Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna blind

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bijna blind

ik heb nog niet veel kunnen posten dit jaar , al 4 maal geopereerd geweest, rug, twee keer aan mijn ogen, katarakt, begon zowat blind te worden, kon niet meer fotograferen ,nu is het weer fantastisch, nieuwe lens gekregen in beide ogen , moet zelfs niet meer brillen , en nu pees afgescheurd in arm

Re: Bijna blind

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
    ik heb nog niet veel kunnen posten dit jaar , al 4 maal geopereerd geweest, rug, twee keer aan mijn ogen, katarakt, begon zowat blind te worden, kon niet meer fotograferen ,nu is het weer fantastisch, nieuwe lens gekregen in beide ogen , moet zelfs niet meer brillen , en nu pees afgescheurd in arm
    Het Koen, 'k denk dat het gevoel van blind te worden ongelofelijk erg moet zijn. 'k Kan me dan ook nauwelijks voorstellen wat je doorgemaakt hebt maar 'k denk dat het gevoel dat je hebt om weer helder te zien achter alle miserie dan ook fantastisch moet zijn.
    Een afgescheurde pees, hoe erg en pijnlijk het ook mag zijn en hoe lang de revalidatie ook mag duren, lijkt me niets in vergelijking met blind worden.
    Veel sterkte met het herstel en geniet ondertussen met volle teugen van je herwonnen zicht
    Last edited by mortierke; 1 juli 2012, 07:19.
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

sterkte Koen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

't Ja Erik, als het noodlot toeslaat dan kan dat hard aankomen.
        Sommigen mankeren nooit iets, anderen hebben om de haverklap iets aan de hand.
        Ben enorm blij dat je terug goed ziet en die pees is enorm pijnlijk en de revalidatie is lang, maar dat komt zeker ook in orde.
        Ik wens je een spoedig herstel toe en hou er vooral de moed in hé.

Groetjes, Luc

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Veel sterkte.

Comment

Sterkte Erik, gelukkig zijn je ogen reeds terug in orde, en die pees, komt ook wel in orde zeker, ken je de reden van het scheuren ?

Jij bent toch steeds de redder zwemleraar van de stad Roeselare geweest, beweging is je dus niet vreemd zou ik denken, of heb ik dat verkeerd voor ?

Comment

Allez dat doet me eens deugt ze , die vele reacties bedankt maten

Comment

Amai je hebt je deel dan al wel gehad, hopelijk stopt de miserie en kan je weer gezond verder !
                Veel sterkte in ieder geval.

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

amai idd wat een tegenslag zeg...vooral je ogen, ben blij voor je nu dat weer ok is zeg !! zou me niet kunnen voorstellen het zicht opeens kwijt te zijn !!
                  stekrte nog !
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Hopelijk zijn de slechte dagen nu voorbij ,veel sterkte en spoedig herstel

grtjes

Comment

veel sterkte, blij dat je weer ziet......
                      hou de moed erin
                      groetjes aline

Comment

Veel sterkte, ben blij dat je je ogenlicht terug hebt. Ik mag er niet aan denken blind te zijn. En die pees, doet pijn en reva duurt lang maar wat kan het schelen je kan terug zien.
                        Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Working...
                        X