Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Printer en smartphone gekocht = super levering. bij de smartphone (HTC ) had ik toen een set gekocht met phone en extra geheugenkaart. Bleek dat er standaard al een geheugenkaart zit in de HTC, en dan heb ik de geheugenkaart retour gedaan met een vraag om een kreditnota.
Ik moet wel opmerken dat ze toen opeens heel strenger overkwamen, en de "happy sfeer" was wat verdwenen. Wel hebben ze die correct terug ontvangen en het geld teruggestort. Al bij al zeker een shop om aan te raden.
Hun mails zijn soms wel wat slordig. Koop je iets bij de smartphoneshop, dan staat op de mail vb. tvstore of zoiets.
Ook hier tevreden en veelvuldig klant.
's Avonds om 9u15 uur besteld... de volgende morgen om 9u15 correct geleverd. Dat was exact 12 uur later.
Je vraagt je soms af hoe het mogelijk is .
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Dank u voor de reactie's allemaal!
Intussen is de miniketen (dinsdag) prima aangekomen zoals aangegeven ook.
Met track en trace van de post kon ik ook alles goed volgen.
Dus zeer tevreden over de correcte levering!
Maar na dat ik besteld had (pakje was nog niet geleverd) had ik op de site van cool blue gezien dat deze miniketen nog 10 euro goedkoper stond op de 'home' pagina.
Dus heb ik een vriendelijk mailtje gezonden of dit misschien kon verekend worden maar daar heb ik nog niets van gehoord. Misschien toeval maar ik ga straks toch nog eens proberen...
Je zat dan toch niet toevallig op de Nederlandse Coolblue ipv de Belgische ??
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Vandaag heb ik een mailtje terug gekregen.
Hun prijs op de 'home' page was niet juist en gaan ze aanpassen maar toch krijg ik 10 euro winkeltegoed bij de volgende bestelling!
Prima service en zeer tevreden.
Vandaag heb ik een mailtje terug gekregen.
Hun prijs op de 'home' page was niet juist en gaan ze aanpassen maar toch krijg ik 10 euro winkeltegoed bij de volgende bestelling!
Prima service en zeer tevreden.
En ook het bewijs dat ze zeer goed bij de pinken zijn. Jij bent tevreden en voor die 10€ krijgen ze heel wat extra reclame en wellicht binnenkort een nieuwe bestelling. Heel goed gezien van coolblue.
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
En ook het bewijs dat ze zeer goed bij de pinken zijn. Jij bent tevreden en voor die 10€ krijgen ze heel wat extra reclame en wellicht binnenkort een nieuwe bestelling. Heel goed gezien van coolblue.
Ja, dit is meer dan waar.
Maar ik ben vooral toch blij dat ik een reactie terug heb gehad.
Het is vooral de communicatie en onderling respect dat me het doet.
Inderdaad heel goede service, snelle levering en betrouwbaar.
Voor prijzen moet je wat vergelijken, sommige zaken zijn veel goedkoper, anderen ongeveer hetzelfde en dan nog anderen een heel pak duurder.
Maar je moet geen moeite doen, op een werkdag betalen voor 22u00 en de volgende werkdag de deur openen voor de postbode.
Ik heb ook ooit zo 'n last minute bestelling geplaatst.
21h55 en om 23h50 kreeg ik de verzendbevestiging. Dit is wel erg verleidelijk om te bestellen. Hun service is goed en je kan er op rekenen dat je het de volgende dag hebt.
Anyway, wat ik hier nog wil aan toevoegen is dat je het gratis kan terugsturen. Gewoon aan de postbode meegeven.
Dit heb ik al voorgehad met wat te snel te zijn en me daarna had bedacht.
Je moet wel 'n week op je geld wachten, maar dat is relatief snel.
Wat de prijzen aangaat, moet je wel opletten. Sommige zaken koop je beter elders.
MyMediaCenter (NL) was voor mijn nas al goedkoper en op 2 HD's van 2TB had ik al 50 € winst. Trek daar de verzendkosten vanaf en je maakt nog winst.
Ook met batterijen van GSM's kan je bv beter bij GSMpunt ff kijken. Daar scheelde zich bijna de helft! (origineel S-E).
Comment