Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MacBook Pro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• MacBook Pro

Ik heb hier een MacBook Pro en vroeg me af wat ik er nog voor kan krijgen.

Specificaties:
    Processor: 2.8 GHz Intel Core 2 Duo
    Geheugen: 8 GB 1067 MHz DDR3
    Videokaart: NVIDIA GeForce 9400M 256 MB
    Beeldscherm: 17-inch (1920x1200) Color LCD
    Opslag: 500 GB SATA Harde schijf 7200rpm
    Batterij: 162 Cycli

Iemand die een richtprijs kan geven?
    Alvast bedankt!

Groeten,
    Gijs
    http://gijscollet.wix.com/photography

Re: MacBook Pro

Want to sell a Mac, buy a refurbished iPhone ? Mac2Sell determines the fair price for each second hand Apple product including MacBook Pro, iMac and other Mac, iPhone, iPad, iPod, Apple Watch. We also help to buy or resell it.
    5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
      Bedankt voor je link!
      Volgens die site zou ik er nog 1230 euro voor krijgen. Maar volgens mij kan ik er toch wel wat meer voor krijgen? Heel goede site, maar houdt niet rekening met alles...

Ook nog bij vermelden: (gevraagd door LesC)
      Draait momenteel op Lion
      En er is ook Office, Aperture en nieuwste iLife op geïnstalleerd

Comment

De nieuwe Pro 17" vanaf 2.499 €... NIEUW, met garantie etc etc... en veel straffer (quadcore i7, Thunderbolt, nieuwere Radeons,...).
        Denk echt dat die prijs redelijk fair is. Toruwens, met de door jou opgegeven waardes:

Omschrijving computer :
        MacBook Pro 17 inch Intel Core 2 Duo 2,80 GHz 8192 / 500 GB / superdrive
        De Mac2Sell-waarde van uw computer is :
        1.020 € incl BTW
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hypnosia Bekijk bericht
          Bedankt voor je link!
          Volgens die site zou ik er nog 1230 euro voor krijgen. Maar volgens mij kan ik er toch wel wat meer voor krijgen? Heel goede site, maar houdt niet rekening met alles...

Ook nog bij vermelden: (gevraagd door LesC)
          Draait momenteel op Lion
          En er is ook Office, Aperture en nieuwste iLife op geïnstalleerd
          Ik vrees dat je de vooruitgang in de computerwereld wat onderschat...
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Ik vrees dat je de vooruitgang in de computerwereld wat onderschat...
            En dan heb je nog de sjanse dat het een Macbook Pro is.
            Moest het een Windows laptop zijn, je kreeg er geen 500 euro meer voor...
            5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
              En dan heb je nog de sjanse dat het een Macbook Pro is.
              Moest het een Windows laptop zijn, je kreeg er geen 500 euro meer voor...
              Maar die kostte ook maar de helft bij aankoop .
              Groeten,

Polleke

Comment

Maar die kostte ook maar de helft bij aankoop .
                correctie eerder 1/3 a 1/4 van de prijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                  correctie eerder 1/3 a 1/4 van de prijs
                  Allé : ook niet overdrijven, hé. Je moet appels met appels vergelijken . Een mac book pro 17" (die ergens begint bij 2500 €) moet je vergelijken met een deftige windows notebook (ergens een 1400 €). Je kan ook windows i7 laptopjes vinden aan 899€, maar die zou ik zelf ook in het winkelrek laten staan. Maar met iets zoals dit moet wel te werken vallen...
                  Die laatste prijs is voor mij nog een reden, waarom meer voor een tweedehands mac book pro me behoorlijk moeilijk lijkt te zijn...
                  Groeten,

Polleke

Comment

Allé : ook niet overdrijven, hé. Je moet appels met appels vergelijken . Een mac book pro 17" (die ergens begint bij 2500 €) moet je vergelijken met een deftige windows notebook (ergens een 1400 €). Je kan ook windows i7 laptopjes vinden aan 899€, maar die zou ik zelf ook in het winkelrek laten staan. Maar met iets zoals dit moet wel te werken vallen...
                    Die laatste prijs is voor mij nog een reden, waarom meer voor een tweedehands mac book pro me behoorlijk moeilijk lijkt te zijn...
                    zo'n macbook kan je beter kwestie specificatie's vergelijken met de sony vaio f reeks dan zo'n hp pavailion (zeker als je het beter scherm neemt van sony)

Comment

misschien is ie allang verkocht, maar voor wat het waard is voor de liefhebbers:
                      www.tweedehandsmac.nl is een goede site om appel spullen te koop te zetten, en je hebt meteen ook een idee van wat je nog kan vragen.
                      Mijn ervaring is dat appeltjes redelijk lang goed in de markt blijven. Zou niet te laag starten.
                      www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht
                        misschien is ie allang verkocht, maar voor wat het waard is voor de liefhebbers:
                        www.tweedehandsmac.nl is een goede site om appel spullen te koop te zetten, en je hebt meteen ook een idee van wat je nog kan vragen.
                        Mijn ervaring is dat appeltjes redelijk lang goed in de markt blijven. Zou niet te laag starten.
                        Is ondertussen alweer 25 € minder waard....
                        www.musicinframe.be

Comment

Voorlopig verkoop ik hem nog niet, het was eerder informatief.
                          Ik wil namelijk een jaar naar Nieuw-Zeeland gaan om er rond te trekken. En dan is een 17" MacBook Pro niet zo handig
                          Dus ik wou eens weten wat ik er nog voor zou kunnen krijgen zodat ik een MacBook Air kan kopen wanneer ik vertrek en eventueel nog wat geld overheb om de reis mee te sponsoren..
                          Maar het is nog niet voor meteen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hypnosia Bekijk bericht
                            Voorlopig verkoop ik hem nog niet, het was eerder informatief.
                            Ik wil namelijk een jaar naar Nieuw-Zeeland gaan om er rond te trekken. En dan is een 17" MacBook Pro niet zo handig
                            Dus ik wou eens weten wat ik er nog voor zou kunnen krijgen zodat ik een MacBook Air kan kopen wanneer ik vertrek en eventueel nog wat geld overheb om de reis mee te sponsoren..
                            Maar het is nog niet voor meteen
                            Tja... zo af en toe besluipt mij ook het gevoel om richting Mac eens te kijken. Omwille van gebruiksgemak en zo (na de leercurve bij 'overstap'). maar dan kom ik weer dingen tegen die dat tegenhouden: ook bij een Mac loopt het wel eens fout, niet alle software kan je er zomaar even op draaien, en vooral: de prijs en de gebruikte onderdelen wegen niet op tegen wat je er voor terug krijgt; zeker niet wanneer je niet all-apple gaat met iPhone, Cloud, Macbook, iMac, AppleTV,... want da's wel een mooie cluster maar een dure hé.
                            Last edited by Yourt; 9 mei 2012, 19:55.
                            www.musicinframe.be

Comment

Een vriend van mij verkocht net hetzelfde model. Hij vroeg aan mij hoeveel de MBP nog waard zou zijn. Mac2Sell is meestal de juiste prijs, al weet ik hoe moeilijk het is om zo'n toestel aan die prijs te verkopen

Comment

Working...
                              X