Het gaat over een intern toestel om in een pc in te bouwen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Welke dvd-writer kan dual layer aan?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Welke dvd-writer kan dual layer aan?
Waarom niet ineens voor een blu-ray brander gaan, deze kan ook dual dvd aan. In mijn dell pc zit een Philips BD-RE BDD1001 blu-ray schrijver.
mirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
-
Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk berichtWaarom niet ineens voor een blu-ray brander gaan, deze kan ook dual dvd aan. In mijn dell pc zit een Philips BD-RE BDD1001 blu-ray schrijver.
mir
Comment
-
Ik denk dat op dit ogenblik zowat alle DVD-branders DL aankunnen.
Een bluray brander is nog altijd een stukje duurder. Het ene een goeie 20€, het andere rond de 90€, als ik alternate mag geloven.Groeten,
Polleke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk berichtIk denk dat op dit ogenblik zowat alle DVD-branders DL aankunnen.
Een bluray brander is nog altijd een stukje duurder. Het ene een goeie 20€, het andere rond de 90€, als ik alternate mag geloven.
Ik heb een SuperWriter (Speedplus) maar ik ken het merk (nog) niet
Moet dat nazien op de factuur.
Zou Samsung kunnen zijn.
*Plextor is nog duurder
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHeb al gekeken bij Alternate
Ik heb een SuperWriter (Speedplus) maar ik ken het merk (nog) niet
Moet dat nazien op de factuur.
Zou Samsung kunnen zijn.
*Plextor is nog duurder
Plextor heb ik ook nog gehad, maar mijn ervaring was (helaas) dat die duurdere dingen ook stuk kunnen gaan... Maar plextor is zeker niet slecht (hoewel sommige modellen gewoon van een ander merk komen, met een nieuw labelke).Groeten,
Polleke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk berichtHet hangt ervan af hoeveel je dat ding denkt te gebruiken. Persoonlijk brand ik quasi niets meer, maar het is uiteraard uw situatie die telt.
Plextor heb ik ook nog gehad, maar mijn ervaring was (helaas) dat die duurdere dingen ook stuk kunnen gaan... Maar plextor is zeker niet slecht (hoewel sommige modellen gewoon van een ander merk komen, met een nieuw labelke).
Ben backup dvd's aan het maken van mijn films, tv-series ed.
En dat gaat nu toch goed met DVDfab.
Dat is altijd weer zoeken ed. hoe alles werkt bij nieuwe software.
Wat DVD9 is of DVD5 weet ik nu ook
Dus ik moet nu met backups maken via DVD5 of het past niet op de dvd's die ik heb.
Die zijn maar 4,7 giga.
Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit goed is zelfs bij een dvd van 55%.
DVD9 =100% he.
Comment
Comment