Re: Traag internetten
.
Wel wel, daar zullen we hier van kunnen van blijven dromen.
Weet je dat onze telefoonlijn nog altijd bovengronds loopt. Als hier iemand nieuw ons komt bezoeken, dan kunnen ze niet misrijden. Ze volgen gewoon de kabels...
@Theokus: heb zopas contact opgenomen met een verdeler van Nordnet. Vriendelijke "Hollandse meneer" die morgen al komt uitleg geven.
Maar naar zijn uitleg te horen aan de telefoon hebben we nog altijd een inbelverbinding nodig om via satelliet te kunnen internetten. Iets voor uploaden of zo dacht ik verstaan te hebben. Enfin, we zien wel.
Nu zitten we tegen de 50 Mbs en zijn onze computers waarschijnlijk de beperkende factor geworden
Wel wel, daar zullen we hier van kunnen van blijven dromen.
Frankrijk is niet echt een bekabeld land, dus kabeltechnologie lijkt me moeilijk bruikbaar

@Theokus: heb zopas contact opgenomen met een verdeler van Nordnet. Vriendelijke "Hollandse meneer" die morgen al komt uitleg geven.
Maar naar zijn uitleg te horen aan de telefoon hebben we nog altijd een inbelverbinding nodig om via satelliet te kunnen internetten. Iets voor uploaden of zo dacht ik verstaan te hebben. Enfin, we zien wel.
Comment