Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tablet PC Archos 101 g9

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tablet PC Archos 101 g9

Ik ben niet direct op zoek ernaar, maar vorige week passeerde ik een informatica-gebeuren en zag deze in een aanbieding.
    De prijs zag er mij haalbaar uit, het toestel oogde goed, maar hoe goed ...
    Belangrijk is wel dat er een USB-connectie op zit en dat er een versie is met een HDD van 250GB en een autonomie van 10 uur. Ik zat te denken naar een handig systeem voor op reis en om mijn CF-kaartjes in te lezen (wel via een externe kaartlezer natuurlijk).

Iemand enige ervaring met deze ? Alle info is welkom.
    PS. GEEN discussie iPad - ander omdat ik perse een HDD wil van minstens 150GB en iPad heeft dat zoviezo niet.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Re: Tablet PC Archos 101 g9

Ik denk dat je buiten Archos niet vee keuze hebt, als je een grote opslag wil.

Ik zou persoonlijk wel voor een 10" gaan, als het is om film te bekijken.

Nu heb ik mij een ASUS transformer Prime aangeschaft, en die heeft 64 GB aan boord.
    Daar kan toch al wat op.

Maar mijn films stream ik gewwon draadloos van op mijn mediaplayer. (Xtreamer Pro )
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Re: Tablet PC Archos 101 g9

Ik betwijfel of je aan een archos tablet een externe kaartlezer kan hangen. Ik heb me enkele maanden geleden dezelfde vraag gesteld en ben uiteindelijk bij een 11 inch netbook uitgekomen. T' is misschien niet zo handig als een tablet, maar ik wel een volwaardige PC met HDMI uitgang, een HD van 320 GB, kaartlezer, ... voor minder dan de prijs van een tablet. Dus ideaal op vakantie en buitenshuis.
      Comfortably numb with my Pentax

Comment

Working...
      X