Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar gaat de reis dit jaar.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar gaat de reis dit jaar.

Oorspronkelijk geplaatst door Drummerstaf Bekijk bericht
    Hoe doe jij dat?

Ik ga ook vaak in de bergen stappen, en dan is dat geen probleem.
    Maar als ik met het gezin ga, dan is het voornamelijk, eten liggen drinken, en soms andersom, en dan weer eten drinken, liggen enz.

Het is daar voor mij veel te warm, ik kan daar niet tegen.

Staf
    Goede vraag Staf.
    Ik zou zeggen : de Noorderse Landen opzoeken voor een week of vier met een tent en vrij kamperen.
    Veel poeier met water eten en geen alcohol, enkel "water from stream"
    Als wij spaghetti maken eten we dit eerst als spaghetti, de morgen erop gaat de rest van de saus als beleg op de boterham en tegen de middag maken we met het overschot + water soep met de rest van het brood.

Gelieve deze reactie niet door te sturen naar mijn collega's want ik heb daar een bepaalde reputatie te verdedigen
    Als terugkom ben ik een week of twee niet genietbaar, ik erger me dan aan verkeerslichten, afsluitingen, koken met een simpele draai aan de knop..... maar ik sta wél scherp.

Ik kan het iedereen aanbevelen

Comment

....en half leeg gezogen van de muggen...
      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Gewoon de belgische kust afschuimen ...op zoek naar een goeie stek.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

1 weekje naar zee met de vriendin In een gezellig studio'ke en zelf zorgen voor't eten enzo. Da's goede leerstof voor later In augustus beginnen werken! Vaarwel 'mooie' leven
          Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
          https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

Comment

In augustus met de auto een trip naar België om grote schoonmaak te komen doen.
            In augustus is het toch te warm hier (40°C is geen uitzondering. Verleden week al bijna alle dagen 36°C)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
              Gewoon de belgische kust afschuimen ...op zoek naar een goeie stek.
              bedoel je echt een goeie stek, of een goeie steak

Comment

Na een ganse avond alle appartementen in de Costa Brava te vergelijken op de Neckermann site beslist om een reis van 10 nachten te boeken in L'Estartit. Vervoer met onze eigen wagen.

mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Toch ooit ook eens de "echte" states gaan ontdekken zou ik je aanraden: Californië, Nevada, Arizona..., tenzij je absoluut niet van natuurwonderen houdt.
                  Nu, Florida zal ook wel zijn charmes hebben hoor.
                  Yep, once you have seen the west, ....
                  Last edited by Rudy; 17 juni 2012, 06:46.

Comment

Once...
                    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                      Once...
                      Txs mate, typo :-(

Comment

wij vertrekken donderdag terug naar onze 2e thuis (Kos) griekenland voor 3 weken
                        jaarlijks gaan we voor 3 weken naar daar op appartement, en om de 2jaar doen we nog een 2e reisje naar gelijk waar
                        Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

Comment

bij ons zit er al op, kunnen ze al weer niet meer afpakken

we blijven lekker in Europa met eigen wagen
                          2 weken Toscane op deze prachtige en toffe locatie

en 1 week Corvara - Dolomieten om lekker de bergen onveilig te maken
                          ok een zeer fijne verzorgde locatie
                          The Garni & Apartments Karin is located a few steps away from the ski lifts in the center of Corvara, the idyllic tourist resort of Alta Badia at the foot of the majestic Sassongher, a place of pleasant beauty, well-kept and informal, which allows you to spend a relaxing and sporty holiday.
                          groetjes Ingrid

Comment

Op reis in mijn eigen hoofd. En daar kom ik prachtige plaatjes tegen uit mijn
                            jeugd in de Maasvallei, en mijn grootmoeder die liefdevol voor haar 5 konijnen
                            zorgt om ze later achter hun lange oren dood te meppen en vissers in wiens
                            buurt ik ging zitten zingen om de arme vissen te verjagen en mijn oude vriend,
                            de zwerfhond, die doodgereden werd en achteloos in de Maas gegooid. Het is
                            alsof ik bij een vreemde stam op bezoek ben.

Comment

India, maar we moeten nog wat geduld oefenen; 't is pas voor oktober...
                              Rajasthan + Agra, Delhi. 25 jaar geleden hebben we dezelfde reis gemaakt.
                              Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                              And why do we fall, Bruce?

Comment

Nog 3 weekjes werken, en dan trek ik voor 3 weken in Zuid-Marokko rond, met eigen wagen, op zoek naar mooie landscapes en het mooie licht.
                                www.damafoto.be
                                Facebook Damafoto

Comment

Working...
                                X