Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar gaat de reis dit jaar.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar gaat de reis dit jaar.

Mischien een gedacht om bij dat weer een draadje te starten naar iets waar velen terug naar uitkijken, met hopelijk beter weer dan momenteel hier.

Hier gaat het alvast voor de zoveelste keer richting Frankrijk, de laatste jaren is dat steeds op Chambres D'hotes, liefst bij belgen vanwege ons toch wel te lage kennis van de franse taal om tussen fransen aan tafel te zitten.

Deze keer richting Ardeche namelijk hier. http://mas-des-ayres.com/nl/home

Re: Waar gaat de reis dit jaar.

Ik blijf lekker thuis . Ik ben ca. 9 maanden per jaar uithuizig en dan is Zulte tijdens mijn verlof mijn kleine resort

Comment

't Zal Costa Pentura worden...
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
        't Zal Costa Pentura worden...
        Is dat hezelfde als de costa dakgot met borstel en pot ?

Comment

Engeland. Gaan we drie keer per jaar naartoe. Hebben daar familie.

Kwestie van niet te warm weer te hebben. Naar het zuiden is sowieso uit den boze. Dus alle landen waar de lemmings naartoe gaan (Frankrijk, Griekenland, Spanje, Italië, Tunesië, Marokko... kortom, overal waar het warm is) gaan wij dus NIET !

Voor de rest, veel pretparken (liefst buiten het hoogseizoen) en veel cinema in de zomer
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Wij gaan dit jaar naar Lanzarote , waar wij tevens gaan vieren dat we elkaar 25 jaar geleden het ja-woord gegeven hebben
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
              Wij gaan dit jaar naar Lanzarote , waar wij tevens gaan vieren dat we elkaar 25 jaar geleden het ja-woord gegeven hebben
              Proficiat Hanske, en teken maar meteen voor de volgende 25 jaar.

Comment

Hier 2 weken Oost Canada
                grt
                jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  Ik blijf lekker thuis . Ik ben ca. 9 maanden per jaar uithuizig en dan is Zulte tijdens mijn verlof mijn kleine resort
                  Kan ik inkomen Vincent, als je voor je werk de halve wereld afreist kan ik mij voorstellen dat thuis voor jou echt wel vakantie is, maatr jij hebt ook reeds wel een en ander gezien mogen wij veronderstellen, waaronder ook de minder mooie toestanden.

Comment

Dit weekend vertrek ik om een week door de Spaanse Pyreneeën te trekken.
                    Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
                    Mijn foto's van paarden vind je hier

Comment

Voor het eerst in 20 jaar blijven we thuis.

Comment

Wij zijn een klein maandje terug van Zuid-Afrika (Kruger), maar onze volgende is al geboekt; rondreis Namibië in oktober. Zou tof zijn als we nog iemand vinden om de auto (en bijhorende kost) mee te delen...
                        http://www.theafricabug.com

Comment

Na paar jaar keren we eens terug naar het zuiden van Frankrijk, Castelnau de Montmirail in de Tarn. Dit jaar ook terug een stapvakantie met TEVOET. Na de voorgaande jaren in de regen rondgestapt te hebben wil ik eens in de zon rondlopen ( verleden jaar noord Italie regen, jaar ervoor Noorwegen regen, jaar ervoor Oostenrijk regen, daarvoor Andorra regen) .....maar het ziet er niet goed uit...warm genoeg maar weer regenkans voor volgende week. Ik vertrek de 18 tot einde maand...
                          eieren naar de Klaren brengen???
                          Sony RX10 Mark IV
                          nog een fijne dag verder!
                          Guido

Comment

heb mijn vakantie al gehad , 3 weken Thailand en een week Cambodia

Comment

Binnen 3 uur moet ik opstaan want om 6h30 vertrek ik vanaf Charleroi (niet met Ryan) terug naar Spanje. Deze keer hoop ik er minstens onafgebroken 6 weken te kunnen blijven. Ik zal weer snel gewend zijn aan de 36°C, liever dat dan de 14°C van de afgelopen dagen in België.

Comment

Working...
                              X