Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oranje en Bert.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oranje en Bert.

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Niks vreemd aan hoor... het is inderdaad gemakkelijk, ik heb gewoon een fout gemaakt (wat niet per definitie betekent dat iets moeilijk is). Jouw bijdragen zijn taaltechnisch altijd op en top correct... maar dragen bijna nooit iets bij tot de discussie en dat is dus ook heel gemakkelijk, vandaar de vergelijking.

Je bent voor mij dus een deskundig, taalvaardig persoon... met niets interessant te schrijven en dus hang je liever de (taal)trol uit.
    Ja dat vrouwmens komt enkel tussen om mensen te kleineren en heeft er telkens leedvermaak in om iemand te betrapppen op een taalfout. Iets positiefs brengen behoort niet tot haar leefwereld. De quotes niet te na gesproken schiet je al heel wat op met de negeerlijst.
    Last edited by enero; 28 juni 2012, 17:49.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Re: Oranje en Bert.

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      De quotes niet te na gesproken schiet je al heel wat op met de negeerlijst.
      Grapjas. Je hebt al meerdere keren laten weten / blijken dat je uitgelogd meeleest - en dan werkt de negeerlijst niet - en alleen inlogt op het moment dat je een bericht wilt schrijven. Dat geeft niet, hoor, dat doe ik ook wel eens.

Comment

Working...
      X