Ik weet het, het is niet in België, maar in een gotvergeten gaatje in de Franse Pyreneeën. Maar sedert kort hebben wij hier heel traag internet.
Download : 0.52 Mb/s Upload : 0,27 Mb/s
We betalen voor onze internetverbinding inclusief TV en Telefoon : 42 euro/maand
Is dit normaal? Ze garanderen vanuit France Télécom 1,5 Mb/s maar dat is enkel voor de buren...
(zitten op 750 meter kabel van ons vandaan)
Wij zitten op het einde van de lijn. Komt dat daardoor?
Graag even een beetje hulp want ik ken niets van "speedy internet" en ADSL.
Betalen we teveel en stappen we beter over naar een inbelverbinding? Dat zou 7 euro per maand kosten.
Als ik hier een foto wil posten moet ik bij de buren gaan. En die zien me niet graag meer komen.
Iemand ervaring met internet via satelliet? Hoe werkt dat? Heb al gezocht op internet maar ze beloven veel (Nordnet) maar ik heb er geen en weinig vertrouwen in.
Misschien beter communiceren met tam-tam en rooksignalen?
Download : 0.52 Mb/s Upload : 0,27 Mb/s
We betalen voor onze internetverbinding inclusief TV en Telefoon : 42 euro/maand
Is dit normaal? Ze garanderen vanuit France Télécom 1,5 Mb/s maar dat is enkel voor de buren...

Wij zitten op het einde van de lijn. Komt dat daardoor?
Graag even een beetje hulp want ik ken niets van "speedy internet" en ADSL.
Betalen we teveel en stappen we beter over naar een inbelverbinding? Dat zou 7 euro per maand kosten.
Als ik hier een foto wil posten moet ik bij de buren gaan. En die zien me niet graag meer komen.
Iemand ervaring met internet via satelliet? Hoe werkt dat? Heb al gezocht op internet maar ze beloven veel (Nordnet) maar ik heb er geen en weinig vertrouwen in.
Misschien beter communiceren met tam-tam en rooksignalen?

Comment