Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sparen op voeding?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Sparen op voeding?

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Jammer dat je Paul niet ECHT kent Mil, dan zou je zoiets niet zeggen, Paul is een toffe en boeiende man die méér respect verdient dan hij hier krijgt, jammer.
    Ik reageer enkel op hetgeen hij post.
    Als hij mij afbreekt tot het bot omdat ik onwetend zou zijn ivm een stom kogeltje, én aan komt draven met ballistiek, dat er wel kruit in de huls zit, enz. Als hij dan met de neus op de feiten gedrukt wordt dmv foto's en dan over iets heel anders begint vind ik dat alles behalve boeiend. Uitpakken met kennis tegenover een leek in die materie en dan toch de bal misslaan met al zijn kennis, wel dat eenvoudig toegeven zou hem sieren. Maar neen, de piédestal is blijkbaar te hoog.
    Nog zoiets: de Posts over het slachthuis, ik kom daar regelmatig en weet hoe het er aan toe gaat.
    Als hij hier dan komt vertellen dat hij met zijn koe meegaat om zeker te zijn dat het zijn beest is die hij terug krijgt.
    Wel dat houdt geen steek, koeien hebben een merk in de oren én die blijven er aan zodat het dier ten allen tijden te traceren is. Plus het feit dat zo'n dier een paar weken in de frigo's daar blijft. Zie jij hier de logica van in?
    Het zal misschien een boeiend persoon zijn, maar hij moet begrijpen dat je nu eenmaal niet alles kan weten. En. Dat is geen oneer.
    Last edited by mil1; 13 juli 2012, 20:42.
    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

Kunnen sommigen misschien gebruiken om hun mond te spoelen
      Ben al geëvolueerd en gebruik tandpasta...
      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
        Sorry mil1
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Amai, wat een hevige emoties dat voeding toch niet teweeg brengt

Tip: Haal de voedselzandloper in huis. Interessante lectuur... Oh ja, laat je niet misleiden, Google geeft: 'alles over afvallen en jong blijven', maar eigenlijk is het 'gewoon' een goed boek over voeding.
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Pas toch maar op. Ze zeggen dat die snoek,... van uit het kanaal,... een ezel had opgevreten.

Comment

Tandpasta is zeep met een muntsmaakske...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                Pas toch maar op. Ze zeggen dat die snoek,... van uit het kanaal,... een ezel had opgevreten.
                Haha
                Dat is heel juist. Nog eentje te gaan
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Ik moet gelukkig niet besparen (op voeding bvb), anders zou ik wel op lensjes besparen.

Maar ff serieus : vroeger doodde een boer zijn kip niet, want anders had hij geen eieren. Tenzij de kip te oud was.

Kippevlees was iets voor de rijken en 1x per week.

Nu kost kip bijna minder als n brood. Maar dat is niet echt kip, maar n opgefokt kuikentje (6 weken oud).

Zelfde met koeien : vroeger doodde een boer zijn enige koe niet, want dan had hij geen boter, melk, kaas etc ...

Nu is t allemaal zo trivaal en goedkoop geworden, maar gezondheid en dierenwelzijn spelen geen rol meer.

Wie kent nog t verhaal van t kippenvlees dat een uitstapje naar Duitsland maakte en verdubbeld was in gewicht ? Maar ja, dat was extra water dat was ingespoten !
                  Canon-man. Concerten en natuur.
                  Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Nog eentje te gaan
                    Ho ho, maar. Wat hebt ge met het oormerk van die ezel gedaan?

Comment

Ik reageer enkel op hetgeen hij post.
                      Als hij mij afbreekt tot het bot omdat ik onwetend zou zijn ivm een stom kogeltje, én aan komt draven met ballistiek, dat er wel kruit in de huls zit, enz. Als hij dan met de neus op de feiten gedrukt wordt dmv foto's en dan over iets heel anders begint vind ik dat alles behalve boeiend. Uitpakken met kennis tegenover een leek in die materie en dan toch de bal misslaan met al zijn kennis, wel dat eenvoudig toegeven zou hem sieren. Maar neen, de piédestal is blijkbaar te hoog.
                      Nog zoiets: de Posts over het slachthuis, ik kom daar regelmatig en weet hoe het er aan toe gaat.
                      Als hij hier dan komt vertellen dat hij met zijn koe meegaat om zeker te zijn dat het zijn beest is die hij terug krijgt.
                      Wel dat houdt geen steek, koeien hebben een merk in de oren én die blijven er aan zodat het dier ten allen tijden te traceren is. Plus het feit dat zo'n dier een paar weken in de frigo's daar blijft. Zie jij hier de logica van in?
                      Het zal misschien een boeiend persoon zijn, maar hij moet begrijpen dat je nu eenmaal niet alles kan weten. En. Dat is geen oneer.
                      Mil, de wereldkampioen uit verband trekken slaat weer toe.
                      Ik breek niet af tot op het bot, beter nog : ik blijf beleefd.
                      Die kogelaffaire heb ik niet uitgelokt.
                      Ik wil best discuteren over ballistiek, maar dan fysisch en niet over het begrip "kruit". Mil kan geen stuk tekst kunnen citeren waar ik beweer dat er wél kruit in een .22 subsonic zit.
                      Ik weet uit ervaring dat subsonics op 30 meter trefzeker zijn.
                      Doe maar jong.

ik ben één keer gevraagd om met een koe naar het slachthuis te gaan, niet meer en niet minder.

Betreft herbiciden en fungiciden heb ik aangeboden om dieper in discussie te gaan. Tevergeefs.
                      Ik heb ook nooit beweerd dat ik alles weet, God beware me daarvan

Als je het mij vraagt : Mil is een intrigant.

Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken en ik hoop dat Mil er ook zo over denkt.
                      Maar hij krijgt natuurlijk het laatste woord, uit beleefdheid.

Comment

Kan niet he Poza.
                        De snoek heeft alles binnen gedaan dus...
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                          Ik moet gelukkig niet besparen (op voeding bvb), anders zou ik wel op lensjes besparen.
                          Awel..., nog een goed idee. Besparen op een lensje, da's inderdaad ook luxe.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Bril opzetten en eens in de spiegel kijken poza
                            D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Kan niet he Poza.
                              De snoek heeft alles binnen gedaan dus...
                              Altijd laten binnendoen die dingen. Anders krijgt ge last met de Inspectie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                                Mil, de wereldkampioen uit verband trekken slaat weer toe.
                                Ik breek niet af tot op het bot, beter nog : ik blijf beleefd.
                                Die kogelaffaire heb ik niet uitgelokt.
                                Ik wil best discuteren over ballistiek, maar dan fysisch en niet over het begrip "kruit". Mil kan geen stuk tekst kunnen citeren waar ik beweer dat er wél kruit in een .22 subsonic zit.
                                Ik weet uit ervaring dat subsonics op 30 meter trefzeker zijn.
                                Doe maar jong.

ik ben één keer gevraagd om met een koe naar het slachthuis te gaan, niet meer en niet minder.

Betreft herbiciden en fungiciden heb ik aangeboden om dieper in discussie te gaan. Tevergeefs.
                                Ik heb ook nooit beweerd dat ik alles weet, God beware me daarvan

Als je het mij vraagt : Mil is een intrigant.

Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken en ik hoop dat Mil er ook zo over denkt.
                                Maar hij krijgt natuurlijk het laatste woord, uit beleefdheid.
                                Denigrerend doen dan....

Die stomme kogel...je sleurt er zelfs Newton bij... Maar toegeven dat er geen bl. powder in zit doe je niet...dan begin je maar over trefzekerheid...

Over dat slachthuis....lees jouw Posts er maar eens op na....je vergeet blijkbaar dat je zei dat je naar het slachthuis moest om er zeker van te zijn dat je jouw eigen koe terug kreeg....lees mijn antwoord er maar op na en begin dan niet over Booleaanse logica....om de aandacht af te leiden

Betreft die herbiciden fungiciden...ik wou alleen aantonen dat onze groenten en fruit streng gecontroleerd worden in labo's....en dat er selectief kan gespoten worden...de rest laat ik aan scheikundigen over..

Als er soms een barst komt in dat aureool... wordt er al rap iets op gevonden, zoals in dit geval: intrigant....mij maakt het niet uit, als je je maar gelukkig voelt...

Bedankt dat het u behaagt dat ik een antwoord formuleer.....
                                D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Working...
                                X