Met mijn nieuwe motor ben ik bijna verplicht om 'n systeem helm te gebruiken.
Deze heb ik dan na 'n testrit ook gekocht bij H.Gericke. Het waren open deur dagen.
Ik heb echt niet gekeken naar de prijs, dus het mocht ook 'n SCHUBERTH C3. (blijkbaar de stilste systeemhelm). Het enige probleem is dat je 'n Duitse kop moet hebben, want het kinstuk is veel te kort.
Ik heb de nieuwe Nolan N104 met pinlock gekocht. Bij 150km/u was deze vrij aangenaam en tegen die snelheid rij ik zelden.
Ik spreek wel over de Cruiser (recht-op) positie, dus zonder windscherm.
Een gekend probleem, is dat deze helmen wel aanslaan als je 'n bril draagt. Ik heb zelf weinig ervaring met dit type helmen, maar ik werd er al onmiddellijk mee geconfronteerd.
Volgens de meeste brildragers met integraal of systeemhelmen hebben er wel degelijk last van.
Is er iemand die daar 'n oplossing voor kent ?
Deze heb ik dan na 'n testrit ook gekocht bij H.Gericke. Het waren open deur dagen.
Ik heb echt niet gekeken naar de prijs, dus het mocht ook 'n SCHUBERTH C3. (blijkbaar de stilste systeemhelm). Het enige probleem is dat je 'n Duitse kop moet hebben, want het kinstuk is veel te kort.
Ik heb de nieuwe Nolan N104 met pinlock gekocht. Bij 150km/u was deze vrij aangenaam en tegen die snelheid rij ik zelden.
Ik spreek wel over de Cruiser (recht-op) positie, dus zonder windscherm.
Een gekend probleem, is dat deze helmen wel aanslaan als je 'n bril draagt. Ik heb zelf weinig ervaring met dit type helmen, maar ik werd er al onmiddellijk mee geconfronteerd.
Volgens de meeste brildragers met integraal of systeemhelmen hebben er wel degelijk last van.
Is er iemand die daar 'n oplossing voor kent ?
Comment