Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Traag internetten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Traag internetten

Nu zitten we tegen de 50 Mbs en zijn onze computers waarschijnlijk de beperkende factor geworden
    .

Wel wel, daar zullen we hier van kunnen van blijven dromen.

Frankrijk is niet echt een bekabeld land, dus kabeltechnologie lijkt me moeilijk bruikbaar
    Weet je dat onze telefoonlijn nog altijd bovengronds loopt. Als hier iemand nieuw ons komt bezoeken, dan kunnen ze niet misrijden. Ze volgen gewoon de kabels...

@Theokus: heb zopas contact opgenomen met een verdeler van Nordnet. Vriendelijke "Hollandse meneer" die morgen al komt uitleg geven.
    Maar naar zijn uitleg te horen aan de telefoon hebben we nog altijd een inbelverbinding nodig om via satelliet te kunnen internetten. Iets voor uploaden of zo dacht ik verstaan te hebben. Enfin, we zien wel.
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
      .

Wel wel, daar zullen we hier van kunnen van blijven dromen.

Weet je dat onze telefoonlijn nog altijd bovengronds loopt. Als hier iemand nieuw ons komt bezoeken, dan kunnen ze niet misrijden. Ze volgen gewoon de kabels...

@Theokus: heb zopas contact opgenomen met een verdeler van Nordnet. Vriendelijke "Hollandse meneer" die morgen al komt uitleg geven.
      Maar naar zijn uitleg te horen aan de telefoon hebben we nog altijd een inbelverbinding nodig om via satelliet te kunnen internetten. Iets voor uploaden of zo dacht ik verstaan te hebben. Enfin, we zien wel.
      Gamme TURBO-10 ?
      Lijkt me wel iets.
      Heb je alles: tv, telefoon en internet.
      (dik 20 euro goedkoper dan ik )

En opletten met vriendelijke Hollandse meneren
      Bij zowel de Eco-10 als de Turbo > opletten > wordt aangeboden met en zonder kit....

Snap wel niet dat je een inbelverbinding nodig zou hebben.
      Hoe werkt dan die Eco-10?
      Vraagje dus voor die vriendelijk Hollandse meneer

"Enfin", morgen weet je meer marie-anne.
      En probeer vandaag die site nog een keer door te nemen enz.
      Vraag een keertje naar klanten die gebruik maken van hun diensten....
      ================================================== ========================

================================================== ========================
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

. Wel wel, daar zullen we hier van kunnen van blijven dromen.
        De snelheid valt hier inderdaad wel mee, 50 Mb/s beloofd, en dat is wat ik hier momenteel binnenkrijg.

Wisselen, wat snelheid tegen wat mooi weer.

Comment

Internet via sateliet gaat ook traag en is duur. Het uploaden gaat nog steeds via de telefoonlijn. Dus veel tijd zal je niet winnen bij het posten of mailen van een foto.

Mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Wisselen, wat snelheid tegen wat mooi weer
            Soms zou ik dat wel willen ja. Met temperaturen die nu al oplopen tot 30° en zonder een briesje. Pfft, we zijn nooit content hé

Internet via sateliet gaat ook traag en is duur. Het uploaden gaat nog steeds via de telefoonlijn. Dus veel tijd zal je niet winnen bij het posten of mailen van een foto.
            Voilà, nu weet ik wat die Hollander bedoelde. En dat is nu net wat ik wil. Snelheid bij uploaden! Ik heb ondertussen uitgezocht bij vrienden die Nordnet gebruiken. Je hebt inderdaad een inbelverbinding via telefoon nodig. En een abonnement zonder inbelverbinding kost hier 650 euro per maand. Dat kan mijn portemonnee niet aan! Mijn blog en fotookes : dat moet rapper gaan want mijn geduld is ver op.
            Downloaden, dat gaat nog. Dan ga ik ondertussen even iets anders doen
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

Comment

Ja dat lijkt misschien nergens naar (visueel aspect) maar anderzijds zijn ze slimmer dan hier ten lande en hebben ze er goed over nagedacht (lange termijn visie), ze hoeven op die manier geen 15 x per jaar de stoep/straat op te breken om meer geavanceerde kabels te leggen.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

En wat is het geworden??
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

de stand is momenteel 1-1 voor zowel Orange als Nordnet.
                  Nu blijkt dat onze gemeente graag wil tussenkomen in de kosten voor ofwel Nordnet voor het ganse dorp (aan schappelijk tarief indien minstens 6 aankopers) of een nieuw netwerk van ADSL dat vanaf een ander dorp zou vertrekken en 2 x zo snel is als nu.

Dus, even afwachten tot de franse papiermolen langzaaaaaaaaaaaaaam op gang komt
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

Comment

de stand is momenteel 1-1 voor zowel Orange als Nordnet.
                    Nu blijkt dat onze gemeente graag wil tussenkomen in de kosten voor ofwel Nordnet voor het ganse dorp (aan schappelijk tarief indien minstens 6 aankopers) of een nieuw netwerk van ADSL dat vanaf een ander dorp zou vertrekken en 2 x zo snel is als nu.

Dus, even afwachten tot de franse papiermolen langzaaaaaaaaaaaaaam op gang komt
                    Merci mon amour
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Working...
                    X