Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WIN 7 en mijn documenten .... pffff

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: WIN 7 en mijn documenten .... pffff

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
    Nee hoor, maar IE is gewoon slecht! Firefox werkt gewoon veel beter en sneller en is daarom de beste browser;

http://www.mozilla.org/nl/firefox/new/
    IE was slecht. Maar de tijd van IE 6 rommel (en ouder) ligt echt al een tijdje achter ons. Vanaf IE 8 begon het ding op iets te trekken. IE 9 ligt niet meer achter op de rest. En IE 10 is ook voor HTML 5 behoorlijk compatibel. IE 9 gebruik je wel best in 32 bit versie, omdat die sneller is dan de 64 bit uitvoering. Of dat nog zo is voor IE 10, weet ik wel niet.

Ik heb niets tegen chrome, firefox of andere safari's, maar IE is echt niet meer het brakke ding dat het ooit geweest is. Naast Firefox bestaan dus nog browsers en daar zitten echt wel dingen tussen die goed hun ding doen. En ook Firefox heeft zo zijn nadelen (zoals dat de ontwikkelaars voor de addons gewoonweg niet meer kunnen volgen met het aantal versies die er per jaar uitkomen).
    Groeten,

Polleke

Comment

Ik heb IE, Firefox en Chrome geïnstalleerd staan.

IE: gewone internet surfen
      Firefox: Webconsoles van servers, switches en andere devices
      Chrome: Facebook en andere social media.

Kan nu niet zeggen dat ik van de ene wilder word dan van de andere.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Zijn er überhaupt nog slechte browsers?
        Maar vind Safari toch wel het mooist ogen.
        Ik ben IE gewoon en blijf erbij.

Hoe zeggen ze dat hier....... just my 2 cents.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          IE is helemaal niet slecht ... sommigen kunnen er gewoon niet mee werken, beetje zoeken naar instellingen is vaak al te veel en FF laten installeren is een korter antwoord ... tot het daar ook eens foutloopt.
          Voor bepaalde sites is FF misschien wat sneller, maar dan staat de helft niet op uw scherm zoals het bedoeld is.
          Het gebruik van de ene of andere browser is gewoon een persoonlijke voorkeur.
          Ik heb zowel FF als Chrome uitgeprobeerd en geen van beiden kon me meer voldoening geven dan IE.
          Wat ik wel heb ... sites die met IE correct worden weergegeven en met FF niet.
          En het is niet omdat je een voorkeur hebt voor het ene dat je daarom het andere moet afbreken (wat jij blijkbaar nogal graag doet).
          Juist... tot je met png's werkt op een website...
          en dan kan IE het nog steeds niet op een normale manier aan?

IE is juist een browsers die html standaarden NIET correct weergeeft...

Hiermee zeg ik niet dat IE slechter/beter/blablabla is,
          maar dat ze zeker en vast niet 'de' correcte weergave hebben...

verder zijn de oplossingen reeds aangegeven.
          (en om gewoon blind FireFox te roepen, vind ik vrij zinloos )
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Inderdaad, IE maakt eigen code aan bij het weergeven van een website, dit kan nogal ooit problematisch zijn.
            Vooral de oudere versies deden dit, waardoor je bij het maken van websites voor sommige weergavemogelijkheden speciale 'hacks' in je codes moet toevoegen, zodat deze in IE ook werken.

Zelf gebruik ik voornamelijk FF, prima browser, paar handige addons die altijd wel van pas komen.
            Chrome is niet mijn favo, als je deze de-installeert, werken je links in Outlook bijv niet meer en mag je handmatig in het register het e.e.a. aanpassen, hoezo slecht gecodeerd op dat gebied van Google...

Maar zoals hier aangegeven, je kan de standaard opslaglocatie instellen. Indien je het zelf niet kunt vinden is er ook nog altijd google die je exact kan uitleggen wat je moet doen.

Overigens kan ik uit de beginpost nergens opmaken welke browser TS gebruikt?
            WillemClassensDesign: Mijn website
            Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
            Flitsers:HVL-F42AM;

Comment

We zijn serieus aan het afwijken, maar in een corporate windows omgeving steekt IE boven de rest uit, omdat je heel wat security gaten kan dicht zetten dmv gpo's, zoals daar zijn, uitvoeren van activex, javascript, ...

Comment

Ik heb IE, Firefox en Chrome; maar het is waar - je moet met elk van de drie leren werken....

Ik heb wél de indruk (kan subjectief zijn hoor, ik weet het niet 100% zeker ) dat Chrome sneller is.
                Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Working...