Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A4 waterslide decal papier

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• A4 waterslide decal papier

weet iemand waar ik A4 waterslide decal papier kan kopen, transparant voor ne laserprinter? Heb alle papier winkels al afgedaan in de buurt..
    ps, liefst Belgie, en als het kan prov. Antwerpen. ( Of is er iemand hier die me een blad of 5 wil verkopen ? )

Re: A4 waterslide decal papier

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
    weet iemand waar ik A4 waterslide decal papier kan kopen, transparant voor ne laserprinter? Heb alle papier winkels al afgedaan in de buurt..
    ps, liefst Belgie, en als het kan prov. Antwerpen. ( Of is er iemand hier die me een blad of 5 wil verkopen ? )
    Decals worden gebruikt in de modelbouw. Bel eens naar treinshop olaerts :

Succes
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Es bellen naar Verschooten:

Heb er vroeger nog gekocht (wel voor inktjet)

Peter
      7D en 17-55/2.8 en 70-200 4 L IS en ext 1.4II en 430EXII

Comment

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

oud draadje, maar, ik had 5 blz. doorschijnend en voor laserprinter besteld bij poppenhuis in nederland.
          11 euro verzendkosten 8 euro.
          begin april besteld.
          Gisteren ging ik het gebruiken, dus alles netjes afgeprint, uitgeknipt . en in het water gelegd.
          ik wilde den eerste erafwrijven, De letters gingen eraf
          dus nam ik de volgende en die nam ik alleen op de zijkant en wilde die erover wrijven : wit niet doorschijnend.
          wel ik ben dus redelijk misnoegd : 19 euro, en ik ben er genen bal mee.
          bestelling nagezien : is juist : 5blz doorschijnend voor laserprinter, en wat heb ik ( staat ( zoals bv. bij canon papier ) in een ander "wit" : inkjet /wit decalpapier.
          ik heb nen mail terug gestuurd, zien of ze iets doen, maar ik voel me redelijk gefopt....
          En nazien of... (ik heb nog niemand bv. nen auto zien kopen , en die de motorkap open deed om te zien of er wel ne luchtfilter inzat) ik vind dat zij in de fout zijn gegaan, en dat ik daar niet voor moet opdraaien....

Comment

Working...
          X