Re: Legaal?
Mijn gedacht ! Zeker met mijn messen en mijn normen voor "scherp"
Een mes is voor mij pas scherp als je je er mee kan scheren.
Aan de andere kant : met een mes moet je dichtbij komen ....
Momenteel is zich een situatie aan het ontwikkelen die blijkbaar niemand doorheeft : perfect legale, vergunningsvrije luchtdrukwapens die schieten op 300 bar en daarmee even dodelijk zijn als de vroegere .22
Deze dingen "knikken" niet meer en hebben ook geen terugslag waardoor ze met een kijker kunnen worden uitgerust en trefzeker zijn op 100 meter.
Meer nog, ze bestaan in 9 mm, waarbij het lood een grotere energieimpact heeft dan veel van de vroegere .22 munitie.
Het is wachten op het eerste geval met dodelijke afloop vooraleer ook daar een rem op gaat.
Maar katapulten ? Ho maar !!!!!! Verboden wapen !!!!
Het zal wel te maken hebben met het feit dat je ze kan verstoppen zeker ?
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy
Bekijk bericht
Een mes is voor mij pas scherp als je je er mee kan scheren.
Aan de andere kant : met een mes moet je dichtbij komen ....
Momenteel is zich een situatie aan het ontwikkelen die blijkbaar niemand doorheeft : perfect legale, vergunningsvrije luchtdrukwapens die schieten op 300 bar en daarmee even dodelijk zijn als de vroegere .22
Deze dingen "knikken" niet meer en hebben ook geen terugslag waardoor ze met een kijker kunnen worden uitgerust en trefzeker zijn op 100 meter.
Meer nog, ze bestaan in 9 mm, waarbij het lood een grotere energieimpact heeft dan veel van de vroegere .22 munitie.
Het is wachten op het eerste geval met dodelijke afloop vooraleer ook daar een rem op gaat.
Maar katapulten ? Ho maar !!!!!! Verboden wapen !!!!
Het zal wel te maken hebben met het feit dat je ze kan verstoppen zeker ?
Comment