Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Doel

Ik had het plan om de komende weken naar Doel te gaan om wat foto's te trekken.
    Vandaag kreeg ik een s.o.s telefoon met de vraag om op mijn kleindochter te passen... de vakantie begint!

Is het veilig om met een peuter (bijna 3) naar Doel te gaan?
    Heb nog zoveel te leren

Re: Doel

Oorspronkelijk geplaatst door Sproet Bekijk bericht
    Ik had het plan om de komende weken naar Doel te gaan om wat foto's te trekken.
    Vandaag kreeg ik een s.o.s telefoon met de vraag om op mijn kleindochter te passen... de vakantie begint!

Is het veilig om met een peuter (bijna 3) naar Doel te gaan?
    te zien wat je plan is,
    als je echt in huizen wilt geraken, dan zou ik het toch uitstellen...
    als het gewoon op straat rondwandelen is: geen probleem...

in de huizen: kapot glas, rond gegooide wc-potten, veel vuilnis, drugspuiten...
    op straat: alles vrij proper en degelijk om rond te wandelen....
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

merci Koeno... dan zal ik wat gaan rondwandelen op de straten en in September teruggaan
      Heb nog zoveel te leren

Comment

Zoiezo kan je gewoon op de straatkant al héél wat leuke foto's maken hoor,
        (en gewoon al onthouden voor volgende keer welke huizen je zou willen bezoeken)
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ik ben verleden jaar met mijn zoontje naar Doel geweest. Hij was toen drie jaar.
          In de huizen zijn we niet binnen geweest, maar er is op de gevels van de huizen genoeg te zien.
          En voor de kleine was het zeker interessant om ook eens met de overzetboot naar Lillo en terug te varen. En achteraf in de molen nog een lekkere pannenkoek gegeten

Comment

De meeste huizen zijn ondertussen toch afgesloten. En het is nu even geleden dat ik er nog geweest ben, maar ik heb gehoord dat er nu blijkbaar redelijk wat politiecontrole is.
            Maar zoals vermeld, ook zo blijft het iets speciaal om eens in rond te lopen.
            Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
              De meeste huizen zijn ondertussen toch afgesloten. En het is nu even geleden dat ik er nog geweest ben, maar ik heb gehoord dat er nu blijkbaar redelijk wat politiecontrole is.
              Maar zoals vermeld, ook zo blijft het iets speciaal om eens in rond te lopen.
              Afgesloten, maar open genoeg....
              (vorige week nog geweest)

Politiecontrole is er niet echt,
              wel van Groep 4 security...
              Maar dat is een wit bestelwagentje dat rond rijdt...

Comment

Working...
              X