Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederland zal bier ontdekken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nederland zal bier ontdekken

En wel via het voetbal:

Re: Nederland zal bier ontdekken

let wel,.....het gaat hier niet om het bier en ook niet om het voetbal, het gaat allemaal om het geld.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Precies een liefdesverklaring..
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

krijg je alleen maar een dikke buik van maar is wel es lekker hoor !
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Van het ene karakterloze fabriekpils naar het andere karakterloze fabriekpils.
          De smaken van de grote brouwersbieren liggen zo dicht bijeen dat je nauwelijks verschil merkt.
          De topic starter is blijkbaar geen bierkenner.

Comment

Het is waarschijnlijk daarvoor dat ze de laatste jaren de bierprijs steeds maar verhoogd hebben...
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

TS is (als 1 van de enige Belgen) iemand die nooit bier drinkt. Vroeger, in de jeugdjaren wel maar nooit met volle goesting, het was meer om erbij te horen.
              Nu graag een G&T, een Pisang, rode wijn of cava.
              Wat ik wel weet is dat een Jupke door veel van mijn vrienden gesmaakt wordt en voor hun de de facto standaard is voor een "pintje"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                De smaken van de grote brouwersbieren liggen zo dicht bijeen dat je nauwelijks verschil merkt.
                Drie bierfabrieksbazen zitten om 9U in de morgen samen op café, deze van Maes, deze van Heineken en de baas van Duvel.

Zegt de baas van Maes tegen de patron "geef ons eens allen een Maes"

Tweede ronde, zegt de baas van Heineken "geef ons eens allen een Heineken"

Derde ronde, zegt de baas van Duvel "geef ons nog een allemaal een Maes"

De andere twee vragen hem natuurlijk stomverbaasd om uitleg, zijn antwoord "nog veel te vroeg om bier te drinken"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  sorry maar Jupiler is in mijn ogen geen bier...
                  Mijn Blog
                  D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                    sorry maar Jupiler is in mijn ogen geen bier...
                    Voetbalsupporters hebben veel dorst en drinken toch alles.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Voetbalsupporters hebben veel dorst en drinken toch alles.
                      ik blijf U een vreemde vinden.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        ik blijf U een vreemde vinden.
                        grt,bouk.
                        Dat doet mij plezier!
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          TS is (als 1 van de enige Belgen) iemand die nooit bier drinkt. Vroeger, in de jeugdjaren wel maar nooit met volle goesting, het was meer om erbij te horen.
                          Nu graag een G&T, een Pisang, rode wijn of cava.
                          Wat ik wel weet is dat een Jupke door veel van mijn vrienden gesmaakt wordt en voor hun de de facto standaard is voor een "pintje"
                          Ik wil zeker niks dwingen, maar is er echt geen enkel Belgisch bier dat je drinkt ?
                          Er is zo veel meer dan pils alleen, en dan bedoel ik niet meteen de zware trappisten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flandrien Bekijk bericht
                            Ik wil zeker niks dwingen, maar is er echt geen enkel Belgisch bier dat je drinkt ?
                            Er is zo veel meer dan pils alleen, en dan bedoel ik niet meteen de zware trappisten.
                            Gisteren nog een Ezelsbier gedronken met een lekkere en zalige Osso Bucco met de noodzakelijke mergpijp erbij. Gebrouwen in de brouwerij Bavik in de Ezelstreek met name de streek rond de Leie, meest gekend hieronder is Kuurne. Amberkleurig, nogal bitter en karaktervol. Erg aan te bevelen als alternatief voor een glaasje wijn. Bestaat in wit en bruin.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                              Ach, wat de "standaard" is hangt maar af van wat je gewend bent dikwijls. Vroeger schonken de cafe's in mijn stad meestal Cristal en zweerde iedereen bij "Cristal". Sinds de overname van een belangrijke drankencentrale zijn die cafe's bijna allemaal overgeschakeld op "Jupiler" en nu zweren wij allemaal bij Jupiler. Ik vind Jupiler een uitstekende pils en koop nooit iets anders...

Comment

Working...
                              X