Dees moest ik gewoon delen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
You are not a photographer
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: You are not a photographer
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtEven erg is het feit dat mensen bereid zijn voor zo'n beelden te betalen...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Er zullen mensen mij kunnen doodschieten voor deze opmerking,
maar het idee van de echografie op de buik vond ik wel best 'leuk'It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtEr zullen mensen mij kunnen doodschieten voor deze opmerking,
maar het idee van de echografie op de buik vond ik wel best 'leuk'
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtdat ligt aan die mensen en niet aan de fotograaf..
grt,bouk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtNogal wiedes.
Stel dat ik grafisch ontwerper ben en een klant wil een affiche in comic sans, dan zou ik dat weigeren. Als de klant daar niet akkoord mee is, spijtig voor hem. Dan moeten ze maar naar 'artiesten' gaan die wél zo'n kitsch produceren, zoals die fotografen van bovengenoemde site.
Comment
-
Waar zien jullie dat het om het werk van een professional gaat?
En dat er voor betaald is?
Het zou toch ook gewoon om "onschuldige" werkstukjes van een willekeurig iemand kunnen gaan?
Een plaatje van een kind wat in enkele seconden in elkaar is geflanst en op mail naar opa en oma bijvoorbeeld.
Voor missers van professionals kun je beter naar 'photoshopdisasters' Googlen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk berichtWaar zien jullie dat het om het werk van een professional gaat?
Het zou toch ook gewoon om "onschuldige" werkstukjes van een willekeurig iemand kunnen gaan?
Een plaatje van een kind wat in enkele seconden in elkaar is geflanst en op mail naar opa en oma bijvoorbeeld.
Leuk voor hen dat iedereen tevreden is natuurlijk, doen ze niemand kwaad mee uiteindelijk.
Maar dat betekent niet dat ik het niet hoogst merkwaardig mag vinden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk berichtWaar zien jullie dat het om het werk van een professional gaat?
Voor missers van professionals kun je beter naar 'photoshopdisasters' Googlen.)
Comment
-
Wie zijn wij om te bepalen wat goed of slecht is. Smaken verschillen nu eenmaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk berichtWie zijn wij om te bepalen wat goed of slecht is. Smaken verschillen nu eenmaal.
Ik lig er in ieder geval niet van wakker, tenzij ik natuurlijk uit beleefdheid moet gaan kijken naar de volgende vakantievideo of trouw- resp. reisfotoalbum op een laptop waarin ze niet hebben geselecteerd. Ik dacht dat dit ging beteren met het wegvallen van de dia's en de hogere kwaliteit van camera's. Nope, het is integendeel verslechterd.
Er zijn uitzonderingen maar persoonlijk ken ik er betreft reisvideo's maar één die ik steeds opnieuw buitengewoon goed vind.
Comment
-
Zeg mannen, dit is maar een samenraapsel van mislukte PS probeersels, onder een noemer die ze voor de gemakkelijkheid "you are not a photographer" hebben genoemd.
Ja, de vlag dekt soms de lading niet.
Ja, smaken verschillen.
Je moet dat niet zo serieus pakken hee zeg.
#tismaaromtelachen
Comment
Comment