Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tax on web - probleempje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tax on web - probleempje

Ik heb voor de eerste keer gebruik gemaakt van Tax-on-web.
    Indien ik echter op het 'rekenmachientje' klik bij mijn aangifte, om zo te zien te krijgen wat ik moet betalen of terug trek, krijg ik al enkele dagen na elkaar de vermelding: "Tax-on-web is om technische redenen momenteel niet beschikbaar ... ".

"Momenteel" duurt nu al zo lang dat ik vermoed dat ik iets fout doe.
    Iemand enig idee wat er aan de hand is of hoe ik alsnog te weten kan komen of ik volgend jaar een nieuwe camera kan kopen met de belastingteruggave of niet ...

Alvast bedankt.

Re: Tax on web - probleempje

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
    Ik heb voor de eerste keer gebruik gemaakt van Tax-on-web.
    .....
    Iemand enig idee wat er aan de hand is of hoe ik alsnog te weten kan komen of ik volgend jaar een nieuwe camera kan kopen met de belastingteruggave of niet ...
    vul eens andere bedragen in...wie weet.!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Een collega van me had een gelijkaardig probleem. Blijkbaar was er een vak waar een bedrag was ingevuld (correct trouwens) dat het berekeningsprobleem veroorzaakte.
      Ze kon wel haar aangifte indienen, maar dan zou ze de berekening niet meer kunnen maken om te weten hoeveel ze zou terug krijgen.
      Als het berekeningsprobleem zich niet oplost zal het bedrag een verrassing zijn bij het binnenvallen van je berekening via de post
      En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Op het werk zijn er verschillende mensen die deze fout gemeld hebben de laatste dagen ... zou dus ook wel eens een probleem op de site kunnen zijn.
        Als die het niet kan berekenen omdat die niet overweg kan met een bepaalde ingave, dan kan je dat in principe wel uitmaken uit het bericht.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Tip voor een zeer goed berekeningsprogramma (behalve dat van je bank ) met hulp en tips.

Google eens op Louis Raets.
          Last edited by nabi; 22 juni 2012, 11:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht

Idd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Op het werk zijn er verschillende mensen die deze fout gemeld hebben de laatste dagen ... zou dus ook wel eens een probleem op de site kunnen zijn.
              Als die het niet kan berekenen omdat die niet overweg kan met een bepaalde ingave, dan kan je dat in principe wel uitmaken uit het bericht.
              Het heeft te maken met een zekere code van belastingaftrek voor energiebesparing geloof ik. Die code houdt rekening met het aandeel van de echtgenoten in de woning, maar is discriminerend in bepaalde gevallen. Daarom moet het berekeningsprogramma worden herzien. Wel vreemd dat niet federale berekeningsprogramma's (van je bank, verzekering, Lous Raets ...) die berekening wel correct en niet discriminerend uitvoeren.

Comment

Simply the best
                Resultaat is tot op de € 0.01 correct EN geeft tips
                Ik denk dat ik dat al een 10-tal jaren gebruik. (Fiscobel werd/was toen betalend).
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Bij mijn collega bleef het gewoon "verwerken" (draaien zonder resultaat).
                  Het was pas toen ze naar de hulplijn belde dat het om dit euvel bleek te gaan.
                  Een specifieke errormelding blijkt dus niet noodzakelijk te zijn.

Het heeft te maken met een zekere code van belastingaftrek voor energiebesparing geloof ik. Die code houdt rekening met het aandeel van de echtgenoten in de woning, maar is discriminerend in bepaalde gevallen. Daarom moet het berekeningsprogramma worden herzien. Wel vreemd dat niet federale berekeningsprogramma's (van je bank, verzekering, Lous Raets ...) die berekening wel correct en niet discriminerend uitvoeren.
                  Inderdaad, iets van vak 1372 - 1373 dacht ik als ik me niet vergis.
                  En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Ik had dit een aantal weken geleden ook voor. Ik heb mijn aangifte bewaard en een paar dagen later nog eens geprobeerd en toen ging het.
                    Brengt me wel op het idee dat ik mijn belastingsaangifte wel nog effectief moet doorsturen.

Wij hadden trouwens geen code ivm energie belastingsaftrek.
                    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk bericht

Inderdaad, iets van vak 1372 - 1373 dacht ik als ik me niet vergis.

Ik weet de code niet precies te zeggen, maar ik had het ook voor.
                      Het doet zich voor in de code 'eigenaar', maar als je de code 'huurder' invult gebeurt de berekening wel correct. Niet vergeten terug te zetten naar 'eigenaar of de aangifte is verkeerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                        Ik had dit een aantal weken geleden ook voor. Ik heb mijn aangifte bewaard en een paar dagen later nog eens geprobeerd en toen ging het.
                        Brengt me wel op het idee dat ik mijn belastingsaangifte wel nog effectief moet doorsturen.

Wij hadden trouwens geen code ivm energie belastingsaftrek.
                        Dat kan een tijdelijke overbelasting zijn of zo

Comment

en dat is het ook

Comment

Mercikes voor de reactie's.
                            Het ding bolt nog steeds niet bij mij,
                            maar ik ga er voorlopig niet van wakker liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                              Mercikes voor de reactie's.
                              Het ding bolt nog steeds niet bij mij,
                              maar ik ga er voorlopig niet van wakker liggen.
                              Ik heb woensdag mijn belastingaangifte gedaan via Tax On Web, en dat ging zonder problemen.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

Comment

Working...
                              X