Is er iemand die weet hoe het nu precies zit met de aansluiting van een Miele drukstoomoven? Die is voorzien voor 3-fasige aansluiting, volgens plaatser hier enkel op 3 fasen, echter kom ik hier en daar geruchten tegen dat ie ook op mono-fase kan of op 2X220 ... Iemand die het hier weet of deze heeft op een andere aansluiting dan 3-fasen met eventueel toelichting hoe en wat? Ik heb nu de bedrading voor 2X 220 getrokken met 4 caré maar nog niet aangesloten op de stop, ik kan het nu nog makkelijk omturnen gezien het toestel ook nog niet op de plaats geschoven is. Ik weet dat ie 3-fasig wat sneller zou werken, maar of die aardappelen nu in 8 minuten klaar zijn in de plaats van in 6, dat vind ik niet zo zwaar doorwegen om een volledige herkeuring + aansluitingskost op 3 fasen te verantwoorden. Ook kwa stop lees ik verschillen, 25 amp bij ene post, 30 bij andere?
Naja - ik zoek dus gewoon mensen die hem hebben op anderen aansluiting dan de 3-fasen die even een lichtje kunnen schijnen op het geheel zodat ik zeker weet dat ik de boel hier correct aan het installeren ben
Son
Naja - ik zoek dus gewoon mensen die hem hebben op anderen aansluiting dan de 3-fasen die even een lichtje kunnen schijnen op het geheel zodat ik zeker weet dat ik de boel hier correct aan het installeren ben
Son
Comment