Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

België - England

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• België - England

Dank u Dembélé, dat kieken.
    Begrijp niet dat Wilmots zoiets opstelt.
    Het ging net goed ZONDER Kompany en Van Buyten.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: België - England

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Wat een k*tmatch, alsof ze er echt geen zin in hadden. Eindeloos breien, breed spelen, weer terugleggen, . . . , en alles veel te traag om gevaarlijk te zijn. Nu ja, een oefenmatch he.
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
        Wat een k*tmatch, alsof ze er echt geen zin in hadden. Eindeloos breien, breed spelen, weer terugleggen, . . . , en alles veel te traag om gevaarlijk te zijn. Nu ja, een oefenmatch he.
        Net zoals in de vorige match had Wilmots opnieuw de instructie gegeven om de bal in de ploeg te houden. Dan krijg je zoiets hé.
        En dan Lukaku selecteren, al een jaar zonder matchritme en vertrouwen...

Comment

in één woord; krabbers!

nen hoop omhooggevallen pretentieuze caféspelers die teveel met een veel te dure koptelefoon rondlopen en allemaal een veel te vet maandloon ontvangen...

geef ze eens een maand geen loon, wedden dat ze de pannen van het dak spelen?!
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
            Net zoals in de vorige match had Wilmots opnieuw de instructie gegeven om de bal in de ploeg te houden. Dan krijg je zoiets hé.
            En dan Lukaku selecteren, al een jaar zonder matchritme en vertrouwen...
            Wie ben ik maar als ze de "nul" hadden kunnen houden dan zou ik al content geweest zijn

Dick Advocaat had gelijk
            Ik heb echt niets tegen Dembélé maar hij is geen speler voor onze nationale ploeg.
            Wilmots had hem beter vandaag als enige spits in de aanval gezet.
            Daar kon die dan een paar Engelsen de kop zot maken
            Een paar man uitschakelen met zijn dribbels en fouten uitlokken.

Dick Advocaat had gelijk
            Waar is Stijn Stijnen?
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Ik vond Dembélé eigenlijk niet zo slecht spelen. Samen met Fellaini (en Chadli heel even op het einde) was hij enige met enig intiatief... de enig die precies zin had om te spelen. Een pak beter dan veel van die andere 'vedetten'. En die tegengoal, akkoord hij gaf de aanleiding, maar de manier waarop iemand als Simons na dat balverlies van Dembélé zich simpelweg laat ringeloren is gewoon hallucinant.. Zéér triestige match inderdaad.

Mijn match was echter vanaf minuut 1 al vergald. Na die ganse EK campagne (en nog daarvoor)... nog stééds met Timmy F*$%'ing Simons aan de aftrap?? Zet er voor mijn part Hilde Crevits als CV - iedereen is goed maar toch niet die Simons? Mensen toch! Wedden dat als Simons zou uitvallen dat ze dan als eerste nog aan Van Buyten zouden denken ook? Ongelofelijk. Ik corrigeer mezelf: Van Buyten is de enige die zo mogelijk nog erger is dan Simons..

De officiële ranking voor slechtste potentiële centrale verdedigers voor de RD:
              1. Daniel Van Buyten
              2. Timmy Simons (maar dit geldt voor hem niet enkel voor de positie van CV, maar voor alle denkbare posities in en rond een straal van 1,5km rond een voetbalveld)
              3. Hilde Crevits
              4. enz..
              equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Dank u Dembélé, dat kieken.
                Begrijp niet dat Wilmots zoiets opstelt.
                Het ging net goed ZONDER Kompany en Van Buyten.
                Tja een bal verliezen of slechte passes gebeurt regelmatig: er stonden nog 5 verdedigers die hun werk moesten doen. Daar zit al jaren het probleem.
                http://www.stich.be

Comment

Sommigen zien wat anderen niet zien:
                  Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.

Comment

Ik zei het toch al in dat andere draadje van Theo, vervang om te beginnen de top van de bond en we zijn al op de goede weg.
                    Ok, de RD hebben niet denderend gespeeld, maar dat kan ik evengoed zeggen van de Engelsen.
                    Het leek me Chelsea wel.
                    Ene sorry, in mijn ogen is Eden Hazard zeker geen nummer tien.
                    Een echte nummer 10 verdeeld het spel en creëert openingen, dat doet hij dus niet.
                    De laatste echt numero 10 die we hebben gehad was Wilfried Van Moer, die zag het spel en kon passen geven die aankwamen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
                      Ik vond Dembélé eigenlijk niet zo slecht spelen. Samen met Fellaini (en Chadli heel even op het einde) was hij enige met enig intiatief... de enig die precies zin had om te spelen. Een pak beter dan veel van die andere 'vedetten'. En die tegengoal, akkoord hij gaf de aanleiding, maar de manier waarop iemand als Simons na dat balverlies van Dembélé zich simpelweg laat ringeloren is gewoon hallucinant.. Zéér triestige match inderdaad.

Mijn match was echter vanaf minuut 1 al vergald. Na die ganse EK campagne (en nog daarvoor)... nog stééds met Timmy F*$%'ing Simons aan de aftrap?? Zet er voor mijn part Hilde Crevits als CV - iedereen is goed maar toch niet die Simons? Mensen toch! Wedden dat als Simons zou uitvallen dat ze dan als eerste nog aan Van Buyten zouden denken ook? Ongelofelijk. Ik corrigeer mezelf: Van Buyten is de enige die zo mogelijk nog erger is dan Simons..

De officiële ranking voor slechtste potentiële centrale verdedigers voor de RD:
                      1. Daniel Van Buyten
                      2. Timmy Simons (maar dit geldt voor hem niet enkel voor de positie van CV, maar voor alle denkbare posities in en rond een straal van 1,5km rond een voetbalveld)
                      3. Hilde Crevits
                      4. enz..
                      Ja dat is ook juist: Dembélé was niet zo slecht
                      Probleempje met die heel ploeg is dat ze geen ploeg zijn he.
                      Die mannen moeten meer met elkaar spelen.

* het verslag in de Morgen vond ik een goede weergave.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Ik zei het toch al in dat andere draadje van Theo, vervang om te beginnen de top van de bond en we zijn al op de goede weg.
                        Ok, de RD hebben niet denderend gespeeld, maar dat kan ik evengoed zeggen van de Engelsen.
                        Het leek me Chelsea wel.
                        Ene sorry, in mijn ogen is Eden Hazard zeker geen nummer tien.
                        Een echte nummer 10 verdeeld het spel en creëert openingen, dat doet hij dus niet.
                        De laatste echt numero 10 die we hebben gehad was Wilfried Van Moer, die zag het spel en kon passen geven die aankwamen.

Grtz, RF
                        Ja, dat is toch waar he.
                        Ene collega zal het niet graag horen maar Simons vond ik toch zo slecht niet.
                        Hij is ook de jongste niet meer maar ik vermoed dat die Duitse trainingen hem goed doen
                        De as werkte niet slecht. En zou idd. beter geweest zijn met Kompany maar ja,
                        dat ging dus niet.
                        Simons vergelijk ik graag met Jean-Marie P. : de beste Belg op papier maar dat heeft
                        dus totaal niets met voetbal te maken

Van Buyten heeft bij Bayern ook al stunts uitgehaald.
                        Die blijft zoals die is dus je bent geen seconde zeker.
                        Kompany heeft ook zo'n paar wedstrijden gehad in de nationale ploeg.
                        Het kwam ons wel duur te staan.

imho, die mannen moeten meer wedstrijden spelen, meer samen spelen.
                        Wat meer routine en automatismen.
                        En dat wordt precies moeilijker voor ons omdat veel gasten in het buitenland spelen.
                        Ik weet het wel, andere nationale ploegen hebben er ook wel wat last van.
                        Maar het lijkt erop dat wij er meer last van hebben.

Is het dan zo moeilijk om een 10 à 12 mensen (Belgen) te selecteren die hier in clubs
                        spelen en die opnemen in de totale selectie.
                        Dat is ooit gedaan geweest met een behoorlijk aantal Brugse spelers trouwens.

Met individuele namen die talent hebben zijn we niks mee.
                        Dat hebben we toch gezien en ondervonden onder Leekens.
                        En hoever zijn we daarmee geraakt?
                        90% van het werk was gedaan he

Die mannen moeten op elkaar ingespeeld zijn.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

6-0.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

geef ze eens een maand geen loon, wedden dat ze de pannen van het dak spelen?!
                            Mis Kirsten, geef ze driedubbel maandloon voor één match met de nationale ploeg en ze zullen hun truitjes wel nat maken.
                            Maar kun je de Rode Slakken eigenlijk ongelijk geven: erin vliegen gelijk leeuwen met alle risico's vandien op kwetsuren, en dan nog voor (een in hun ogen) hongerloon ?
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              ...... erin vliegen gelijk leeuwen met alle risico's vandien op kwetsuren........
                              nou en.....ze spelen toch niet mee op het EK.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                              X