Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Het is misschien het moment om een AV surround versterker te kopen.
Wat heeft het te maken met hetgeen wat ik vraag?... Wat ik nodig heb is gewoon een goede oplossing om een paar hd apparaten aan te sluiten op 1 output...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Wat heeft het te maken met hetgeen wat ik vraag?... Wat ik nodig heb is gewoon een goede oplossing om een paar hd apparaten aan te sluiten op 1 output...
Niet boos worden, het heeft meer te maken met wat je vraagt dan je denkt, blijkbaar. Zo'n moderne AV-versterker werkt als een HDMI-switch (en heeft nog andere voordelen). Maar zo te horen is het waarschijnlijk overkill voor jou.
Blijkbaar de beste 1080P ondersteuning, maar eigenlijk meer geschikt voor complexe opstellingen en waarschijnlijk niet echt goedkoop, iets van een 199 dollar
Als je spreekt over een wat ouder tv toestel, zou het dus maar een tijdelijke oplossing kunnen zijn.
Comment