de 170€ en 300€ op tafel en stap twee uur later terug buiten met zo'n ding geïnstalleerd.
    Die spullen liggen daar gewoon op voorraad, zijn dus niet moeilijk te vinden en kosten eigelijk nog niet extreem veel geld.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Ik wil nu niet mekkeren maar uw bericht komt eerder over als een reclameboodschap in plaats van iemand dat om hulp vraagt om zo'n systeem te vinden.
      Wat die LED en staaflamp met een beveiliging van motorfietsen te maken heeft snap ik nog minder, maar allé.
      Als ik zo'n installatie zou willen, dan stap ik bij mijn motordealer binnen, leg tussen de 170€ en 300€ op tafel en stap twee uur later terug buiten met zo'n ding geïnstalleerd.
      Die spullen liggen daar gewoon op voorraad, zijn dus niet moeilijk te vinden en kosten eigelijk nog niet extreem veel geld.
      Ok, dat eerste (staaflamp) is misschien moeilijk te begrijpen of gewoon overbodig te vermelden. Daarmee wil ik alleen maar zeggen dat ik diverse zaken zocht, die ik bij één persoon vond.
      Wat het 2de aangaat wil ik wel graag weten waar je dat voor die prijs kan krijgen. Graag 'n link met merk/prijzen aub.
      Ik heb toch uitdrukkelijk gezegd dat ik geen reclame wil maken. Ik sta dus open voor alle aternatieven, zodat ik ook 'n beter vergelijk maken.
      Last edited by w00ha; 12 juli 2012, 14:37.

      Comment


      • #4
        Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

        Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
        Ok, dat eerste (staaflamp) is misschien moeilijk te begrijpen of gewoon overbodig te vermelden. Daarmee wil ik alleen maar zeggen dat ik diverse zaken zocht, die ik bij één persoon vond.
        Wat het 2de aangaat wil ik wel graag weten waar je dat voor die prijs kan krijgen. Graag 'n link met merk/prijzen aub.
        Ik heb toch uitdrukkelijk gezegd dat ik geen reclame wil maken. Ik sta dus open voor alle aternatieven, dat ik dus ook 'n beter vergelijk maken.
        Ik wil hier niet beginnen mekkeren over reclame of niet, maar een simpele google zoekopdracht naar "GPS tracking systeem" geeft toch al heel wat links. Ik deed er willekeurig 3 open. Het eerste was te koop voor de prijs van 179 euro (199,95 voor 12 maanden lokaliseren), nummer 2 was een systeem van 999 euro maar waarschijnlijk heel wat meer mogelijkheden (ik heb de details niet bestudeerd), de derde kost 289,95. Dus als je wil vergelijken, google dan even.

        Comment


        • #5
          Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

          Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
          Het eerste was te koop voor de prijs van 179 euro (199,95 voor 12 maanden lokaliseren), nummer 2 was een systeem van 999 euro maar waarschijnlijk heel wat meer mogelijkheden (ik heb de details niet bestudeerd), de derde kost 289,95. Dus als je wil vergelijken, google dan even.
          Je hebt blijkbaar de details niet bestudeerd.
          200€ voor 12 maanden lokaliseren en wat kost het dan ?

          De derde koste 289,95, voor wat...'t zelfde?

          Je hebt passieve en actieve systemen.
          Je hebt trackers met jaarlijkse kosten voor van deze dienst gebruik te kunnen maken.

          Ik spreek over actieve systemen zonder jaarlijkse kosten, buiten 'n SIM kaart, bv MV met 1000 sms'jes.
          toestellen met 'n motion detector die je onmiddellijk waarschuwen via SMS en de coördinaten doorsturen of op aanvraag gelijk waar via smartphone of kan volgen via google.

          Ik zou dus eerst zelf effe vergelijken.

          Ik heb geen diensten nodig die constant mijn voertuig lokaliseren. Dat wil ik zelf bepalen.

          Comment


          • #6
            Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
            Je hebt blijkbaar de details niet bestudeerd.
            200€ voor 12 maanden lokaliseren en wat kost het dan ?

            De derde koste 289,95, voor wat...'t zelfde?

            Je hebt passieve en actieve systemen.
            Je hebt trackers met jaarlijkse kosten voor van deze dienst gebruik te kunnen maken.

            Ik spreek over actieve systemen zonder jaarlijkse kosten, buiten 'n SIM kaart, bv MV met 1000 sms'jes.
            toestellen met 'n motion detector die je onmiddellijk waarschuwen via SMS en de coördinaten doorsturen of op aanvraag gelijk waar via smartphone of kan volgen via google.

            Ik zou dus eerst zelf effe vergelijken.

            Ik heb geen diensten nodig die constant mijn voertuig lokaliseren. Dat wil ik zelf bepalen.
            Ik denk dat Nabi niet op zoek is hoor. Hij wilde denk ik alleen zeggen dat zulke informatie gemakkelijk te vinden is. Daarvoor hoef je hier niet met een semitransparante reclamepost te komen aanzetten.

            Comment


            • #7
              Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

              Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
              Je hebt blijkbaar de details niet bestudeerd.
              Zeg ik toch ?? Jouw details zeker niet, daar kom je nu mee af.
              Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
              200€ voor 12 maanden lokaliseren en wat kost het dan ?

              De derde koste 289,95, voor wat...'t zelfde?
              Als je nou zelf eens googelde, zelf keek, zelf vergeleek. Te veel moeite? Maar ons wel uitnodigen om naar de "AMA GPS tracking systeem" te googlen (heb ik niet gedaan), toevallig net dat apparaat wat je hier min of meer promoot? Of hoe wil je het nu precies noemen?

              Wat dat jaar volgen betreft, het kan ook zonder (of heb je dat niet gelezen?) En wat het daarna kost kan je googlen. En ook wat het inhoudt.


              Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
              Je hebt passieve en actieve systemen.
              Je hebt trackers met jaarlijkse kosten voor van deze dienst gebruik te kunnen maken.

              Ik spreek over actieve systemen zonder jaarlijkse kosten, buiten 'n SIM kaart, bv MV met 1000 sms'jes.
              toestellen met 'n motion detector die je onmiddellijk waarschuwen via SMS en de coördinaten doorsturen of op aanvraag gelijk waar via smartphone of kan volgen via google.
              Dank je voor de technische info. Die staat niet in de openingspost. Dus wist ik ook niet wat je vriend precies levert. Maar nu kan ik beter vergelijken. Als ik dat zou willen. Want mij interesseert zulk apparaat helemaal niet. Ik weet dus ook niet van welk soort apparaat ik (en Verseq) prijzen noemden, actief of passief.


              Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
              Ik zou dus eerst zelf effe vergelijken.
              Dat kan ik beamen. Zeker doen, zou ik zeggen. Tegen jou.
              Ik heb alleen vergeleken naar de prijs, als reactie op jouw en Verseq's post. Want je technische info was toch eerst een beetje karig. Je hebt alles nu wat aangevuld. Misschien dat Verseq nu ook beter kan vergelijken. Hij noemt toch min of meer dezelfde prijzen als ik (tussen 170 en 300/179 en 289)


              Trouwens : uit jouw eerste post :
              Juiste prijzen heb ik later.

              Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
              Ik heb geen diensten nodig die constant mijn voertuig lokaliseren. Dat wil ik zelf bepalen.
              Sommigen willen nu net die mogelijkheid. En het apparaat wat jij voorstelt, kan dat dat ook? Of niet?

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              Ik denk dat Nabi niet op zoek is hoor. Hij wilde denk ik alleen zeggen dat zulke informatie gemakkelijk te vinden is. Daarvoor hoef je hier niet met een semitransparante reclamepost te komen aanzetten.
              Juist !
              Last edited by nabi; 12 juli 2012, 17:27. Reden: aanvulling

              Comment


              • #8
                Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

                Het is echt hopeloos aan 't worden hier.

                Voor te beginnen promoot ik hier niets en wil ook geen reclame maken.
                De meeste die hier op reageren zijn dus echt niet op de hoogte merk ik. Jammer dat ik deze topic heb gestart tussen de alwetende

                Al wat ik wou is 'n mooie prijs verkrijgen door 'n groepsaankoop. Maar blijkbaar zien de meeste dat als reclame etc...
                En sorry, nabi ik ga je niet tegenspreken op al die opmerkingen (die moeite doe ik me allang niet meer).
                Er moet nml eerst interesse voor zijn en dan spreken we verder over producten, prijzen en mogelijkheden.
                Appelen met peren vergelijken door mensen die google gebruiken en er geen jota van kennen kan ik ook wel missen.

                Ik ga het gewoon installeren op mijn Harley en voor de rest ....forget it.

                Comment


                • #9
                  Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

                  Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                  Het is echt hopeloos aan 't worden hier.

                  Voor te beginnen promoot ik hier niets en wil ook geen reclame maken.
                  De meeste die hier op reageren zijn dus echt niet op de hoogte merk ik. Jammer dat ik deze topic heb gestart tussen de alwetende

                  Al wat ik wou is 'n mooie prijs verkrijgen door 'n groepsaankoop. Maar blijkbaar zien de meeste dat als reclame etc...
                  En sorry, nabi ik ga je niet tegenspreken op al die opmerkingen (die moeite doe ik me allang niet meer).
                  Er moet nml eerst interesse voor zijn en dan spreken we verder over producten, prijzen en mogelijkheden.
                  Appelen met peren vergelijken door mensen die google gebruiken en er geen jota van kennen kan ik ook wel missen.

                  Ik ga het gewoon installeren op mijn Harley en voor de rest ....forget it.
                  't Is precies gemakkelijk je bedrogen te voelen. Maar herlees je posts eens vanaf het begin en probeer dat vooral eens met onze ogen.
                  Of vraag eens iemand die je bedoelingen niet kent. Iemand die net voorbij komt op straat of zo en vraag dan "is dit reclame?". Wat zal het antwoord zijn (mits je hem/haar niet vooraf hebt gebrieft).

                  In je post #8 heb je ineens andere bedoelingen dan Verseq, Leonidas en ikzelf hebben aangenomen. Hoe zou dat nu komen? Begrijpen wij geen Nederlands? Of was je zelf onduidelijk? Nu is het ineens een groepsaankoop. Wie zou dat hebben begrepen voor je laatste post? Denk je nu echt dat wij helderziend en alwetend zijn? In het bijzonder wat je bedoelingen betreft... Uit je woorden viel dat aanvankelijk niet op te maken.

                  Jammer dat we niet op de hoogte waren van je juiste en nobele bedoelingen. Je had ons ook niet vooraf verwittigd. Hadden we gezwegen (ik toch).



                  Laat je gedachten maar eens de vrije loop tijdens een ritje op je Harley. En nogmaals sorry dat ik er geen jota van ken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

                    Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht

                    Jammer dat we niet op de hoogte waren van je juiste en nobele bedoelingen. Je had ons ook niet vooraf verwittigd. Hadden we gezwegen (ik toch).



                    Laat je gedachten maar eens de vrije loop tijdens een ritje op je Harley. En nogmaals sorry dat ik er geen jota van ken.
                    NP, zal ik zeker doen.

                    En voor dat ik het vergeet...na het parkeren van mijn motor niet constant zorgen hoef te maken of die zich verplaatst en waar dat hij dan staat. Het is nml 'n tracker met 'n mobile sensor.
                    De meeste die hun motor missen merken dat pas als ze willen vertrekken en dan staat die al in 'n container.
                    Last edited by w00ha; 12 juli 2012, 18:51.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

                      Werkt het in de praktijk goed of heeft het dievengilde al iets gevonden waardoor een gps-tracker een betrekkelijk zinloos iets is geworden?
                      Was het niet op dit forum waar ooit een filmpje te zien was waarin een motor in enkele seconden van de straat in een bus verdwijnt?
                      Door een man of twee a drie werd de motor gewoon in een bus getild en eenmaal in de bus heeft de gps geen ontvangst meer lijkt me.
                      En werkt zo'n gps-tracker nog als je een lasdeken over de motor legt?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

                        Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                        Werkt het in de praktijk goed of heeft het dievengilde al iets gevonden waardoor een gps-tracker een betrekkelijk zinloos iets is geworden?
                        Was het niet op dit forum waar ooit een filmpje te zien was waarin een motor in enkele seconden van de straat in een bus verdwijnt?
                        Door een man of twee a drie werd de motor gewoon in een bus getild en eenmaal in de bus heeft de gps geen ontvangst meer lijkt me.
                        En werkt zo'n gps-tracker nog als je een lasdeken over de motor legt?
                        Ik heb altijd al alarm installaties gehad, maar niets is 100% safe. Zowel thuis als mobiel.
                        De gelegenheid maakt de dief. Als je die al kan uitschakelen ben je al op goede weg.
                        Is er 'n beveiliging, dan duurt het niet lang voor deze te kraken of te omzeilen.

                        Harley heeft 'n smart alarm, FOB.
                        Dit wil zeggen dat die het signaal uit de pinkerdoos haalt.
                        Harley schakelt de richtingsaanwijzers automatisch uit door 'n soort gyrometer welke de stand of hoek detecteren. (BMW heeft dit overgenomen)
                        Op dat zelfde signaal laten ze het alarm werken. Als je dus de hoek van optillen niet veranderd, gaat dat alarm niet af.
                        Niemand verwacht dat daar 'n GPS mobile sensor opzit. en die stuurt je onmiddellijk 'n SMS. Je zou ze op heterdaad kunnen betrappen. (mijn voorkeur toch).

                        Maar vroeg of laat zullen ze dat ook omzeilen uit ervaring.
                        Als je weet wat sommige aan 'n motor/auto uitgeven, is die uitgave gerechtvaardigd.

                        100% safe ben je echter nooit of je moet je motor aan je sleutelbos hangen.

                        Er is 'n site van gestolen Harley's en dat is echt om te janken als je dat leest.
                        De enige die ooit zijn Harley heeft terug gevonden had 'n GPS tracker.
                        Last edited by w00ha; 12 juli 2012, 19:51.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

                          Stel dat je een lasdeken (of twee) over de motor doet, werkt het systeem dan nog?
                          Zo niet, kun je elke motor die los staat gewoon oppakken en in een bus/vrachtwagen zetten.

                          Misschien kan ik beter over een loden schort spreken, misschien zit er geen lood meer in de moderne lasdekens.
                          Last edited by heaucheneaudt; 12 juli 2012, 20:06.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

                            Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                            Stel dat je een lasdeken (of twee) over de motor doet, werkt het systeem dan nog?
                            Zo niet, kun je elke motor die los staat gewoon oppakken en in een bus/vrachtwagen zetten.

                            Misschien kan ik beter over een loden schort spreken, misschien zit er geen lood meer in de moderne lasdekens.
                            In principe wel.
                            Maar als ik al zei: de gelegenheidsdief slimmer af zijn is me de prijs waard.
                            Als je thuis de voordeur open laat staan, is ook erom vragen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Voor de Motor en Auto eigenaars (GPS Tracking)

                              gewoon een gsm jammer in de buurt houden en dan ben je niets mee
                              en zo'n gsmjammer vind je vrij makkelijk op internet, bijna net zo makkelijk als zo'n gps tracking systeem

                              Comment

                              Working...
                              X