Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Computerprobleempje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ik wil helemaal geen preview downloaden
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Re: Computerprobleempje

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Ik kan hem hier alvast nog niet downloaden van Microsoft VLS site.

De release preview is enkel nog maar een preview, nog niet de definitieve versie.
      Is goed om te testen maar echt nog niet voor in productie. (Tenzij je als hobbyist in productie test natuurlijk).
      Als "certified windows user" of iets van die strekking, heb ik van Microsoft op 22/6 een email ontvangen dat ik de Win 8 Release preview kon downloaden.

Wat al die andere jokers dus zitten downloaden en installeren, dat weet ik niet ... een "gelekte", niet gecertifieerde versie? eentje van haken en ogen? (zoals voorheen met andere pre-releases ook al het geval was)

Edit: ik denk dat de meesten de "Consumer preview" geinstalleerd hebben ...

BTW en voor de euphorischen ... er zijn zo goed als geen serieuze drivers beschikbaar voor W8 .. cfr de gerelateerde forums ...

BTW2 http://be.hardware.info/reviews/2779...-eerste-indruk
      Last edited by Guest41; 26 juni 2012, 16:51.

Comment

"Certified Windows User" ??

Lol!

Ja als VLS klant heb ik ook die mail gehad, heb hem ook geïnstalleerd (in test) en ik moest concluderen dat het helemaal nog niet op punt stond.
        Maar desktop os'en intresseren me maar matig, werd veel vrolijker van Win Server 2012!
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          "Certified Windows User" ??

Lol!

snip
          Hopelijk snapte je de ironie er achter ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            GENIAAL antwoord
            Hier zou ik iets origineels kunnen zetten...
            SITE

Comment

Working...
            X