Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

firefox crashen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: firefox crashen

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Nee, geen verband met oudere computer.
    Misschien een verband met het crashen en de recente update/upgrade van Adobe's Flashplayer.
    Ok en dat is duidelijk
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

'k weet weeral wat te doen, mercie mannen.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Heb met beide geen problemen
        Heb wel IE op 64 bit.

** een geheugenlatje is gesneuveld: normaal heb ik 12 giga.
        Als je IE 9 gebruikt zou ik toch aanraden om de 32 bit versie te gebruiken : die is sneller dan de 64 bit versie...
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Als je IE 9 gebruikt zou ik toch aanraden om de 32 bit versie te gebruiken : die is sneller dan de 64 bit versie...
          Ah, weer iets bijgeleerd
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ook geen reclame voor de 64 bit programmeurs van MS.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Ook geen reclame voor de 64 bit programmeurs van MS.
              Dat weet ik niet : ze hebben gewoon niet de moeite gedaan om de nieuwe engine van de 32 bit versie van IE 9 naar 64 bit te porten. Je kan het ook zo lezen, dat een 64 bit internetbrowser redelijk zinloos is. 64 bit moet je gebruiken voor software die dat nodig heeft : bij een internetbrowser is het eigenlijk zinloos.
              64 bit software is niet altijd sneller dan 32 bit software. Iemand die zware software gebruikt (CAD, FEA, video-bewerking, ...) zal aan 64 bit veel voordelen hebben (al is het maar door de grotere hoeveelheid ram die "moeiteloos"' kan geadresseerd worden.)
              Software (zoals een browser) die perfect kan werken met bv. 512 MB ram heeft aan 64 bit niet veel voordelen.
              Hoe het met IE 10 zit, heb ik geen gedacht van. Heb wel net de nieuwe versie van windows 8 via virtualbox gëïnstalleerd, maar een dergelijke installatie zegt niet veel over de snelheid van een besturingssysteem (en dus ook niet van een IE 10).
              Last edited by polleke_cgc; 1 juni 2012, 20:14.
              Groeten,

Polleke

Comment

Eigenlijk is dus het beste van twee werelden een dual boot Win7 32 bit voor de meeste zaken en 64 bit voor het zware werk ?

Comment

Eigenlijk is dus het beste van twee werelden een dual boot Win7 32 bit voor de meeste zaken en 64 bit voor het zware werk ?
                  Je hebt er zoals gewoonlijk weer weinig van begrepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                    Je hebt er zoals gewoonlijk weer weinig van begrepen.
                    Nooit van de betekenis van gehoord ? Wie begrijpt er hier niks ? Maar ja, je vergeet zelfs (bewust ?) in je citaat.
                    Maar je kan het echt niet laten hé ? Je maakt je stilaan echt wel belachelijk hoor met je onnozele reacties telkens ik hier ergens een letter neerpen.
                    Mag ik je nu vragen EINDELIJK eens OP TE HOUDEN met je steeds te moeien met wat ik schrijf ?
                    Last edited by nete; 3 juni 2012, 09:00.

Comment

Bwa : ik zou het houden bij een Windows 64 bit, en de software aanpassen volgens wat best uitkomt . Dual boot heb ik vroeger ook nog gebruikt, maar vind ik zwaar ambetant. Wat ook de reden is dat ik windows gebruik : het enige besturingssysteem dat me alle software kan laten draaien dat ik nodig heb, zonder dual boot of virtualisatie.

64 bit heeft ook nadelen, hé : je kan meer geheugen adresseren (en dus meer ram steken), maar je software verbruikt ook meer geheugen... Voor veel toepassingen is 32 bit echt voldoende (browsers zijn er daar 1 van).

Hoogstwaarschijnlijk zal IE 10 wel 64 bit zijn (op de 64 bit versie van windows 8) : hopelijk zullen ze dan wel de laatste engine gebruiken .
                      Groeten,

Polleke

Comment

Bwa : ik zou het houden bij een Windows 64 bit, en de software aanpassen volgens wat best uitkomt . Dual boot heb ik vroeger ook nog gebruikt, maar vind ik zwaar ambetant. Wat ook de reden is dat ik windows gebruik : het enige besturingssysteem dat me alle software kan laten draaien dat ik nodig heb, zonder dual boot of virtualisatie.

64 bit heeft ook nadelen, hé : je kan meer geheugen adresseren (en dus meer ram steken), maar je software verbruikt ook meer geheugen... Voor veel toepassingen is 32 bit echt voldoende (browsers zijn er daar 1 van).

Hoogstwaarschijnlijk zal IE 10 wel 64 bit zijn (op de 64 bit versie van windows 8) : hopelijk zullen ze dan wel de laatste engine gebruiken .
                        Ben ik het mee eens
                        Dual-boot doe ik ook niet meer.

imho is het beter om één besturing op één schijf te zetten.
                        De besturing kan dan ook ten volle gebruik maken van de "resources" dan de pc.
                        Nu bij dual-boot blijft dat ook zo, snap ik wel
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Working...
                        X