Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onweder....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• onweder....

hier in gent is het bezig....
    valt nog redelijk mee, hopelijk hebben andere mensen er ook niet te veel "last" van
    ik heb nog altijd schrik, na een inslag ervaring van 12 jaar geleden......
    sta er zelf nog altijd verwonderd over dat ik dat niet kan loslaten
    groetjes aline

Re: onweder....

In Antwerpen zachte temperatuur, een lichte motregen en de merels fluiten dat het een lust is.
    precies het paradijs

Comment

Hier is het donker en het regent.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Een storm in een glas water was het.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          inderdaad, statief en camera stonden klaar...
          enkel wat regen gezien, en verder, paar donkere wolkjes...
          niet echt wat ik verwacht had....
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            Maar toch liever een storm in een glas water dan mensen die hun inboedel kwijt zijn...

Comment

De weerberichten waren echt onheilspellend maar veel onweer heb ik niet gezien.
              Bij ons helemaal niets zelfs op een paar druppels na, enkel in de verte wat flitsjes gezien.
              Maar we gaan er niet om klagen, liever zo dan dat er veel mensen weer schade hebben.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

@ VerSeg; da's gesproken sé...

Hoeveel mensen ik vandaag al heb horen zagen en klagen over 't feit dat ze hadden gewaarschuwd voor zware onweders en dat het uiteindelijk buiten een beetje regen noppes was. euh.......
                't is precies of mensen hebben graag dat de kelder van hun buren tot boven gevuld staat met slijk ten gevolge van een wolkbreuk?!

Laat het ons zo zeggen; ze hebben ervoor gewaarschuwd en niet voorspeld zoals zovele menen gelezen te hebben.
                Sinds het drama op PP 2011 zijn ze (weermannen) blijkbaar heel alert en voorzichtig geworden zodat een eventueel tweede drama kan vermeden worden.
                Maar 't is nooit goed voor de modale Belg, zolang ze maar kunnen zagen & klagen, alles in het negatieve trekken en mensen de put induwen, dan pas lééft een Belg blijkbaar pas echt...
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

Maar 't is nooit goed voor de modale Belg, zolang ze maar kunnen zagen & klagen, alles in het negatieve trekken en mensen de put induwen, dan pas lééft een Belg blijkbaar pas echt...
                  Maar jij kan toch ook een stukje zagen en klagen hoor, dus jij bent op en top belg
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

maar moet toch wel vaststellen, dat het rioleringsysteem in Nederland stukken beter is dan in België hè.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Laat het ons zo zeggen; ze hebben ervoor gewaarschuwd en niet voorspeld zoals zovele menen gelezen te hebben.
                      Laat ons nog iets toevoegen.

Het KMI heeft onweer voorspeld dat op sommige plaatsen kon vergezeld gaan met hagel, rukwinden en veel regen maar als je hun waarschuwing goed gelezen hebt, dan stond daar niet zo'n overdreven waarschuwing in.
                      Maar dan heb je HLN ... en die hebben blijkbaar naar goede gewoonte alles nog wat opgeblazen en er maar direcht NOODWEER van gemaakt en gedaan alsof het land zou vergaan.

Maar zoals we het wel eens zijn, beter een te strenge voorspelling dan effectief de miserie te hebben.
                      En zoals velen inderdaad klagen dat het verkeerd voorspeld was ga ik ook eerder denken van "gelukkig waren ze mis".
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        maar moet toch wel vaststellen, dat het rioleringsysteem in Nederland stukken beter is dan in België hè.
                        grt,bouk.
                        Ik héb gewoon geen riolering.
                        Mag ik nu ook klagen

Comment

Hmmmm de "modale Belg"........
                          Onterecht veralgemenen is nergens goed voor.
                          Als ik dat zo begrijp leven we hier in een hel.
                          Nog een geluk dat ik me geen "modale Belg" voel en me nog minder zo gedraag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                            Hmmmm de "modale Belg"........
                            Onterecht veralgemenen is nergens goed voor.
                            Als ik dat zo begrijp leven we hier in een hel.
                            Nog een geluk dat ik me geen "modale Belg" voel en me nog minder zo gedraag.
                            Niet volgens mij hoor, het kan hier en daar pakken beter maar waar is het wél goed?
                            Als je naar 't buitenland gaat hoor je de locals ook weleens klagen over het leven ginds.
                            Je maakt er gewoon zelf het allerbeste van...

Ik trek mijn conclusies uit de reacties die ik vrij regelmatig lees op hln.be, oké niet meteen een website van hoogstaand literair niveau maar toch, aan de gewone man in de straat merk je vaak hoe ontevreden veel mensen wel zijn.
                            Maar ook dat moet je een grove korrel zout nemen, vanachter een PC binnen de vier veilige muren kan iedereen schrijven wat ie wil...

enfin, we wijken weeral ver van het onderwerp af...
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Working...
                            X