Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is dat hezelfde als de costa dakgot met borstel en pot ?
het ligt inderdaad in die trend..maar eerst nog een citytrip naar "vervang corniche".....
Enkele dagen kust, de westkust, zal er nog wel inzitten...(door gezondheidsredenen kan ik geen buitenlandse reizen doen maar ik ben wel echt tevreden -van moetes 't meest, maar heb me er zalig bij neergelegd- met ons vaste stekje aan de Nieuwpoortse kust hoor. Voor mij is dit evengoed als die vreemde costa's..)
Kortom..as ge mor content zet.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Wij zijn een klein maandje terug van Zuid-Afrika (Kruger), maar onze volgende is al geboekt; rondreis Namibië in oktober. Zou tof zijn als we nog iemand vinden om de auto (en bijhorende kost) mee te delen...
hopelijk is de auto nen heuse jeep want de wegen zijn daar 100x slechter dan in zuid-afrika !
Net een week Tunesië gehad, Odyssee Thalassa & Resort in Zarzis.
Prachtig weer natuurlijk, lekker eten, en voor de rest vooral rusten
Hotel is trouwens een aanrader, service die geboden wordt is stukken beter dan bij andere hotels in die prijsklasse...
Na vorig jaar eerste voeten op Amerikaanse bodem (New York) gezet te hebben en alles zeer goed is verlopen,gaan we dit jaar terug naar de states ditmaal Florida.
Fly & drive twee weken vertrek eind juni.
Traditiegetrouw; begin september naar Zuid-Frankrijk voor een drietal weken om te genieten van de prachtige omgeving, het zalige klimaat (zon & warm), het lekkere eten en drinken, de rust, de irritante Franse gendarmes, etc.
Maar september is nog een heel eind dus ondertussen pak ik hier en daar nog een weekendje mee (Moezel, zwarte woud, dagje Ardennen, ... )
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Pinksterweekend met de plantenwerkgroep de Lorraine bezocht. In september met de geologische werkgroep een driedaagse in Wallonië gepland om verschillende interessante geologische locaties te bezoeken.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment