Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tablet pc van den aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: tablet pc van den aldi

Bedankt Tom, ik heb er uit onthouden dat hij bijna 50 seconden nodig heeft om op te starten. Het scherm 'slechts' 1024 x 768 Pixels heeft. Geen 3G functie heeft ; Geen 2e camera (voor mij die laatste 2 niet echt nodig).

Voordeel is weer de prijs en de accesoires die je er bij krijgt.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Het scherm 'slechts' 1024 x 768 Pixels heeft.
      I-pad 2 = zelfde resolutie
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Niet voor een Nederlander Mir
        En niet voor een Australiër
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          En niet voor een Australiër
          Gij snapt hem Theo

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
            Voor jou misschien wel, maar daar hebben ze ook een azerty uitvoering voor
            Wat is daar het voordeel van /

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              Wat is daar het voordeel van /
              Dat moet je aan Mir vragen, die had moeite met een qwerty

I-pad 2 = zelfde resolutie
              De iPad 3 heeft een Retinascherm met 4x zoveel pixels (2048 x 1536) als een iPad 2

Bedankt Tom, ik heb er uit onthouden dat hij bijna 50 seconden nodig heeft om op te starten. Het scherm 'slechts' 1024 x 768 Pixels heeft. Geen 3G functie heeft ; Geen 2e camera (voor mij die laatste 2 niet echt nodig).

Voordeel is weer de prijs en de accesoires die je er bij krijgt.

mir
              Het lijkt inderdaad geen verkeerde tablet, 2e camera is ook niet belangrijk, voor mooie foto's koop je een goede fotocamera
              Geen 3G functie is wel jammer.
              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
              Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                De iPad 3 heeft een Retinascherm met 4x zoveel pixels (2048 x 1536) als een iPad 2
                Dubbele resolutie dus, maar hij kost ook bijna het dubbele van die Medion.
                Voor veel mensen zal het dat waard zijn, voor mij niet zo direct.
                En de i-Pad 2 met dezelfde resolutie kost ook nog altijd 100 euro méér.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Sorry, maar ik kan niet geloven dat dit ding de afwerkingskwaliteit van een iPad haalt.
                  Bij 100€ verschil is mijn keuze snel gemaakt.
                  Mijn iPad1 is ondertussen meer dan 1,5 jaar oud, en ziet er nog als nieuw uit. Batterij gaat nog altijd uren mee en ik wil hem niet meer missen...

Voor een tablet zou ik kiezen tussen Apple en Samsung, those are the best.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht

Voor een tablet zou ik kiezen tussen Apple en Samsung, those are the best.
                    Dat is jouw mening natuurlijk

mir

Comment

Dubbele resolutie dus, maar hij kost ook bijna het dubbele van die Medion.
                      Voor veel mensen zal het dat waard zijn, voor mij niet zo direct.
                      En de i-Pad 2 met dezelfde resolutie kost ook nog altijd 100 euro méér.
                      Dat Aldi speeltje kan je twee weken uit proberen, bevalt hij niet dan kun je hem terug brengen en al je geld terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                        Dat Aldi speeltje kan je twee weken uit proberen, bevalt hij niet dan kun je hem terug brengen en al je geld terug.
                        Zou je hem kunnen kopen met eco-cheques ?

mir

Comment

Mijn iPad1 is ondertussen meer dan 1,5 jaar oud, en ziet er nog als nieuw uit. Batterij gaat nog altijd uren mee en ik wil hem niet meer missen...
                          Dat is echt wel OUD !!!!!
                          Is dit de nieuwe norm voor kwaliteit binnen de computerwereld ? 1,5 jaar en hoezeeee ?

Ik had liever gelezen : 5 jaar oud, probleemloos en daarmee ver buiten garantie.
                          Mijn muziekinstallatie is 25 jaar oud en ziet er nog als nieuw uit.

Comment

Mijn zoon heeft een laptop uit de Aldi. Hoe die er uit zag na een jaar intensief gebruik...
                            Zeer krasgevoelige buitenkant. Batterij houdt het maximaal 50 min uit, en nu na 3 jaar hapert de webcam. De interne wifi is defect en bluetooth wil ook maar als hij zin heeft.

Echt niet geschikt om regelmatig mee te nemen.
                            Mijn iPad heeft heel Europa en Brazilie al gezien.

Ik wil niet zeggen dat Aldi spul waardeloos is, maar eerder de Fiat of Ford onder de computers. Goed voor een paar jaar, maar daarna vallen die uit elkaar.

Echt, liever een iPad2 voor 100€ meer dan die goedkopere spullen waar je snel spijt van krijgt.

Comment

Mijn zoon heeft een laptop uit de Aldi. Hoe die er uit zag na een jaar intensief gebruik...
                              Zeer krasgevoelige buitenkant. Batterij houdt het maximaal 50 min uit, en nu na 3 jaar hapert de webcam. De interne wifi is defect en bluetooth wil ook maar als hij zin heeft.

Echt niet geschikt om regelmatig mee te nemen.
                              Mijn Aldi Netbook is 4 jaar oud en werkt nog perfect. Wordt bijna dagelijks gebruikt en gaat overal mee, vakanties, geocachingtrips over veld- en bosweggetjes (in de fietszak). De batterij gaat nu geen 5 uur meer mee maar dat is dan ook het enige dat er op aan te merken is.

Niets aan te merken op de kwaliteit en al zeker niet op de prijs.

De tablet van Aldi zou ik echter niet kopen wegens "outdated" ten opzichte van andere tablets.
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

Comment

Een kennis van me heeft het vorige model gekocht en is daar zeer tevreden van. Enkel de leesbaarheid van het scherm is niet zo denderend buiten bij zonlicht.

mir
                                Vraag hem nog eens wat hij van zijn tablet denkt, nu hij zeker de upgrade naar ICS heeft uitgevoerd?
                                Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Working...
                                X