Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Giro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Giro

Schrok een beetje dat er hier nog niemand iets over zei:
    Duim omhoog voor Thomas De Gendt
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Re: Giro

Absoluut!
    En gisteren die bergrit
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

ferm prestatie!
      nikon stuff

Comment

Thomas wordt momenteel al wat méér gewaardeerd en dat is zeker terecht !
        Al jaren wordt Jurgen Vandenbroeck onze Tour-hoop genoemd maar hij krijgt aardig wat concurrentie : ten eerste in zijn eigen ploeg met Jelle Vanendert en nu Thomas De Gendt !
        Jurgen moet nog altijd bewijzen dat hij een podium waard is !
        Als er in de nabije toekomst één Belg rijp is voor een grote-Ronde-overwinning dan is het volgens mij Thomas , en niet de "licht overroepen" Jurgen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
          Als er in de nabije toekomst één Belg rijp is voor een grote-Ronde-overwinning dan is het volgens mij Thomas , en niet de "licht overroepen" Jurgen !
          Afwachten hé, Jurgen heeft vorig jaar heel veel pech gehad, maar stond er anders wel.
          We kijken vol verlangen uit naar de prestaties in de tour dit jaar.
          De prestatie van Thomas is super, al mogen we de Giro nooit vergelijken met de Tour.
          Niet omwille van het parcours, wel omwille van het deelnemersveld.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
            We kijken vol verlangen uit naar de prestaties in de tour dit jaar.
            De prestatie van Thomas is super, al mogen we de Giro nooit vergelijken met de Tour.
            Niet omwille van het parcours, wel omwille van het deelnemersveld.
            Volledig mee akkoord !

Comment

Euh, heb 5 dagen de Ronde van België vanop werkafstand kunnen volgen (Pers) en ik moet zeggen dat ik de Giro niet gehoord of gezien heb.
              Wel meer dan 160 deelnemers die zich in een snikhete omgeving te pletter reden ...
              Engis was een prachtige site waar ze driemaal passeerden na een tamelijk zware klim (natuurlijk niet vergelijkbaar met echte bergen) maar toch ...
              Heb enorm veel respect voor de veldrijders die ook aanwezig waren en hun platte tochten plots steiler zagen worden ...
              Heb daar en de dagen voordien de Philip bezig gezien en dit wordt een afkraker tijdens de Tour. Niets in form ... om er maar ene te noemen.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Heb daar en de dagen voordien de Philip bezig gezien en dit wordt een afkraker tijdens de Tour. Niets in form ... om er maar ene te noemen.
                Ik begrijp er ook niets van. Vorig jaar was hij gewoon 2 maten te sterk voor alle tegenstand en nu geraakt hij nauwelijks weg bij een demarrage.
                Ik zie hem zijn seizoen nu ook niet meer te redden. En zeker niet in de Tour.
                Gelukkig hebben we nog andere Belgen die zich kunnen bewijzen en zijn de magere jaren wat achter de rug.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                X