Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samenkoop Internet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Samenkoop Internet

Ik wist het niet meer, maar schreef me een tijdje geleden in voor deze samenkoop.
    Vandaag telefoon van Scarlet dat ze gewonnen hebben, en natuurlijk willen ze alles snel regelen.
    Maar, ik heb helemaal nog geen bevestiging gekregen, wat normaal deze week zou moeten gebeuren.

Weet iemand al meer over het aanbod?

Re: Samenkoop Internet

Ik wist niet dat het internet te koop staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flandrien Bekijk bericht
      Ik wist niet dat het internet te koop staat
      Tja, het is inderdaad heel duidelijk waar dit over gaat...

Comment

Ik heb internet in leasing.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Amaai, internet in een samenkoop gewonnen ?
          t' Is te hopen dat er wat medewinnaars zijn want als je dat internet helemaal alleen moet gaan betalen..... Ik zou niet in je plaats willen zijn. Dat zou je wel eens 1000€ kunnen kosten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Ik wist het niet meer, maar schreef me een tijdje geleden in voor deze samenkoop.
            Vandaag telefoon van Scarlet dat ze gewonnen hebben, en natuurlijk willen ze alles snel regelen.
            Maar, ik heb helemaal nog geen bevestiging gekregen, wat normaal deze week zou moeten gebeuren.

Weet iemand al meer over het aanbod?
            Tommie, als Scarlet heeft gewonnen wie heeft dan nog meegedaan?
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Geen idee wie allemaal meedeed...

Heb ondertussen al 2 telefoons gehad van Scarlet, maar het lijkt moeilijk te zijn om iets op papier te krijgen.
              Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik niets wil bevestigen voor ik duidelijk kan vergelijken.

Ze beweren dat ik Internet, telefoon en digital TV krijg voor 51€ per maand.
              Internet snelheid zou 25 Mbps down en 3MbPS Up zijn en ongelimiteerd.

Wat zijn hun werkelijke snelheden?

Comment

Geen idee wie allemaal meedeed...

Heb ondertussen al 2 telefoons gehad van Scarlet, maar het lijkt moeilijk te zijn om iets op papier te krijgen.
                Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik niets wil bevestigen voor ik duidelijk kan vergelijken.

Wat zijn hun werkelijke snelheden?
                Ik betaal niet meer bij Telenet Tommie.
                De snelheid ligt ook hoger.... in theorie.
                Maar betaal wel de kabel apart > 13,50 euro.

Digitale tv > zou je wel eens moeten bekijken welke zenders inbegrepen zijn.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

51€ is de normale prijs van hun pakket met internet, TV, en telefonie. In feite heb je dus niets gewonnen met de samenaankoop. Dat kan je gemakkelijk op hun website terugvinden.
                  Op hun website staat een vergelijkende prijslijst tussen Scarlet, Telenet en Belgecom.
                  Voor Telenet staat er een vaste maandelijkse kost van 13,50€ voor het gebruik van de kabel. Dat heb ik nog nooit op een factuur van Telenet aangerekend gekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    De snelheid ligt ook hoger.... in theorie.
                    En is volledig beschikbaar voor internet zonder dat gereserveerd wordt voor digitale tv en zonder dat de snelheid mindert als je tv kijkt of wanneer je iets verder van de centrale woont.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                      Op hun website staat een vergelijkende prijslijst tussen Scarlet, Telenet en Belgecom.
                      Voor Telenet staat er een vaste maandelijkse kost van 13,50€ voor het gebruik van de kabel. Dat heb ik nog nooit op een factuur van Telenet aangerekend gekregen.
                      Krijg ik een aparte factuur van.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        En is volledig beschikbaar voor internet zonder dat gereserveerd wordt voor digitale tv en zonder dat de snelheid mindert als je tv kijkt of wanneer je iets verder van de centrale woont.
                        Inderdeed
                        En als je service nodig hebt van Telenet dan is dat snel opgelost.
                        Een buurman hier sukkelt al twee maanden met Belgacom zei hij me straks.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Ik weet het, aan die condities ga ik ook niet veranderen.
                          Trouwens, ik heb ook nog geen mail gekregen....

Comment

Vandaag de derde telefoon van Scarlet.

Toen ik nogmaal zei dat ik nog geen bevestigingsmail van hun condities had gekregen waren ze zogezegd verwonderd.
                            Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik niks wil beslissen tot ik hun aanbod in detail gezien heb.

Net na het telefoontje, toch wel een mailtje zeker.
                            Eerste zin: Proficiat met uw keuze voor Scarlet...
                            Dan wat verder: Binnen enkele dagen zal een technieker U bellen voor een afspraak.
                            Nog wat verder, mail gewoon beantwoorden met akkoord... , maar of ze daar op wachten?

Ik heb ze nu HEEL duidelijk gemaakt dat ze hun kans verkeken hebben. Met dergelijke opdringerige verkoopspraktijken wil ik niks te maken hebben.
                            Hun aanbod is trouwens niks abnormaals, en staat al maanden op het net onder de formule "Scarlet One".

Ik weet dat ze denken dat consumenten dom zijn, maar achterlijk....

Comment

Ik weet dat ze denken dat consumenten dom zijn, maar achterlijk....
                              Tuurlijk ... nu wachten ze 10 dagen en dan krijg je plots het nodige ... als de bedenktijd voorbij is.

Ik weet het niet of ze het gaan doen, hoop het alvast niet voor u want het zou de eerste niet zijn dat zoiets voor heeft.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X