Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

advies gevraagd: armzalige tweedehands laptop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: advies gevraagd: armzalige tweedehands laptop

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
    Heb hem tot woensdag tijd gegeven om te storten dus ik ga me er verder proberen niet aan op te jagen en gewoon zien tegen donderdag.
    Time's up... Laat me raden, niets teruggestort.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Ik heb eigenlijk tot nu nog niet de moeite gedaan om te kijken omdat ik er toch niks van verwachtte, maar naar aanleiding van uw bericht toch maar gekeken: niente.

Op dit moment heeft hij 7 laptops te koop. Toen ik zijn zoekertje zag was het er maar 1. Pff ..
      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

vergeet het, verloren zaak.
        Verder gaan met je leven en niet meer aan denken.
        Heb ook een vervelende ervaring achter de rug maar life goes on.

Ruud
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Waarom mag die bedrieger niet te schande worden gezet ?
          Nemen we dat allemaal als : te pruimen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            Waarom mag die bedrieger niet te schande worden gezet ?
            Nemen we dat allemaal als : te pruimen ?
            Door haar volledige topic door, blijft ze de verkoper vertrouwen...
            al zijn verhaaltjes slikt ze als waarheid...
            die jongen is 250euro rijker, is van wat brol vanaf en gaat rustig verder
            tot de volgende goeie ziel 250 doneert aan zijn goed doel....
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

OMG die nieuwe kleuren en alles :s Ik weet nog niet hoe ik moet reageren op een topic nu :s

Ik ben vandaag naar de politie geweest. Die hebben hem gebeld op zijn gsm en hij zegt dat hij die laptop voor stukken heeft verkocht.
              En ja, meer kunnen ze niet doen. Zoals verwacht: los het maar zelf op maar je mag de regels op geen enkele manier overtreden. Dus hij lacht en ik kan alleen maar hier en daar een paar mailtjes sturen op zijn ads om hem wat te laten typen voor niks. Dat krijg ik voor 250 euro.
              Ik wou dat ik lef had om zelf iets te doen maar dat zit er niet in. Alleen een maagzweer kan ik eraan overhouden in het meest waarschijnlijke geval :/
              Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

OMG die nieuwe kleuren en alles :s Ik weet nog niet hoe ik moet reageren op een topic nu :s

Ik ben vandaag naar de politie geweest. Die hebben hem gebeld op zijn gsm en hij zegt dat hij die laptop voor stukken heeft verkocht.
                En ja, meer kunnen ze niet doen. Zoals verwacht: los het maar zelf op maar je mag de regels op geen enkele manier overtreden. Dus hij lacht en ik kan alleen maar hier en daar een paar mailtjes sturen op zijn ads om hem wat te laten typen voor niks. Dat krijg ik voor 250 euro.
                Ik wou dat ik lef had om zelf iets te doen maar dat zit er niet in. Alleen een maagzweer kan ik eraan overhouden in het meest waarschijnlijke geval :/

Comment

Laat die kwestie maar waaien en beschouw het als leergeld.
                  Soms wordt je onrechtvaardig behandeld en kun je er niets tegen doen.
                  Heel frustrerend maar ik denk dat elk mens weleens in zo'n situatie komt.

En verder gefeliciteerd met je verjaardag!
                  Maak er een leuke dag van.

Comment

dank u
                    Ik heb wel de verkeerde datum ingevuld maar het is maar een weekje verschil.

Het was niet dat ik hem zoveel vertrouwde, het was gewoon HOOP dat hij toch nog iets zou teruggeven, want meer had ik niet :/
                    Het goeie nieuws is dat zijn 2ehandsprofiel verdwenen is, samen met zijn 9 laptop-zoekertjes. Daar, toch nog iets dat de juiste richting ingegaan is.
                    Vind het verlies van 250 euro nu al een stuk minder erg, nu ik weet dat hij ofwel van 2dehands niet meer mag verkopen (en dus met zijn brol blijft zitten) of dat hij toch wat schrik gekregen heeft van politie en zijn hele handel heeft teruggetrokken. Blijft een zaak met een geurtje aan.

Ik ga vanaf zaterdag een week naar Normandie voor het eerst dus misschien kan ik eens iets posten (wat heel lang geleden is maar heb niet zoveel materiaal dat zou scoren, spijtig genoeg)(nadeel als je DAMA en zo te vaak bekijkt dat je standaard hoog wordt)

Comment

Het goeie nieuws is dat zijn 2ehandsprofiel verdwenen is, samen met zijn 9 laptop-zoekertjes. Daar, toch nog iets dat de juiste richting ingegaan is.
                      Vind het verlies van 250 euro nu al een stuk minder erg, nu ik weet dat hij ofwel van 2dehands niet meer mag verkopen (en dus met zijn brol blijft zitten) of dat hij toch wat schrik gekregen heeft van politie en zijn hele handel heeft teruggetrokken. Blijft een zaak met een geurtje aan.
                      Waarschijnlijk doet hij rustig verder met een nieuw profiel en/of op andere zoekertjessites.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

Comment

de grootste zijn kapaza en 2dehands, maar op kapaza stond hij ervoor al niet en op beide heb ik al naar zijn soort advertenties gezocht en niks gevonden. Goed voor mijn gemoedsrust dat ik nu niet meer de hele tijd wil mailen met namaakreacties om toch iets van zijn tijd te verdoen. Hierdoor kan ik het voorval beter achter me laten.
                        Nu ik de feiten maar moet accepteren ga ik die laptop maar eens binnenbrengen en kijken of er nog iets van werkt. Dan ofwel oplappen/stukken verkopen of als glazen-onderzetter gebruiken.

Mag ik blij zijn dat ik al zoveel tientallen stuks top-fotomateriaal gekocht heb zonder dees miserie (of minder) die ik al met laptops heb gehad, anders was ik niet ver geraakt met mjin collectie :s

Comment

Ik ben er zo ooit eens opgelegd door Software Developments uit Zele.
                          Fuser van laserprinter kapot, 18.000 BeF reparatie, 450 € dus.
                          Ik spreek uit de tijd toen geen enkele particulier een laserprinter had. Citizen Pro 12, identiek aan een model van Xerox.

2 maand later : weer panne. Ik deze maal naar Brussel gereden waar de reparatiedienst van Xerox zat. Even later een telefoon dat hij gerepareerd was "er zat een vijs los in het toestel".
                          Kosten : NUL

Die bedriegers hadden voor hun 450 € zelfs niet alle vijzen aangedraaid.
                          Jaren later : weer de fuser kapot, dit bleek gewoon een speciale halogeenlamp te zijn die bij Xerox ong. 3500 BeF kostte. Het heeft mij, als amateur, ongeveer een uur gekost om hem te vervangen.
                          Maak zelf uw rekening.

Kijk, ik kan daar nog kwaad voor worden. Als je geen scrupules hebt is het makkelijk om rijk te worden.
                          En nu moet ik stoppen want voor ik het weet zet ik hier nog de naam van de bedrieger-zaakvoerder

Comment

nja, zo heb ik nog ervaringen met immokantoor. Die mensen maken zich stikrijk samen met de verhuurders - die ook al niet arm zijn als ze meerdere woningen hebben. Zo spanden ze samen om ons de hele beschrijving van 400 euro te laten betalen. Wij als onnozel kindjes wisten toen niet beter. Maar toen we er terug uittrokken met alle lof en glorie van de verhuurder omdat we het zo mooi hadden achtergelaten was het nog niet gedaan. 2 weken later kregen we een mail van immo, dat de verhuurder 200 euro schadevergoeding van de borg ging inhouden voor o.a. lekkende kraan (die hij heel vervangen had ipv alleen het rubbertje) en dat er nog spinnenwebben hingen etc..en zij -de immo- plakte nog mooi de laatste zin erachter: en dan nog 200 voor de beschrijving aub. Lol. Ik heb me eens goed ingelicht bij huurdersbond en na een kwaaie aangetekende brief was die laatste 200 euro al direct weggevallen, en met de huisbaas heb ik gedreigd om naar vredegerecht te gaan en dat zou hij absoluut niet winnen aangezien ze enkel een beschrijving met schade hadden zonder onze handtekening. Soms kan het nog helpen als je je laat inlichten, maar andere keren moet je gewoon machteloos toezien hoe de gevestigde macht je uitzuigt..

Comment

Working...
                            X