Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

miniketen kopen bij cool blue

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• miniketen kopen bij cool blue

Hallo,

Graag had ik even willen vragen op het forum of er mensen zijn die (goede of slechte) ervaringen hebben met de online shop cool blue.
    We hadden daar graag een miniketen gekocht omdat deze een 50 euro goedkoper is dan in de 'normale' winkels hier in de buurt.
    Dank u bij voorbaat voor de informatie.
    Canon

Re: miniketen kopen bij cool blue

Al verscheidene dingen gekocht en steeds perfekte afhandeling

Comment

Enkele maanden geleden een HTC smartphone gekocht, correcte levering binnen 24 uur thuis aan de deur

Willy
      Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Heb daar al een lens gekocht, maar wel zelf gaan ophalen en betaald in het ophaalpunt in Antwerpen omwille van 2 redenen:

1. Iets laten leveren aan huis is voor ons altijd lastig tot zeer lastig.
        2. Moest daar toch in de buurt zijn.

Alles vlot verlopen en nog een vriendelijke babbel ter plaatse er boven op

Voor mij zijn ze sindsdien altijd een eerste prijsreferentie als ik iets nieuws zoek.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Dank u voor de snelle reactie's!
          Zo kunnen we zonder twijfel bestellen.
          Canon

Comment

Hier ook zeer tevreden over cool blue.
            Heb onlangs nieuwe sony Vaio laptop gekocht met een fikse korting en aangezien er thuis niemand aanwezig was...werd die netjes binnen de 24Hr op 't werk geleverd. Goed verpakt en compleet zoals afgesproken...

Comment

Tevreden klant hier. Bestellen voor 11u, de dag er na thuis.
              Niet altijd DE goedkoopste maar toch redelijk geprijsd.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Nog bedankt voor de reactie's!
                We hebben deze middag de miniketen besteld.
                Normaal zou die dinsdag met de post moeten geleverd worden (het is vandaag zondag en geen werkdag natuurlijk).
                Ik laat dan nog even weten hoe alles verlopen is. Zo kan ik misschien nog andere mensen helpen...
                Canon

Comment

ik durf amper vertellen hoeveel ik daar al gekocht heb ,,,, sommige zaken zijn 50% duurder dan elders ( bvb moisterizer produkt van Philips ), andere zaken zijn dan weer goedkoper . . .maar service en levering zijn tiptop
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    ik durf amper vertellen hoeveel ik daar al gekocht heb
                    Euuuhhhh ... hier nog zo iemand.

Inderdaad heel goede service, snelle levering en betrouwbaar.
                    Voor prijzen moet je wat vergelijken, sommige zaken zijn veel goedkoper, anderen ongeveer hetzelfde en dan nog anderen een heel pak duurder.
                    Maar je moet geen moeite doen, op een werkdag betalen voor 22u00 en de volgende werkdag de deur openen voor de postbode.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

heb er ook al een aantal dingen gekocht en inderdaad, super service.
                      Eens iets besteld zondagavond en maandagnamiddag stond de koerier al voor de deur...
                      Nikon D800 met Grip, Nikon D300s met grip, Nikkor 50 f/1.8, Nikkor 17-55 f/2.8G IF ED, Nikkor AF-S VR 80-400 f/4.5-5.6 ED, AF-S Micro Nikkor 105 f/2.8G ED, AF S Nikkor 10-24 f/3.5-4.5G ED, Nikon SB-600, Manfrotto 190XB, Manfrotto 804RC2

Comment

ook tevreden klant hier,
                        vorig jaar kocht mijn zoon er een Wii toestel voor mijn schoonzoon,, na een 7 tal maand, ja, voorbij de zes eerste maanden één van de controlers stuk, na contactname, werd een retourvoucher doorgemaild, dus geen portkosten, twee weken later een nieuwe controler in de bus, dus hier alvast één goede ervaring met hun dienst na verkoop.
                        D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                        Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                        en ewa flitsspeelgoed

Comment

Heel correcte shop ; vergelijk wel de prijzen ! Vooral toebehoren is vrij duur.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Dank u voor de reactie's.
                            Goed om te zien dat ze ook service na verkoop geven!
                            Deze namiddag mailtje gehad dat de miniketen ingepakt is en vanavond om 22:30 zal verzonden worden. Normaal morgen dan aan de deur (en thuis) hoop ik dan.
                            Canon

Comment

Ook al verschillende zaken gekocht zonder dat er problemen waren.

Comment

Working...
                              X