hallo,
Ik hou volgende maand een verjaardagsparty.
Nu heb ik het dj gerief wel maar uiteraard geen luidsprekers.
Nu zou ik een set gaan huren bij een verhuurbedrijf. ik heb bij verschillende bedrijven al eens navraag gedaan maar deze geven mij enorm uiteenlopende informatie. de een zegt dat 2xsrm450 voldoen de andere zegt dat ik een set van 2500watt rms nodig heb van hk audio , enzovoort.
nu bevraag ik mij hier dus eens.
het feestje:
- +- 60mensen
- Openlucht maar wel pal voor de boxen
- eerst wat achtergrond muziek bij de bbq daarna een fuif met uiteenlopende muziek (rock,slager,90's,dubstep,disco,pop,...)
- voor de geluidsoverlast te besparen bij de buren had ik al gedacht best geen externe subs te nemen? of beter wel.
Wat heb ik nu eigenlijk nodig?
en weet er nog iemand verhuurbedrijven in oost-vlaanderen kanten van aalst?
alvast bedankt
groeten ken
Ik hou volgende maand een verjaardagsparty.
Nu heb ik het dj gerief wel maar uiteraard geen luidsprekers.
Nu zou ik een set gaan huren bij een verhuurbedrijf. ik heb bij verschillende bedrijven al eens navraag gedaan maar deze geven mij enorm uiteenlopende informatie. de een zegt dat 2xsrm450 voldoen de andere zegt dat ik een set van 2500watt rms nodig heb van hk audio , enzovoort.
nu bevraag ik mij hier dus eens.
het feestje:
- +- 60mensen
- Openlucht maar wel pal voor de boxen
- eerst wat achtergrond muziek bij de bbq daarna een fuif met uiteenlopende muziek (rock,slager,90's,dubstep,disco,pop,...)
- voor de geluidsoverlast te besparen bij de buren had ik al gedacht best geen externe subs te nemen? of beter wel.
Wat heb ik nu eigenlijk nodig?
en weet er nog iemand verhuurbedrijven in oost-vlaanderen kanten van aalst?
alvast bedankt
groeten ken
Comment