Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groot stuk asfalt gezocht...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Groot stuk asfalt gezocht...

Voor een grote opdracht in Molecule, ben ik op zoek naar een "gigantisch" stuk asfalt...

Het gaat om een fietsstand, waar we een groot deel van de grond zullen bekleven met "wegdek", maar daar wringt het schoentje, ik kan wel stockfoto's van asfalt vinden maar we willen niet dat je om de 2 meter hetzelfde steentje ziet terugkomen/repeteren...

Het gaat om 11 lopende meter in een lichte boog & om 7,5 meter in een lichte boog...

Weet iemand raad hieromtrent?
    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

Re: Groot stuk asfalt gezocht...

vliegveld?
    nikon stuff

Comment

ik weet een plaats, maar denk niet dat je daar zomaar zal mogen rondrijden : Zaventem Airport ;-)

Moet het in electronische versie zijn, of moet je er zelf foto's van maken, dat is niet duidelijk uit je vraag, anders een grote parking ergens (hoewel daar dan wel de parkeerplaatsen aangeduid zijn. Anders een autostrade in aanleg (toestemming vragen natuurlijk): er is zo'n stuk op het einde van de E19 in Antwerpen-Brussel thv Machelen/Vilvoorde

Comment

ik moet eigenlijk echt beelden/foto's hebben van asfalt, mooi vanaf vanboven gefotografeerd zodat ik mijn oppervlakte kan opvullen met asfalt, zodat we uiteindelijk een print bekomen van het asfalt.

Comment

En hoe breed moet dat zijn? Anders kan je in het weekend in een doodlopende straat een aantal foto's nemen van het asfalt, In zulke straten zijn meestal geen markeringen op straat.

Op je website zie ik een aantal foto's van races, dat zijn toch brede banen asfalt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
            En hoe breed moet dat zijn? Anders kan je in het weekend in een doodlopende straat een aantal foto's nemen van het asfalt, In zulke straten zijn meestal geen markeringen op straat.
            Da's nog eens een gedacht...

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
            Op je website zie ik een aantal foto's van races, dat zijn toch brede banen asfalt?
            Ja maar daar heb ik ze niet mooi van vanboven he, en dan moet je beginnen klooien in photoshop om dat "plat" te krijgen, waardoor je het te veel vervormt, we moeten echt beelden hebben van evenwijdig met het wegdek gefotografeerd...

Comment

Gewoon van op een brug recht naar beneden fotograferen

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
              X